2013. december 2., hétfő

Xmas projekt: adventi koszorú



Az Xmas projekt mai részében mi mást készíthetnénk, mint az éppen aktuális adventi koszorút :-)







Már évek óta hanyagolom a hagyományos adventi koszorú formát. Korábban készítettem már gipszből készült "koszorút" - ez idén a munkahelyi asztalomat fogja díszíteni, illetve tavaly egy fém gyertyatartót díszítettem fel tavaly így. Idén ismét egy kissé formabontó ötletet valósítottam meg - valahogy most sem fűlött a fogam a szokásos formához...

Inspirációgyűjtés során láttam egy nagyon aranyos ötletet, amelyben kristálypoharakat használtak fel a koszorú elkészítéséhez, így nézett ki az eredeti:




Az én változatom ennél minimalistábbra sikerült, valahogy idén jobban bejön a végtelenül egyszerű díszítés. 
Csupán egy új tálcára volt szükségem, a többi hozzávalót csupán elő kellett varázsolnom a dobozból: az aranyszínű tálca mellett szükségeltetik még hozzá 4 db teamécses, 4 db pezsgős pohár, apró karácsonyi üveggömbök és néhány dísz csillag. Az adventi koszorúnk színvilága idén piros-arany lett - de csak az adventi koszorúé, mert a karácsonyfa idén is színes lesz, mint minden évben.

Ilyen lett tehát az én "művem":



Mint látható, nincs szó igazi DIY projektről, ehhez nem kell túl sok kézügyesség, sem ragasztó vagy más speciális alapanyag, csak össze kellett pakolászni a díszeket.



Sajnos azonban van egy nagy hátránya a kristálypoharas verziónak, mégpedig az, hogy nem igazán kismacska-kompatibilis. Akinél lakik ilyen kis puhatalpú apró élőlény, az tudja, hogy kölyökkorban nem ajánlottak a törékeny díszek, az értékes Herendit is jobb egy darabig inkább a szekrényben őrözgetni. 
Így a fenti mű nálunk sem volt kint sokáig az ebédlőasztalon, inkább készítettem egy macskabarát verziót, ami végtelenül egyszerű, műanyag karácsonyfadíszekkel körberakott nagy gyertyák. Itt nem gond, ha játékos mancsok ellopnak egy-egy díszt egy kis pofozgatásra. Ez nem olyan szép, mint a fenti, de sebaj, jövőre majd jöhet újra egy bonyolultabb, törékenyebb koszorú. 








Ti milyen adventi koszorút készítettetek idén?


Nézzetek be a többiekhez is!






9 megjegyzés:

  1. Ez nagyon klassz!!!! :)
    Enyém:
    http://pipacsosdolgok.blogspot.hu/2013/12/elkezdodott.html

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett mindkettő, tökre eredeti, tetszik :)!!!

    VálaszTörlés
  3. Pont azon gondolkodtam, hogy vajon hol tartod az első verziót, amikor kiderült, hogy van másik :-) Nálunk idén nincs külön koszorú, azaz van egy unokahúgom által készített koszorú, meg külön gyertyák, szóval a hangulat azért adott :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, az első nem bírná nálunk túl sokáig, ahhoz Brandy túlságosan szeleburdi még :-)
      Nálunk majd minden asztalon van egy adventi koszorú, mert elkészítettem ismét a tavalyit is, a munkahelyi asztalomra behoztam a gipszkoszorút - lehet gyertyázni :-)

      Törlés
  4. Nagyon jó lett, szeretem az ilyen nem mindennapi megoldásokat. :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon tetszik mindkettő, na igen, az első nem egy cica-kompatibilis mű :P

    VálaszTörlés
  6. Wow, nagyon jól néz ki, ötletes, kreatív!

    VálaszTörlés