2013. december 26., csütörtök

Mit kaptam karácsonyra?



Úgy látom, szeretitek a zsákmányos bejegyzéseket, így nem kérdés, megmutatom miket is kaptam idén a Jézuskától, vagy más jótevőtől (esetleg magamtól) - főleg, hogy van néhány, a blog témájához szorosan kapcsolódó újdonság is :-)





Az egyik legelső ajándékom az Xmas projekt keretében kaptam Bellától, itt mutattam meg Nektek. 

Bia nyereményjátékán enyém lett a lila nyereménycsomag, aminek nagyon örültem! Nem meglepő módon a leginkább a Golden Rose szupercsillámos lakkját vártam  :-)





A kívánságlistámon szerepelt a Sleek Oh-So-Special palettája és abban is biztos voltam, hogy nem csak őt fogom megrendelni, ne árválkodjon egyedül a dobozban :-) Pirosítóból végül mégsem a Rose Gold-ot rendeltem meg, mert elvileg megkapom valakitől, ezért a Pomegranate szín került a virtuális kosaramba. A Pout Polish is "izgatta" már a fantáziám egy ideje, így ebből is rendeltem egyet, mégpedig a Pink Cadillac színt. 




Ősszel belevetettem magam a professzionálisabb bőrápolás rejtelmeibe, elkezdtem kémiai hámlasztani és beleszerettem a Paula's Choice termékekbe. Havonta egy teljes kiszerelésű termékkel lepem meg magam, így szép lassan átállok ezekre a termékekre. Decemberben az 5 %-os AHA hámlasztót rendeltem meg magamnak, és mellé kértem még néhány mintát is.
Nem is számítottam rá, hogy még karácsony előtt megérkezik, de nagyon örültem neki, hogy ideért a BRTC C-vitaminos széruma is. Van egy-két pigmentfolt az arcomon, így az AHA hatásának támogatására gondoltam bevetni ezt a terméket is, mivel Szépségreceptek Ildi nagyon sokat áradozott róla :-)





No és ha már Ildit emlegetem, megérkezett a nála nyert csokis-narancsos pezsgőfürdőgolyóm is! :-)
Annyira megtetszett a dolog, hogy a Krémmánián megjelent recept alapján én is készítettem belőle. Szuper illata van és nagyon vicces, ahogy pezseg a fürdővízben - igazi karácsonyi kényeztetés!




Még mindig a bőrápolás témánál maradva, enyém lett egy példány Paula Begoun The Original Beauty Bible című könyvéből. Több mint 400 oldal tömény információ, lesz mit olvasnom :-) 
Aminek nagyon örülök, hogy a bele-belelapozgatások alapján úgy érzem, jó úton indultam el - jó forrásokat olvastam eddig :-)




Idén nem igazán érdekeltek a ruhadarabok, azonban a céges karácsonyi ajándékozás során egy szép körsálat vettem az általam húzott célszemélynek, majd amikor hazaértem és felpróbáltam, annyira megtetszett, hogy eldöntöttem, magam is meglepem egy ilyen fekete alapon rózsa mintás sállal.




Télen sokszor járunk wellness-elni, szaunázni, és amilyen fázós vagyok, én mindig fázok vizes fürdőruhában ide-oda mászkálni a medencék és kabinok között. Ezért kértem a Jézuskától egy olyan fürdőlepedőt, amit felvehetek ezekre az alkalmakra - ugyanis az itthoni csudaszínes köntösömben nem szívesen lépnék nyilvánosság elé :-)




Gondolom a fenti okok miatt is kaptam egy ilyen kis wellness-szauna kosarat :-)
Leginkább a talpmasszírozónak örülök: a hétvégi karácsonyi buli során annyit táncoltam (magas sarkúban persze), hogy másnap rettenetesen fájt a talpam és egész nap egy ilyen masszírozóról álmodoztam. Azt hiszem a hétvégi buliba viszem is magammal :-D




Minden évben apró ajándékkal meglepjük egymást a közvetlen munkatársaimmal, akikkel egy irodában dolgozunk. A lenti piros-fehér nyakláncot és saját készítésű narancslekvárt kaptam tőlük (én pedig Ildi csokis-narancsos fürdőgolyóját készítettem nekik).




Nagyon aranyos hagyomány, hogy mivel nem vagyunk olyan sokan a szellemi állományban a munkahelyemen, minden évben kihúzzuk egymás neveit és megajándékozzuk egymást. Megy a titkolózás, hogy ki kit húzott, az ajándékozottnak kell kitalálnia, kitől is kapott ajándékot. 
Amikor kihúztam a szuper manikűröket ábrázoló egérpadot, már leszűkült egy kicsit a lehetőségek száma, mert nem mindenki tud a cégnél a lakk-mániámról. Azonban amikor az arany zsákban pihenő nyakláncot és a saját készítésű csokit megtaláltam, igazán könnyű dolgom volt, mert a közvetlen munkatársam húzott engem, és nagyon örültem az ajándékaimnak! :-)




A Dumaszínház jegyeket nem fotóztam le, mert egy kép nem nyújtana túl sok plusz információt. A lényeg, december 28-án jön Kiss Ádám és Mogács Dániel Veszprémbe, aminek mi nagyon örülünk, remélem ismét sokat fogunk nevetni :-)



A Babyliss hajsütővasával is én leptem meg magam. Már régóta nézegettem a vastagabb hajsütővasakat, mert a nagyon tetszenek a nagy hullámok a szép, hosszú szőke hajban. Viszont a helyi műszaki áruházban nem nagyon láttam 32-es vagy 38-as vastagságú vasat (közben persze rájöttem, hogy a 38-as túl vastag is nekem). Nagyon megörültem, amikor egyszercsak felfedeztem az egyik üzlet polcán ezt a terméket, ezért az Emberem legnagyobb rosszallására ezt is megvettem :-D




Végül a páromtól kapott új E-book olvasó. Nem igazán volt problémám a régivel, de ő kitalálta, hogy vegyük meg "az Igazit", a Kindle-t (az én régimet pedig megkapta a testvére). Továbbra is azt mondom, hogy nagyon jó kis gép a Wayteq is, azt viszont be kell ismernem, hogy a Kindle sokkal csinosabb, vékonyabb darab - ami nemcsak a szemnek jobb látvány, de kényelmesebb a kezemben tartani ezt a kis eszközt, ráadásul a táskámban is kisebb helyet foglal el.




Így listázva nem kevés dologgal gyarapodtam, de úgy érzem, mind-mind hasznos dolog, sokat fogom őket használni. 


Ti miket kaptatok karácsonyra?

16 megjegyzés:

  1. Hű a pirosítóra naggyon nagyon kíváncsi vagyok...én is meg szeretném majd ugyanezt az árnyalatot szerezni! :))
    Egyébként jó dolgokat szereztél! :D
    Azt az AVON naturalsos szettet nekem is elhozta a jézuska..:)

    VálaszTörlés
  2. Csudi szép ajándékokat kaptál: ) A Sleekes termékekre mind kíváncsi vagyok,és egy frizut is megnéznék azzal a hajsütővel: )

    VálaszTörlés
  3. Micsoda kincseket kaptál! :)Anyumnak én is pont ilyen hajsütővasat vettem:D

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép ajándékokat kaptál :) szuperek :D

    VálaszTörlés
  5. Nagyon jó ötlet a wellnes csomag, és gyönyörű színe van a köntösnek :)

    VálaszTörlés
  6. A Sleek palettát imádni fogom, majd meglátod :) Egyébként szuper ajándékokat kaptál :)

    VálaszTörlés
  7. Ejha, gazdag Jézuskád volt, és ráadásul szuper dolgokat hozott! A Pomegranate az egyik kedvenc téli színem, szerintem jól választottál :-)

    VálaszTörlés
  8. Júj-júj, a Sleek termékeket mielőbb kéretik bemutatni! :)) Szuper dolgokat kaptál :)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon jó ajándékokat kaptál, a Kindle-t pedig imádni fogod! Nekem már lassan másfél éve megvan a 4-es verzió és mindenhova magammal cipelem :)

    VálaszTörlés
  10. wow nekem minden tetszik :) a Kindle tuti szuper lehet,már nekem is kéne egy :)

    VálaszTörlés
  11. Nagyon klassz dolgokat kaptál. :) A Sleek palettát én is régóta szeretném, szóval kíváncsian várom a tesztet róla. Ja és tudod mennyire haragszom rád, hogy nem csinálsz nekünk sminket! :P

    VálaszTörlés
  12. Szép dolgokat kaptál :) Az avon naturals szettet én is megkaptam karácsonyra :)

    VálaszTörlés
  13. Úgy látom idén igazán jó kislány voltál :)
    Szuper dolgokat kaptál, egy olyan wellness kosár most nekem is jól jönne :)

    VálaszTörlés
  14. Szuper ajándékok! Idén én is kaptam köntöst. :D (Tavaly pedig vettem).

    VálaszTörlés
  15. Szuper ajándékokat kaptál! :)

    VálaszTörlés
  16. Tyűha! A képeket elnézve, gazdag Jézuskád volt. :) Én a Mikulástól kaptam egy okostelefont, azóta azon olvasok. :D Nagyon örülök neki, mert bárhol vagyok, ha csak két perem is van rá, elővehetem, elolvashatok pár oldalt. :) persze, egy igazi e-könyv olvasóval nem érhet fel. :D

    VálaszTörlés