2014. január 1., szerda

Cukiságaim



Már a 2013-as kedvenceknél is nagy volt a kísértés, hogy beszúrok egy képet a bejegyzés végére, de végül úgy döntöttem, hogy szentelek az én kis szépségeimnek egy önálló bejegyzést, hisz úgy látom, Ti is szeretitek ezeket.
Kezdjük tehát a 2014-es év bejegyzéseit cicás képekkel! :-)

Jäger kedvenc alvóhelye a díszpárna teteje





Brandy az Ember tenyerén is elalszik


Jin és Jang :-)


Jäger visszafoglalta a kosarát


nagylány


kidőlt


kukucs :-)


az én új takaróm az ő kedvenc takarójuk lett


a macskajáték is kiváló szunyókálóhely :-)


fűtési szezonban a legjobb hely a konvektor


Gyerekkoromban is mindig volt macskánk, de mivel ők kint éltek az udvaron, nem alakult ki velük túl szoros kapcsolatom. Azonban amióta a lakásban van cicánk, teljesen más a helyzet. Csak az tudja igazán, milyen ez, akinek magának is van egy szorosan vele élő kisállata. Olyanok ők, mintha a gyerekeink lennének. 
Szeretjük, imádjuk őket, keressük a társaságukat, babusgatjuk őket. Ha távol vagyunk az otthontól, miattuk sietünk haza. Féltjük, óvjuk őket, velük szenvedünk, ha betegek. Nélkülük szegényebbek lennénk.



Nektek van cicátok/kutyátok?

9 megjegyzés:

  1. Nagyon cukik:)Nekem 2 cicám van Muki és Picike , és 2 kutyánk Álmos és Mazsola.

    VálaszTörlés
  2. Jajj de cukkerek! :) Nekem sajna nincs most :( de régen mindig voltak cicáim (olykor egyszerre 9 is :D) és kutyum is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, a kilenc macska egyszerre azért nem semmi :-)

      Törlés
  3. Milyen kis drágák, főleg az összebújós képen olvadtam el! :) Imádnivalóak a cicák, nálunk mind a 4 különböző személyiség, de mind hozzáadnak a szuper hangulathoz :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
  4. Nagyon aranyosak mind a ketten:) A saját lakásomba majd én is szeretnék szobacicát, de egyenlőre ez még messze van:)

    VálaszTörlés
  5. Ismét simit küldök Nekik! Bizony, mindannyian egyéniségek, és lakásban tartva teljesen más a kapcsolat velük, mint sok háznál a kinti cicákkal :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Megsimiztem őket!
      Jäger úri méltósággal engedte, hogy megsimogassam, Brandy meg persze mászott is egyből a kezem után - mint mindig :-)

      Törlés
  6. Teljesen kész vagyok tőlük, iszonyat édesek :3

    VálaszTörlés