2014. január 6., hétfő

Kívánságlista az új Catrice és Essence szortimentből



Igen, igen egy újabb kívánságlista, de egyelőre ez az utolsó. Azonban annyi jópofa újdonságot láttam az új szortimentben, hogy mindenképpen szerettem volna összegyűjteni, miket is szeretnék. A teljes új Catrice, Essence szortimentet nem fogom bemutatni, megtette ezt előttem nagyon sok blog. Én most csak azokra koncentrálok, amelyek az én érdeklődésemet felkeltették.






Kezdjük a Catrice újdonságaival:




Erre inkább csak kíváncsi vagyok. A kép alapján nagyon szép, üde színei vannak, azonban attól függ, milyen minőségűek lesznek a színei. Tavaszra ideális lenne egy ilyen kis könnyed színekkel ellátott palettácska :-)




Nincs még Catrice szemceruzám, ezeket kipróbálnám!



Kíváncsi vagyok, ezt mennyivel könnyebb használni, mint a szemhéjpúdert a szemöldök kiemelésére




A kedvenceim a szilikon kefés szempillaspirálok, ez pedig igazán ígéretesnek tűnik!




Ez egyszerűen kell! Bár magamat ismerve sokáig nem mernék belenyúlni, olyan szép :-)



Mostanában kezdem azt érezni, hogy pirosítóból sosem elég, ez a darab pedig igazán gyönyörűnek tűnik




Ezek közül a negyediket és az utolsót nagyon szeretném, de tulajdonképpen a szürke/ezüst az, amiről lemondanék, a többi mind jöhet!


Essence:




A középső szín nagyon tetszik ezek közül, szerintem igazi PAncsis szín :-)



Ecsetből sincs sosem elég, ezért egy ilyen kis satírozó ecset biztosan hazajön majd velem!






Ezek a kis Benefit hasonmás palettácskák is nagyon tetszenek, kíváncsi vagyok, hogy muzsikálnak majd!



Egy új, hiper-szuper fénylő szájfénynek mindig van helye a készletemben. Az első tökéletes lenne nyárra




Ha esetleg a Catrice változata mégsem jönne be, megnézném ezt a rózsaszín homok lakkot



A képek forrása a KosmetikAddicted blog


Valószínűleg nem fogok ennyi mindent megvásárolni tavasszal. Óvatos duhaj leszek és csak azután hozom haza a kiszemelt termékeket, ha pozitív véleményeket olvasok róluk.



Ti miket néztetek ki magatoknak az új szortimentből?

6 megjegyzés:

  1. Az Essence lakkok közül a sötétkék el tudna csábítani... gyengém a kék! (és a zöld és a rózsaszín és a... és... stb.)

    VálaszTörlés
  2. Néhány essence lakk és az ecset nekem is kívánságlistás :D

    VálaszTörlés
  3. Van "néhány" közös kívánságunk. :D

    VálaszTörlés
  4. Tetszik pár dolog innen nekem is :) de tuti előbb várni fogok tesztekre, főleg az essence lakkjainál!

    VálaszTörlés
  5. Úgy látom van néhány közös kiszemeltünk. Elég jól sikerült szerintem ez a szortimentcsere a promo képek alapján, de persze minden a boltban dől majd el... Én is összeszedtem őket 1-1 posztban, ha gondolod, nézz be hozzám. :)
    http://nicetiesinmylife.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  6. Catrice lakkokból nekem is az utolsó és a 4. tetszik a legjobban. És az ecset is jöhetne ^^

    VálaszTörlés