2014. január 8., szerda

Halogató beauty blogger - TAG



Katie oldalán láttam ezt a TAG-et és elég érdekesnek tűnt, ezért gondoltam én is kitöltöm (ha már a körmeimet nem sikerült ma lefotóznom :-)



1. Nevezz meg egy olyan szépségápolási módszert/rutint,amit csak ritkán használsz/követsz!
Ahogy Katie, úgy én is a láb szőrtelenítését említeném. Emlékszem anno Facebookon láttam is egy vicces diagramot, ami arról szólt, hogy mit szeretnek a nők a télben és persze több, mint 90% azt szereti, hogy nem kell szőrteleníteni :-D
No persze az ember lánya nem jár bundás lábbal ilyenkor sem, de kicsit lehet ritkítani az epilálások számát (kivéve ha megkezdődik a wellness szezon...)

2. Rendszeresen kimosod az ecseteidet?
Régen, amikor még applikátorral sminkeltem, igen ritkán tisztítottam őket. Ma már ezt el sem tudom képzelni: minden héten kitisztítom az ecseteimet. A gyakran használt ecsetekből pedig beszereztem többet is, hogy ne kelljen őket nélkülözni vagy túl gyakran mosni.

3. Meddig bírod lepattogzott körömlakkal?
Semeddig. Szerencsére már nem is kell ezzel foglalkoznom, mert a gél lakkról sosem pattog le, de régen, amikor a saját körmömre lakkoztam, annyira zavart ha elkezdett lepattogni a lakk, hogy azonnal lemostam. Még a munkahelyemen is tartottam körömlakklemosót és vattát, hogy ha kellett, ott is megszabadulhassak a távozni készülő lakktól.




4. Meddig halogatod az elfogyott termékek újravásárlását?
Sosem halogatom. A kedvelt és folyamatosan használt termékekből egy-egy akció alkalmával többet is veszek, illetve ha látom, hogy nemsokára kifogy egy flakon, már előre megvásárolom a kencét, hogy ne kelljen nélkülöznöm. Emiatt persze szinte egy kis raktár van itthon, de nem bánom :-)

5. Mi a legszörnyűbb szépségápolási szokásod?
Azt hiszem a bőr vagdalása a kezemen. A körömvég két oldalán mindig megvastagszik a bőr (lehet azért, mert mindig levágom), ezért rendszeresen levágom csipesszel. Persze amikor elbaltázom, akkor kicsit belevágok a bőrbe és fáj. Évek óta szeretnék megszabadulni ettől a szörnyű szokástól, de nem megy :-(

6. Nevezz meg egy - nem szépségápolással kapcsolatos - szokást, amit mindig halogatsz!
Bár mostanában nem aktuális, de anno mindig a vizsgára tanulás. Minden vizsga előtt (gyakorlatilag az előző vizsga után közvetlenül) elhatároztam, hogy ezúttal időben elkezdek tanulni, hogy sok időm legyen alaposan felkészülni. Mondhatni nem kevés iskolát/tanfolyamot elvégeztem, de ezt sosem sikerült megvalósítani. A vizsga közeledtével persze alaposan rákapcsoltam és tanultam mint a güzü, de jobb lett volna, ha olyankor tudtam volna másra is időt szánni. 

7. Időben el tudsz készülni, ha menned kell valahová, vagy kapkodsz és elkésel?
Nem szeretek késni, másokat megváratni - az ugyan nem zavar, ha nekem kell egy kicsit várnom másokra, de nem szeretem, ha valakinek rám kell várnia. Ezért mindig elkészülök időben. Ha az Emberrel együtt megyünk valahova, mindig megbeszéljük, hogy mikor indulunk, mikorra kell elkészülnöm. Lehet, hogy sokáig készülődök és jóval előbb elkezdem, mint ő, de időre mindig kész vagyok :-)

8. Be tudod tartani a vásárlási stoppokat?
Igen, bár tény, hogy viszonylag ritkán tartok ilyesmit. Viszont annyi mindenem van, hogy ilyenkor előveszem a józan eszem és "megbeszélem magammal", hogy nincs olyan, amire a szó szoros értelmében szükségem van, így lehet akármilyen akció, ha én elhatároztam, hogy nem veszek semmit, nem probléma ezt be is tartani. Imádok krémeket, sminkeket vagy épp körömlakkokat vásárolni, de az embernek azért nem árt néha észben tartania, hogy nem ezek a legfontosabb dolgok az életben (no és hogy többet kell használni a már meglévő dolgokat! :-)

9. Rendezetten tárolod a smink/körömlakk készletedet?
Igen. Mivel kis helyem van, nem tudom szanaszét hagyni őket. Sminkeléskor az egyes lépések befejeztével a termékek visszakerülnek a helyükre, mert nem nagyon tudom őket máshova tenni :-)
Az IKEA Alex tetején szoktam gyűjteni az új cuccokat addig, amíg le nem fotózom őket (vagyis amíg nem szabad őket használni), de annyira nem nagy a hely, hogy ott túl sok dolgot tárolhatnék.
Sőt, ha az embernek két cicája is van, ők még inkább a rendre nevelnek. Ugyanis ha elöl hagyok valamit, az biztos, hogy a cicák számára az tűnik majd a legpofozhatóbb tárgynak és pillanatok alatt lekerül a földre...
A fiókok rendszerezettségével azonban még nem vagyok elégedett, néhányszor átrendezem még a felosztást, mire kialakul a végleges rendszer. 

10. Mennyi volt a legtöbb idő, ameddig hanyagoltad a blogolást, hány napot hagytál ki maximum?
Azt hiszem tavaly nyáron volt egy hetes-két hetes időszak, amikor egyrészt elszállt az ihlet, ötletem sem volt, hogy miről írjak, ráadásul csábítóbb volt a strandolás, mint a számítógép. Azóta megpróbálok legalább 2-3 naponta írni, de sajnos nem mindig jön össze. 


Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is! :-)

3 megjegyzés:

  1. Már akkor is imádtam ezt a kérdéssort amikor kitöltöttem, de más blogokon is szívesen olvasok bele a válaszokba :D
    Amikor a 4 macskám bejön a lakásba, hál'istennek nem a sminkcuccaim leverésén dolgoznak, helyette a legpuhább, legkényelmesebb helyeket kutatják fel és ott dobják el magukat hogy aztán átaludhassák ott a napot :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  2. Olyan jó ilyeneket olvasni, hogy ki hogy áll ezekkel a dolgokkal, és vicces, de pont ezt a bejegyzést halogatom jó ideje, szóval ma ki is töltöm :D

    VálaszTörlés