2014. január 3., péntek

Barna ombre manikűr

 
 
A minap Thimmyke oldalán láttam egy ombre barna manikűrt, ami annyira megtetszett, hogy ihletet kaptam én is alkotni egy hasonlót. Bár a korábbi manikűröm is ilyen szivacsos technikával készült ombre volt, de nálam már csak így van: ha rákattanok egy módszerre, több manikűrt is készítek vele egymás után.
Nagyon szeretem a szép színátmeneteket, amelyeket szivaccsal készíthetünk, és már ez a kis apróság is feldobja a manikűrt, hogy ne egy egyszerű kis lakkozás legyen.





 
Alapnak egy bézs lakkot használtam az Avontól, ami egyébként nem a kedvencem, mert az első réteg mindig ijesztő, annyira nem fed szépen, viszont csíkoz. Erre jött a szivacsos ombre, amit én mindig feldarabolt mosogatószivaccsal készítek.
Sajnos nincs igazán szép középbarna lakkom, ezért nem látszik túlzottan az átmenet a két világosabb lakk között. Hogy ne legyen túl egyszerű, feldobtam az Essence arany fedőlakkjával, de meg kellett állapítsam, hogy az általam készített arany pelyhes fedőlakk pelyhecskéi sokkal szebben simulnak rá a körömre.  
 
 
a mutatóujjam bőrén élőben persze nem látszott semmi ...



A felhasznált lakkok:



Miss Sporty Nail Expert Base & Top Coat
Avon Speed Dry+ Street Beige
Essence Nude Glam Café Olé
Essence Colour & Go Wanna Say Hello (régi színváltozata)
Essence Metal Glam Gold Topper Steel-ing the scene
Essence Better Than Gel Nails High Gloss Top Sealer



Ti szeretitek a szivacsos ombre manikűröket?

10 megjegyzés:

  1. Elsőre picit fura volt, de aztán megtetszett, amikor nézegettem. :)

    VálaszTörlés
  2. nekem nagyon tetszik
    no majd megcsinálom én is a verzióm :D

    VálaszTörlés
  3. Tetszik az átmenet, és feldobják ezek az arany csillámok :) szép lett

    VálaszTörlés
  4. Már Timié is nagyon tetszett, így a Tiéd is! :)

    VálaszTörlés
  5. Gyönyörű lett! :) Sajnos nekem nincs aranypelyhes lakkom. Azt hiszem, most ő áll a kívánságlistám legtetején. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Ha lemaradsz róla, készíthetsz is magadnak hasonlót! :-)

      Törlés
  6. Szupi lett! Örülök, hogy megihlettelek. :3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem csoda, olyan szép manikűröket csinálsz, gyakran érzem azt, hogy azt én is el szeretném készíteni :-)

      Törlés