2013. december 30., hétfő

Elfogyasztottam decemberben



Az év utolsó hónapjában sem szeretném kihagyni a szokásos bejegyzést a kiürült flakonokról és elfogyasztott termékekről. Nem vagyok babonás, de nem is szeretném az új évet sok-sok üres flakonnal kezdeni, így gyorsan átnéztem a kis táskát, amiben a kiürült dobozkákat gyűjtögettem és leírom röviden a véleményemet róluk.
Ebben a hónapban ismét szorgos kis hangya voltam, sok üres flakont gyűjtöttem, lássuk, miket!





Arcápolás




Dr. Scheller jojoba olaj és schisandra antioxidáns szérum
Erről volt egy részletes bejegyzés is, a véleményem azóta sem változott. Szerettem, és ha valaki nem ken olyan sokat a fejére, mint én, akkor sokáig kitart (nálam 2 hónap alatt elfogyott). Sokszor túl sokat kentem az arcomra (rossz szokás), ilyenkor kicsit ragacsos maradt, de ez persze eltűnt miután felkentem az arckrémet. Hatását inkább csak hosszútávon tudom majd megítélni, most csak annyit tudok, hogy a bőröm szerette, a szemem sem irritálta. 
Rendeltem most másik antioxidáns szérumot, ami a pigmentfoltok halványításában segít majd remélhetőleg, de nincs kizárva, hogy később újravásárolom ezt is. 

Dr. Scheller argán olaj & amaránt tartalmú ránctalanító, feszesítő éjszakai arckrém
Ezért a termékért már nem rajongtam annyira, mint az előzőért. Tipikusan a nem rossz, nem rossz, de különösebben jónak sem mondanám. Este jobb szeretek erősebb, tartalmasabb arckrémet használni, ezt viszont néha kevésnek éreztem. Ráadásul elég erős illata van, amit szintén kihagynék az arcomra kent termékekből, így valószínűleg nem fogom újravásárolni. 

Lady Stella Kánaán mézes mélyhidratáló bőrfeszesítő zselépakolás
Elég régóta csücsült már a polcomon ez a pakolás, a végén már csak azért használtam, hogy elfogyjon. Eleinte nagyon szerettem és lelkesen használtam, aztán persze meguntam és félretettem. A bőrömre felkenve kellemes érzés volt, enyhe hidratáló hatást éreztem, bár intenzív hidratálásról nem tudok beszámolni. Az utóbbi időben a bőröm jobb szereti a krémesebb, tartalmasabb arcápolókat és pakolásokat, emiatt ezt nem is fogom újravásárolni - inkább egy krémesebb formulát választok majd.

Avon kímélő szemfesték lemosó
Már elég régóta használom a terméket, és bár a vízálló tusokat nem távolítja el maradéktalanul, szerettem. Az utóbbi időben azonban megpróbálom tudatosabban összeválogatni az általam használt termékeket és szomorúan láttam, hogy ennek sem túl szépek az összetevői. Ráadásul kiderült, hogy bár korábban minden Avon katalóguson szerepelt, hogy nem tesztel a cég állatokon, ez (már) nem igaz. Mivel a rajongásig szeretem a cicáimat és úgy általában az állatokat is, nem szeretnék olyan terméket használni, amivel állatkákat kínoztak. A korábban vásárolt terméket még elhasználom, de utána keresek mást helyette (vagy újra elkészítem a saját gyártmányú szemfesték lemosómat). 

Himalaya Herbals frissítő és tisztító tonik
Több flakont elhasználtam ebből a termékből, nagyon szerettem. Fontos, hogy a száraz (vízhiányos) bőrömre semmiképp sem akartam alkoholos tonikot használni, így nagyon örültem, amikor felfedeztem ezt. Az utóbbi időben azonban úgy éreztem, hogy ez az a termék, amire nincs kifejezetten szükségem az arcápolási programom során, ezért helyettesíteni fogom a micellás vízzel, így nem fogom újravásárolni.

Alterra nedves tisztító kendő aloe verával
Bár a kémiai hámlasztás mellett nem ajánlott a bőr dörzsölése, nedves arctisztító kendő használata, azonban a rezisztens bőrömet egyáltalán nem zavarja e termék használata (persze nem is dörzsölöm vele). Ráadásul ez a termék nagyon bevált számomra, mivel a smink nagy részét ezzel távolítom el, ezért nem mondok le róla. Amíg nem bántja a bőröm, nem érzékelek semmi "bántót részéről", addig használom továbbra is.
Már újra is vásároltam!

Natuderm Sensitive nappali és éjszakai krém minta
Ezekből ugyan csak mintát próbáltam, azért megőriztem ezeket is :-)
A DM-ben szúrtam ki ezt a két kis mintát a pénztárnál lévő forgóállványon, és mivel nem sokkal előtte olvastam erről a márkáról Ildinél, gondoltam teszek velük egy próbát. Az én szomjas bőrömet szépen hidratálták a krémek, azonban a mikroezüst tartalom miatt van a krémeknek egy fémes illatuk, ami az én orromnak nagyon nem tetszett, ezért nem is kerestem a teljes kiszerelést.
A dolog pikantériája, hogy a termékcsalád arctisztítóját viszont szerettem volna kipróbálni, a veszprémi DM-ekben azonban nem kapható, mivel nincs natúr polc (vagy valami ilyesmi). Így viszont nem teljesen értem, hogy akkor miért árusítják a mintákat...


Paula's Choice termékminták




Resist Weekly Resurfacing Treatment 10% AHA
Az én bőrömre az AHA az ideális választás, és ha már lúd, legyen kövér alapon egyből a 10%-os AHA-val kezdtem. Nagyon izgultam, mit szól a bőröm ehhez, de szerencsére csak pozitív élményeim vannak vele kapcsolatban! A bőröm nagyon puha és selymes a használata után, igazán kellemes a tapintása. Bízom benne, hogy hosszú távon a ráncocskák minimalizálásában és a pigment foltok halványításában is segít. Néha úgy látom, hogy mintha halványultak volna a pigmentfoltok, de lehet, hogy csak ezt szeretném látni.
Már megvásároltam belőle a nagy kiszerelést is!

Resist Super-Light Daily Wrinkle Defense SPF 30
A legnehezebb dolgom a megfelelő arckrém kiválasztásával van, mert bár eléggé szomjas fajta a bőröm, de a nehezebb krémeket nem tudja maradéktalanul beszívni, így ha ilyesmit kenek rá, fénylik nagyon, holott nem zsíros. Ha túl kevés a krém, akkor viszont húzódik a bőröm, ami szintén kellemetlen élmény.
Mivel eddig nagyon elhanyagoltam a fényvédő használatát, most szeretnék olyan krémet választani, amelyben már van fényvédő, így esett erre a választásom. 
Az első kipróbáláskor kevés volt számomra ez a termék, ezért félre is tettem a többi mintát (a képen láthatónál több mintát rendeltem, csak eleinte nem tettem félre őket). Majd néhány AHA-zás után rá kellett jönnöm, hogy ha az esti erősebb hámlasztás után bőségesen krémezek, akkor nem fog a bőröm húzódni másnap ez alatt a krém alatt. Ráadásul olyan terméket kerestem, ami jól együttműködik a rá kerülő BB krémmel/alapozóval, mert a hidratálót nem akarom (nem is tudnám) elhagyni.A szintén tesztelt Missha Signature Real Complete-tel pedig szerették egymást :-)
Megvettem ebből is a teljes kiszerelést.

Skin Perfecting 2% BHA Lotion
Elsősorban normál/száraz a bőröm, de a fel-felbukkanó mitesszerek miatt mindenképp szeretnék időnként BHA hámlasztót is használni. Még kísérletezek, hogy melyik változat lesz számomra az ideális. Elvileg a lotion a megfelelő nekem, de néha úgy érzem, hogy egy kicsit nehéz nekem ez a krém, és talán nem is olyan hatékony, mint a például a folyékony formula, így egyelőre még tesztelem, melyikből rendelem majd meg a nagyobb kiszerelést. 

Skin Recovery Replenishing Moisturizer
Bár a gyógyszertári arckrémem nagyon szeretem, de szeretnék olyan terméket használni, amelyben több "jóság" van :-)
Ebben a termékben van antioxidáns, gyulladáscsökkentő, tehát nem csak egy egyszerű arckrém. Bár száraz/nagyon száraz bőrre készült, az én bőrömnek ez az állag tökéletes, hamar beszippantja, másnap reggelre pedig tökéletesen hidratált. Érdekes, hogy a fényvédővel ellátott változat számomra túl nehéz volt, szinte alig tudtam reggel eldolgozni a bőrömbe, ez sokkal könnyebb, jól kenhető formulájú termék.
Még elhasználom a többi mintám, de eddig nagyon pozitívak a tapasztalataim, valószínűleg beruházok a teljes kiszerelésre majd jövőre. 


Sminktermékek




Garnier BB krém
Még tavaly, az európai BB krémek felbukkanásakor vásároltam meg ezt a terméket. Eléggé vegyesek voltak az érzéseim vele kapcsolatban: volt, hogy szerettem, volt hogy nem igazán. A fő problémám vele, hogy hidratálókrém nélkül számomra kevés, ha viszont alá hidratálok, akkor túl sok, nagyon fénylik tőle a bőröm.
Az nem nagyon zavart, hogy nem túl sok a fedése, mert általában nem is nagyon szeretem az erős fedésű termékeket, bár néha én magam is kevésnek éreztem. Szerencsére nem okozott nálam pattanásokat, bár lehet ennek az is az oka, hogy eléggé rendszertelenül használtam. 
Mióta nem járok szoláriumba, kifehéredtem a sötétebb változatból, így ha akarnám sem nagyon tudnám már használni. 
Minták alá használtam el a végét, nem fogom újravásárolni. 

Essence Make-Up to match bőrszínhez igazodó alapozó
Ebből az alapozóból is elhasználtam néhány tubust: inkább csak egységesíti a bőrfelszínt, alapozónak ugyan nem nevezném. Mivel azonban nem szeretem a túl erős fedést, ez engem korábban nem zavart. Most is inkább már az zavar, hogy nincs benne fényvédő, ráadásul már nem is úgy viselkedik a bőrömön, mint régebben, olyan mintha szárítaná kicsit a bőröm, így bár nem fogyott el teljesen, de megválok tőle.
Már kivonták a forgalomból, így semmiképpen nem tudnám újravásárolni, de nem is akarom (most már körültekintőbben választom meg az alapozóm)

Missha Signature Real Complete BB krém minták
Bár korábban ódzkodtam a koreai termékektől, mostanában felbátorodtam és kíváncsi lettem erre a BB krémre (az ódzkodásom egyik oka az volt, hogy a szolibarna bőrömre nem is találtam volna megfelelő színt). Most sem vagyok ugyan hófehérke, de gondoltam kipróbálom a 23-as árnyalatot. Icipicit világos még nekem, de nem vészes! Kellemes viselni, jól viselkedik a PC arckrémen, így megrendeltem belőle a 20 gr-os kiszerelést.


Testápolás




Avon Planet Spa Blissfully Nourishing afrikai shea vajas kéz-, könyök- és lábkrém
A termék hatása nagyon jó, igazán jól táplálta a bőröm, azonban az illatával (szagával) nem igazán tudtam kibékülni. Számomra ugyanis nagyon mű szaga volt a krémnek, ezért csak a lábfejemre használtam el.
A fent is részletezett okok miatt, valamint mert különösebben nem is tetszett ez a termék, nem fogom újravásárolni.

Rexona Maximum Protection dezodor Clean Scent
Még nyáron kaptam tesztelésre két másik termékkel együtt ezt a dezodort, decemberben fogyott el a második deo. Nagyon hatékony termék, tényleg nem izzadtam mellette egyáltalán!
Amit aggályosnak érzek, hogy nem feltétlenül jó dolog, ha ennyire megakadályozzuk a az izzadást, főleg nőknél okozhat ez egészségügyi problémát. Ezért nem fogom egész évben használni ezt a terméket, ilyenkor télen inkább egy alumíniumsó mentes dezodort használok (bár meg kell valljam, nem könnyű a visszaállás a kevésbé hatékony dezodorra...)
Viszont nyáron a nagy melegben valószínűleg ismét ehhez a hatékony dezodorhoz fogok fordulni, mert a fentiek mellett (vagy ellenére) nagyon szerettem a hatékonyságát. 


Hajápolás



Schwarzkopf Taft Cashmere Touch hajhab
Évek óta ezt használom, már számtalanszor vásároltam újra. Kénytelen vagyok hajhabot használni, nélküle sehogy sem áll a hajam ráadásul száll összevissza. Ez nem túl nehéz a hajamnak, mellesleg isteni illata van.
Már meg is vettem az utánpótlást. 

Isana száraz sampon
Mivel a hajtövem nagyon gyorsan zsírosodik, rendszeresen használok száraz sampont is. Az utóbbi időben inkább ezt a típust használtam, és nagyon meg vagyok vele elégedve! Frissíti a hajam de nem nehezíti el és nem szárítja a hajam úgy, mint a poros változat.
Bár most tettem egy kis kitérőt és a Balea termékét vettem meg (épp a DM-ben volt dolgom), de már most érzem, hogy visszatérek ehhez majd!

Serical Latte hajpakolás
Azt hittem sosem végzem ki ezt az óriás flakont! Nagyon szerettem ezt a pakolást, finom vaníliapudingos illata van és a hajam is puha és selymes volt a használata után, azonban már eléggé meguntam. Nekem is és szerintem a hajamnak is jobb, ha gyakrabban váltogatom a hajbalzsamot/hajpakolást, így annak ellenére, hogy abszolút meg voltam elégedve vele, most nem vásárolom újra. Kell egy kis változatosság, kipróbálok valami mást, de később biztosan kerül még a fürdőszobámba ebből a pakolásból (de inkább a Kallos féle, kisebb kiszerelés).


Körömápolás




Diamond Nails körömlakk lemosó 
Bár elvileg illatosított, de azért illatosnak nem mondanám ezt a terméket sem. Az egy literes kiszerelés elég sokáig kitartott, de mivel ez sem nyújtott többet, mint a drogériákban könnyen elérhető körömlakk lemosók, nem fogom újravásárolni. 

Essence körömlakk javító toll
Bár próbálok odafigyelni a lakkozáskor, nem mindig sikerül érintetlenül hagyni a bőrt, így szükségem van egy ilyen javító tollra. Mivel 3 pótfej is van benne, elég sokáig tudok használni egyet. A javító fejek ferdén vágottak, így könnyen végig tudok simítani vele a bőrön, hatékonyan eltávolítja a bőrről a nem kívánatos körömlakkot. Bár elgondolkodtam, hogy egy megfelelő ecsettel és körömlakk lemosóval is meg tudnám oldani ezt a problémát, ez kényelmesebb, így újra is vásároltam már!

Lovely Classic fehér körömlakk (Nr 1)
Már nem emlékszem, milyen célból vettem meg a sima fehér lakk helyett ezt a frosty fehér lakkot, de annak ellenére, hogy sok más lakkommal ellentétben ezt elhasználtam, nem fogom újravásárolni. Inkább egy jól fedő, szép, normál fehér színre lenne szükségem.
Viszont roppant büszke vagyok, hogy ismét elfogyott egy körömlakk is! :-D



Nagyon büszke vagyok arra, hogy annak ellenére, hogy elég sok beauty terméket vásárolok, nem halmozom őket, ebben a hónapban is egész sok dolgot sikerült elfogyasztani.


Ti miket fogyasztottatok el mostanában?

6 megjegyzés:

  1. A latte hajpakolást én is most használtam el. Pontosan úgy vagyok vele, ahogy te. Szerettem, de én is meguntam az illatát és már alig vártam, hogy elfogyjon. Újabban heti 1x házi olajos pakolást használok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az utóbbi időben hanyagoltam az olajos pakolást, de januártól újra alkalmazom én is, nagyon jót tesz a hajammal!

      Törlés
  2. Nemrég vettem meg ezt az Isanás száraz sampont, mert nálam a Baleás kudarcot vallot... :/ Jelentem most én is majdnem elhasználtam két lakkot, már nem volt sok az aljukon, de már nehéz volt kibányászni, mert picit be is sűrűsödtek, (a Moyra üveg átka...) ezért összeöntöttem őket, és egy tök jó új lakkom lett. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hajjaj, remélem annyira nem gáz ez a Balea száraz sampon! (elsőre nem tetszett, de azért még próbálkozom)
      Én is csináltam már olyat, hogy összeöntöttem két lakkot - sajnálok kidobni dolgokat :-)

      Törlés
  3. Én nem vagyok jó a gyűjtögetésben. :D Lehet épp ezért szeretem az ilyen bejegyzéseidet. :)

    VálaszTörlés
  4. Na, látom, az Isana bejött Nálad is :]

    VálaszTörlés