2013. december 1., vasárnap

Isten hozott, tél!



Decemberbe lépve megkezdődött a tél :-)
Tudom, hogy sokan ennek nem örülnek túlzottan, de én azon a véleményen vagyok, hogy a saját helyzetünket is megkönnyítjük azzal, ha a dolgok pozitív oldalát figyeljük.




Van nem egy ismerősöm, aki ilyenkor panaszkodik, hogy ő mennyire utálja a hideget, a telet - nyáron viszont azt hallgatom, hogy mennyire nem szereti a meleget, legyen 25 fok... 
Hazudnék, ha azt állítanám, hogy én nem gondolok vissza nosztalgikusan a nyári melegre, a könnyű kis ruhákra, strandolásra. Annak is megvan az ideje, most viszont birkózzunk meg a téllel! Nem árt végiggondolnunk azt sem, hogy ha mindig csak meleg nyár (vagy simogató tavasz...) lenne, akkor egy idő után már azt sem értékelnénk igazán. 

Vessük bele hát magunkat a téli örömökbe, ha máshogy nem megy, gyűjtsük össze, mi is az, amit igazán szeretünk a télben:


  • a karácsonyi készülődés
  • az ünnep fényei és illatai
  • sétálgatni a karácsonyi vásárban, közben sült gesztenyét eszegetni
  • esti séta a hóesésben, amikor hallhatjuk a susogó hópihéket
  • jégvirágok az ablakon
  • fincsi forró csoki
  • Mikulást váró kisgyermek izgatott tekintete
  • korcsolyázni a befagyott Balcsin
  • társas a barátokkal a meleg lakásban
  • kimelegedni a vad szánkózásban
  • hóembert építeni
  • lovasszánon suhanni a ropogós havon
  • kandalló tüze előtt melengetni elgémberedett végtagjainkat
  • a csendes, hófehér táj








annyira cuki
















Ti mit szerettek a télben?

11 megjegyzés:

  1. Csodálatos képek *-* A karácsonyt imádom a télben, meg úgy az egész hangulatot, igaz mikor már elmúlik a karácsony, utána nem igazán szeretem a többi hideg hónapot :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, a januárban már tényleg kevesebb a szépség :-)
      Olyankor jön jól a szép havazás, a korizás, de tény, hogy a december a legszebb téli hónap :-D

      Törlés
  2. Nagyon klassz képeket válogattál, a zoknis a kedvencem :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Nekem is nagyon tetszik a zoknis, imádok a meleg kandalló előtt melegedni télen - mégha nem is fázom, akkor is :-D

      Törlés
  3. Alapvetően egy nagyon fázós lány vagyok, de imádom a télben, hogy késő éjjel is ki lehet menni a halk hóesésbe andalogni egyet a környéken, világít az egész kisváros, mégis olyan békét és nyugalmat sugároz! És közben ropog a friss hó a talpunk alatt :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A párom tiszta hülyének néz, hogy képes vagyok én is késő este sétálni menni a hóesésben, ha épp akkor esik :-)
      Az a legjobb, amikor még friss, nem taposták össze, lapátolták el....
      Télen egyébként sokkal jobb falun élni, mert a városban olyan hamar elkotorják, de anyuéknál mindig marad egy fehér réteg az úton, amitől tényleg hangulatos-szép-fehér marad a falu

      Törlés
  4. a kandallós kép....annyira szép

    VálaszTörlés
  5. Jaj, az utolsó képet annyira szeretem *.* Igazad van, hogy jobb a pozitív oldalt nézni, és én is igyekszem, de nem tudok elszakadni attól, hogy nem bírom a hideget :-D (És most nagyon enyhén fogalmaztam)

    VálaszTörlés
  6. Oh az utolsó kép milyen cuki! :) Nagyon jó volt ez a bejegyzés. :) Lehetne több ilyen. :)

    VálaszTörlés
  7. Nagyon szépek a képek :) Én is egy inspirációs képválogatással kezdtem a decembert, igaz csak tegnap :P :)

    VálaszTörlés