2014. január 2., csütörtök

Beauty kívánságlista és célok 2014



Világéletemben imádtam listákat készíteni: milyen filmet/sorozatot szeretnék megnézni, milyen könyveket szeretnék elolvasni, az újévi teendők és célok ...
Eleinte ugyan úgy éreztem, hogy nem is szeretnék már olyan sok dolgot, de amikor Elíznél kommenteltem, rá kellett jönnöm, hogy bizony elég konkrét lista jött össze már egy perc alatt is. Akkor viszont már érdemes szépen, képekkel illusztrálva, rendezett formában is összegyűjteni, hogy miket is szeretnék megszerezni beauty témában :-)





Arcápolás

Mint már többször említettem, tavaly (hű de furcsa leírni), elkezdtem átalakítani az arcápolási rutinomat. Az ápoló termékek nagy részére, úgy érzem, már rátaláltam, már csupán egy-két apróság hiányzik, például egy megfelelő éjszakai krém. Épp próbálgatom a Paula's Choice Skin Recovery bőrregeneráló hidratálót, még nem biztos, de van rá esély, hogy ő lesz az ideális számomra :-)



Valamint szeretnék egy BHA hámlasztót is, de még ki kell tapasztalnom, hogy melyik változat (liquid, lotion vagy gél) az ideális az én bőrömnek. Mivel erre nincs szükségem napi szinten, lehet, hogy maradok a Deluxe kiszerelésnél:



No és ha elfogy a L'Oreál, szeretném kipróbálni egy olyan cég micellás vizét, amely nem tesztel állatokon. Ez vagy a Bioderma vagy a Pease lesz



Mindezek mellett persze nagyon fontos, hogy a kialakított rutint lelkiismeretesen, napi szinten be is tartsam :-)



Hajápolás

A használt hajápoló termékeimmel elégedett vagyok. Ősszel ugyan vágattam a hajamból, de nyárra szeretném visszanöveszteni olyan hosszúra, mint tavaly nyáron volt. Közben növesztem le a tavaly februári melírt, rájöttem, hogy nagyon szeretem a hajam eredeti színét, nem akarom többet melíroztatni (festetni pedig főleg nem). 
A natúr/színtelen hennát, más néven cassia obovatat már régóta szeretném kipróbálni, de egyelőre sehol nem tudtam vásárolni (rendelni eddig nem akartam, de ha idén sem találok sehol Veszprémben, akkor megrendelem egy webshopból). Egy kis természetes ápolás ugyanis sosem árt, még egy egészséges haj esetében sem.
Egy másik cél a hajammal kapcsolatban, hogy megtanuljam saját magam változatosabban formázni. A kúpvassal már egész jól tudok bánni, de gyakorolnom kell a 32 mm-es hajsütővasammal, illetve a göndörítő-hajvasalóval is, mert azokkal eddig még nem tudtam eredményt produkálni.


Sminktermékek

Természetesen ez a lista már jóval népesebb lesz :-)   No nem mintha égető szükségem lenne újabb termékekre, de már csak ilyen ez a show business :-D

Amit mindenképpen szeretnék idén, az a Sleek palettáim számának növelése :-) A 2013-ban vásárolt paletták annyira tetszenek, hogy mindenképpen szeretnék beszerezni még tőlük néhányat, például a januárban megjelenő Garden of Eden palettát, valamint a Storm és a Sunset palettákat.
 







A pirosítóim számát is szívesen növelném néhány Sleek termékkel! Nagyon várom már a Rose Gold pirosító érkezését (a napokban várható), de nagy valószínűséggel nem fogok itt megállni, azonban a többit még nem néztem ki :-)

A beautyvilág épp Naked 3 lázban ég és természetesen én sem vagyok ezzel másképp. Már kacérkodtam a gondolattal, hogy mi lenne, ha ebből az eredetit rendelném meg, de be kellett ismernem, hogy ekkora összeget nem szívesen adok ki egyetlen palettára. Mivel a MUA által készített pénztárcabarátabb verziókkal eddig is maximálisan elégedett voltam, úgy döntöttem megvárom, hogy ismét elkészítsék a "kistestvért" (remélem már rajta vannak az ügyön :-D



Talán ezzel kellett volna kezdenem, de az egyik legfontosabb cél számomra, hogy megtaláljam idén a bőrömnek megfelelő BB krémet/alapozót. Eddig ezen a téren nem a legszebb összetételű termékeket használtam, búcsút is intettem nekik, most viszont keresgélem az utódot. 
Célpontok már vannak,nemrég megvásároltam a Catrice BB krémét, emellett pedig tesztelgetem a Missha Signature Real Complete BB krémet is, így bízom benne, hogy hamarosan meglesz a megfelelő. A cél az, hogy minél bőrbarátabb terméket használjak, amiben van magas faktorszámú fényvédő és minél természetesebbnek lássam vele a bőrömet (gondolom mindenki ilyet keres). 

Már nagyon régóta vágyakozom a Maybelline Color Tattoo natúr bézs színére, amely sajnos nálunk nem kapható. Mivel már tényleg régóta szerettem volna, egy kis rábeszélés hatására rászántam magam és megrendeltem a tengeren túlról. Izgatottan várom, hogy megérkezzen :-)



Nyilván nem csak ennyivel fog bővülni a sminkes készletem, már nézegetem az Essence és Catrice új szortiment darabjait (talán össze is gyűjtöm majd őket egy másik bejegyzésben), de ezek azok a termékek, amelyekre a leginkább vágyom (és szinte biztosan be is fogom szerezni őket).

Sminkeléssel kapcsolatos célom, hogy folyamatosan fejlődjek, illetve hogy végre valahára sikerüljön feltenni a blogra is sminkeket (Moon Angel rendszeresen megjegyzi, hogy hiányolja az ilyen jellegű bejegyzéseket és be kell lássam, teljes mértékben igaza van). 
Mostanában már többször van olyan, hogy azt mondom magamban, na ezt a sminket tényleg fel merném vállalni a blogon is, de persze ilyenkor kell rohannom dolgozni, vagy épp este van szörnyű fényviszonyokkal. Nincs túl nagy gyakorlatom a saját fejem fotózásában sem, de igenis komolyan fogom venni magam és készítek idén sminkes bejegyzéseket! :-)


Ecsetek

Minden alkalommal, amikor úgy érzem, már van elég ecsetem és nincs szükségem többre (hisz nem vagyok profi sminkes), meglátok valamit, amiről azt gondolom, nem érdemes élni nélküle.
A legnagyobb vágyam a Sigma ecsetek lennének, de ezekhez is hasonlóképpen viszonyulok, mint a Naked palettákhoz: elismerem, hogy nagyon jó minőségű termékről van szó, de nem szívesen adok ennyi pénzt néhány ecsetért. Ilyenkor nem tehet mást az ember lánya, mint figyel minden olyan hírre/bejegyzésre, ahol jó minőségű hasonmásokat emlegetnek. Így szúrtam ki a lenti képen látható ecsetkészletet:



Nagyon kíváncsi, hogy valóban olyan jó minőségű arcecseteim lehetnek-e a Sigma árak töredékéért, mint ahogy többen írták! Ez a készlet már úton van felém, izgatottan várom az érkezését :-D


Körömdíszítés

A körömdíszítés terén mindenképp folytatom a gél lakk alapra történő lakkozást, mivel ezzel már hosszú ideje meg vagyok elégedve. 
Szeretnék szebb, kidolgozottabb manikűröket készíteni, amihez egyrészt a körömnyomdázás gyakorlására lenne szükség. Mindig is nagyon tetszett a körömnyomdával készíthető művek sokszínűsége, és bár alkottam én is vele néha szépeket, de egyelőre még nem 100%-os a sikerrátám... Ezért elsősorban gyakorolnom kell a nyomdázást, majd ha már jobban ráéreztem az ízére, beszereznék néhány új dolgot.

Már egy ideje nézegetem a Bundle Monster Holiday palettákat, azt hiszem ezeket rendelném meg először:


Bár ha őszinte akarok lenni, eddig még nem láttam olyan körömnyomda szettet (Pueen, Shany, Moyou, Cheeky), amivel kapcsolatban nem azt éreztem, hogy szeretném :-D

Mivel körömnyomdázáshoz megfelelő lakkom csak fehér és fekete van, szeretnék beszerezni néhány új színt (pirosat, zöldet, rózsaszínt esetleg sárgát), nagy valószínűséggel a Born Pretty Store-tól.

Később jól jönne majd egy kis körmös ecsetszett is, illetve szeretnék néhány új vizes matricát, de ezeket még nem néztem ki.

Bár rengeteg körömlakkom van, a körmös standok előtt állva mindig elfog a hiányérzet, hogy a rengeteg nem elég, mert előttem olyan lakkok csücsülnek a polcon, amihez fogható még nincs a készletemben. Nem célom, hogy nem veszek több lakkot, mert ilyen fokú körömlakkmániánál ez elég nagy botorság lenne. Inkább arra fogok figyelni, hogy mindig a lehető legtudatosabban válogassam meg az új körömlakkjaimat :-)



Nos, az eredeti szándékom ellenére nem lett rövid ez a lista sem. A beauty termékek beszerzésében idén mindenképpen a megfontolt, tudatos vásárlásra fogom helyezni a hangsúlyt, hogy igazán kihasznált termékek kerüljenek a szekrénykémbe. 


Nálatok mi szerepel a beauty kívánságlistán?

10 megjegyzés:

  1. a Bundle monsternél én is ezt a vágyat éreztem :D alig vártam,hogy megjelenjen :D
    viszont most a moyou nagyon beerősített,szóval ott is vannak angyon szuper darabok :)
    szurkolok a Maybelline miatt,remélem épségben megérkezik hozzád :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Képzeld, épp az imént kaptam meg!
      Nem is gondoltam, hogy ilyen gyorsan ideér az Egyesült Államokból :-)
      Még nem bontottam ki, majd csak otthon, de az a lényeg, hogy szépen egyben (és gyorsan) ide is ért már! :-)

      Törlés
  2. A Garden of Eden paletta nekem is kell. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem január második felében mr nálunk is kapható lesz :-)
      Figyelni kell a MUP hírleveleket :-)

      Törlés
  3. Az az ecsetkészlet nálam is a listán van, ahogy a Naked 3 és a Sleek Garden of Eden is. Hát hiába, ilyen ez a popszakma (nálunk így mondják :-D)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű a Naked 3-on folyamatosan gondolkodom :-)
      Egyik felem azt mondja, hogy vedd meg és ne vegyél más apróságokat, a másik felem viszont még mindig drágállja. A Garden of Eden biztos az enyém lesz majd :-)
      Tényleg, nálunk is használják a másik kifejezést is! :-)

      Törlés
  4. Sajnos én is sok mindenre vágyom, Naked 3 kell kategória csak épp nem lehet kapni a megbízható webshopokban :(
    A színtelen hennáról még nem hallottam, szívesen olvasnék róla hogyan és mire használható:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A színtelen henna gyakorlatilag egy hajpaolás, ami erősíti és szebbé, dúsabbá teszi a hajat úgy, hogy nincs semmi színező ereje.
      Többet inkább akkor írnék majd róla, ha sikerül beszereznem és kipróbálnom, akkor nemcsak az elméletet tudnám írni :-)

      Törlés
  5. Igen szép lista lett :) A paletták nagyon szépek, főleg a 2., a Naked 3 meg egy álom! Kíváncsian várom az ecsetek tesztjét! Ja és a CT-ét is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, ahhoz képest, ahogy anno Nálad elkezdtem a megjegyzést - aztán persze kitöröltem, mert úgy kezdődött, hogy nem vágyom túl sok dologra :-D
      Az ecsetekret nagyon várom én is, hogy tesztelhessem, a CT már megérkezett, de most kicsit várnom kell vele :-)

      Törlés