2014. január 21., kedd

Manikűr a ruhához



Vagyok olyan elvetemült, hogy heti néhány alkalommal a ruházatomhoz igazítom a manikűröm. A kollégáim között van olyan, aki minden nap leellenőrzi, mit alkottam aznapra. A mai lakkozás pedig igazán sikert aratott, ezért megkértem az Emberem, hogy fotózza le, hogy Nektek is meg tudjam mutatni.




A képen látható ruhadarab a szoknyám. Többször lakkoztam már sálhoz, felsőhöz igazodva, és múlt héten, amikor rajtam volt ez a szoknya, eszembe jutott, hogy milyen jópofa lenne egy fekete alapon piros-fehér pettyes manikűr. Így meg is alkottam tegnap ezt a manit és mint említettem, hatalmas sikert arattam vele. Nagyon vicces, jópofa kis lakkozás lett: alap egy réteg fekete lakk, majd erre került a piros és fehér lakk pontozóval. Kicsit sajnálom is, hogy ma le "kell" mosnom :-)





Ti szoktatok ruhához igazítani manikűrt?

16 megjegyzés:

  1. nagyon csini :) imádom a pöttyös körmöket. Megvallva őszintén a hétköznapokon ritkán figyelek arra, hogy a ruhámhoz igazítsam a manit, de ha valami esemény van, ahova puccparádéba vágom magam, akkor mindig szem előtt tartom, hogy minden passzoljon egymással, tehát a körömlakk is :)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó, szeretem az összhangot az öltözködés-kiegészítőknél :)
    Nálam volt már olyan is, hogy lakkhoz öltöztem, ez egy sötétkék pulcsit jelent :D

    VálaszTörlés
  3. Ez nagyon csini lett. :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon tetszik :-) Tényleg elvetemült vagy, bár nálam is megvan ez, csak visszafelé: mindig az adott manihoz igazítom a ruháimat :-)

    VálaszTörlés
  5. Ez fantasztikus! Én is szoktam, de az én ruhatáram sokkal unalmasabb , nem tartalmaz ilyen édi pöttyös darabot például :)))

    VálaszTörlés
  6. Szuper a kivitelezés, abszolút élethű - akarom mondani szoknyahű :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  7. Hát ez frenetikusan jó lett! :D Néha én is szoktam ruhához lakkozni, de csak ha alkalom van, vagy csak 1 nap passzol a ruhához a körmöm, mert nyilván másnap ugyanazt nem veszem fel. :) Egyszer én is pont egy pöttyös rucihoz lakkoztam a körmöm, és nekem is nagy sikerem volt vele a szülinapi buliban. :)

    VálaszTörlés
  8. This nails look cute:)

    I am running an international GIVEAWAY on my blog, you can win Clarins, Cliniwue, No7 and more. It's easy to enter, click here to find out more:

    http://www.beautybellenotes.com/2014/01/blog-anniversary-giveaway.html

    xoxo,
    Olivia

    VálaszTörlés
  9. Cuki :)
    Díjat kaptál itt : http://mazsolavilag.blogspot.com/2014/01/dijat-kaptam-3.html

    VálaszTörlés
  10. Nagyon jó imádom a pöttyös dolgokat:-)

    VálaszTörlés