2014. január 10., péntek

Lakkozz! Fotózz! Posztolj! - 2. forduló



Bár nemrég értesültem erről a remek kezdeményezésről, végül úgy alakult, hogy sikerül részt vennem a 2. fordulóban. 
Ha valaki még nem hallott volna erről: minden egyes fordulónak van egy házigazdája (mindig más), aki az adott forduló témáját adja, a posztolás időpontját szabja meg. A második forduló házigazdája Thimmyke lett, ő pedig a Disney-t választotta témának. No itt kaptam fel a fejem, no de lássuk, mit alkottam! :-)



Első ötletem az volt, hogy felhasználom a Hófehérke és a hét törpe vizes matricáimat, amelyeket hétköznap valószínűleg sosem fogok viselni. Viszont folyamatosan ott motoszkált a fejemben, hogy ez így túl könnyű, talán nem is annyira kreatív, kellene valami olyan, amit én készítek el. 
Végül láttam egy manikűrös videót, ahol a lány Mickey egeres körmöt készített és ekkor azt mondtam, hogy ez az! Ha Disney, nekem egyből ezek a cuki egerek jutnak eszembe, így egyértelmű volt, hogy ezt a manikűrt kell elkészítenem. 



Mickey-ből végül Minnie lett, hogy lehessen egy kis cuki masnija is, a szomszéd körmökön lévő pettyekhez ez jobban illett szerintem.


Nézzetek be a többiekhez is!






20 megjegyzés:

  1. de cuki :D úgy látszik egyfele forog az agyunk :D Nekem is egyből a Mickey egér jutott eszembe :)

    VálaszTörlés
  2. Látom te is egérkésben nyomod, csak te a lányos verzióban :D Imádni való! :D

    VálaszTörlés
  3. jajj ez nagyon aranyos lett:))

    VálaszTörlés
  4. Cuki és milyen szép az a lila lakk :)

    VálaszTörlés
  5. aranyos, jól mutat a lilával : )

    VálaszTörlés
  6. Eszméletlen szépen kidolgoztad a témát! Ügyes vagy :-)

    VálaszTörlés
  7. Köszi mindenkinek!
    Így utólag már nem látom olyan szépnek, de örülök, hogy egy elsőre bonyolultnak tűnő dolognak is nekiálltam
    Bár hozzá kell tennem, hogy vicces volt, hogy képről képre kikockáztam, hogy is kell megrajzolni az egér fejet :-D

    VálaszTörlés