2013. december 3., kedd

Karácsony TAG




Több blogon is láttam már ezt a TAG-et, mivel a karácsonyt is és a TAG-eket is szeretem, gondoltam kitöltöm én is :-)






1. Csomagolópapír vagy ajándéktasak? 
Tasak, mert nem tudok normálisan csomagolni :-) Ráadásul környezetbarátabb megoldás a tasak, mert nem cincáljuk szét, így el tudjuk tenni jövőre.


2. Igazi vagy műfenyő?
Érdekes, hogy bár irtózom a művirágoktól, a műfenyővel semmi bajom. Nem szeretem végignézni egy fa halálát, miközben mi ünnepelünk, így én a műfenyő mellett tettem le a voksom. Bár a fenyőillat hiányzik, de néhány fenyőággal pótolható. 


3. Mikor díszíted fel a fát?
A sajátunkat 23-án díszítjük fel, általában mi akkor karácsonyozunk az Emberemmel, mert 24-én már nem is vagyunk itthon. Viszont 24-én vár ránk még egy fadíszítés, délután díszítjük anyuéknál is a fát. 





4. Mikor bontod le a fát?
Vízkereszt környékén - az ahhoz legközelebb álló hétvégén veszek érzékeny búcsút a fánktól.


5. Szereted a tojáslikőrt?
Nem kóstoltam még soha, de mivel nem iszom alkoholt, nem is vagyok rá kíváncsi.


6. Kedvenc ajándékod amit gyerekként kaptál?
Élénken él bennem a csoda, amikor a nagymamáméktól hazaérve megpillantottam a karácsonyfa fényeitől megvilágított szobában kitámasztott Kemping biciklit. Ennek a képe nagyon belém vésődött, hihetelenül boldog voltam!


7. Van 'Betlehemed'?
Nincs, gyerekkoromban volt anyuéknál egy kis Betlehem, de elkeveredett. A templomokban viszont megnézem a Betlehemeket, olyan szépeket látni!





8. Kinek a legnehezebb ajándékot venni?
Az Emberem szüleinek. Nem ismerem őket annyira, hogy könnyen kitaláljam, minek örülnének igazán, a párocskám viszont nem szeret ötletelni, így általában nekem kell opciókat kitalálnom, amiből választ...


9. Kinek a legkönnyebb ajándékot venni?
Az én családomnak könnyű: az öcsém általában megmondja, mit szeretne, a szülőknek pedig korán kitaláljuk, mit veszünk, minek örülnének. Az Emberkémnek pedig rengeteg ajándékot tudnék mindig venni :-)


10. Legrosszabb karácsonyi ajándékod?
Igazán rosszra nem emlékszem, inkább csak a szokásos dolgokra: parfüm, aminek nem tetszik az illata, pulcsi, ami olyan nagy rám, hogy soha nem tudtam hordani (de mivel pihe-puha, a macsekok nagyon szeretnek rajta aludni :-D


11. Elektronikus vagy postai képeslap?
Elektronikus - gyorsabb, kényelmesebb, változatosabb


12. Kedvenc karácsonyi film?
Kettő is van, az egyik:
A karácsony története (Joulutarina)- minden évben megnézem, mindig sírok rajta (de én már csak ilyen vagyok, könnyen meghatódom és szinte mindenen sírok :-)



A másik pedig a Csoda New Yorkban (Miracle on 34th Street) - ez inkább aranyos és elgondolkodtató filmecske, Richard Attenborough játsza a Mikulást! :-)




13. Mikor kezdesz vásárolni?
Ünnep előtt két-három héttel. Addigra általában már kiforrott elképzeléseim vannak, így nagyon gyorsan le is tudom a karácsonyi ajándékvásárlást - utána már csak magamnak szoktam vásárolgatni :-)


14. Ajándékoztál már tovább karácsonyi ajándékot?
Szerencsére az utóbbi időben nem kapok olyasmit, amit nem tudok hasznosítani. Viszont anno céges csomagban kaptam olyan alkoholt, amivel nem tudtam mit kezdeni, így továbbajándékoztam. 


15. Kedvenc karácsonyi étel?
Halászlé! Bármennyit meg tudok enni belőle :-)




16. Elutazol karácsonykor vagy otthon maradsz?
Ez az egy dolog bánt, hogy mindig menni kell valahova. A Szenteste szinte percre be van osztva, mert mindkettőnk édesanyja vár minket, majd 25-26-án a többi rokon meglátogatása. Szeretnék egyszer egy kis otthonülős karácsonyt, de ez valószínűleg nem mostanában jön el.  


17. Csillag vagy angyalka csúcsdíszed van?
Egyik sem :-)
Egy ódivatú, gömb dísz, aminek a teteje hosszú vékony csík - fogalmam sincs, hogy hívják. 


18. Mikor nyitod ki az ajándékodat?
Amint megkapom, nagyon kíváncsi természet vagyok! :-)


19. Legidegesítőbb dolog ebben az időszakban?
Hogy olyan gyorsan vége a karácsonynak. Tudom, hogy a hosszabb ünnep már unalmas lenne, de 26-án délután mindig szomorúság fog el, hogy máris vége van és egy újabb évet kell várni a karácsonyra. 




Töltsétek ki ti is! 

3 megjegyzés:

  1. Amikor általános iskolában (szerintem 3. osztályban) kötelező volt Andersentől a Fenyőfa otthoni elolvasása, elsírtam magam miközben anyukámnak olvastam :D. Teljesen kiakadtam és akkor anyu megígérte, hogy kiültethető fenyőt fogunk venni. Már régen nem így van nálunk, de azért én mindig sajnálom szegény fenyőfát :-(((

    VálaszTörlés
  2. UGYANÍGY van nálunk is a díszítés. :-D 23-án nálunk, 24-én Anyukáméknál. Jó volt olvasni a válaszadiat, lehet, hogy én is kitöltöm majd :-)

    VálaszTörlés
  3. Tetszett, tavaly én is kitöltöttem már :) Ja és 17: Azt hiszem kúp csúcsdísznek hívják :)

    VálaszTörlés