2013. december 31., kedd

2013 utolsó szerzeményei



Néhány dolgot vásároltam még karácsony előtt és karácsony után, amit nem mutattam még Nektek. Összegyűjtöttem őket egy rövid bejegyzésbe, legyen ez a 2013-as év utolsó szerzeményes bejegyzése - jövőre pedig jöhetnek a tesztek :-)






Az Avon katalógusban új körömlakk család jelent meg, amelyeknek olyannyira nem tudtam ellenállni, hogy 3+1 színt megrendeltem :-)
A Diamond Sparkle gyémántfényű körömlakk család átmenetileg kapható csak a katalógusban:

Ruby Slipper - nagyon tetszik ez a csillámos piros, ezt viseltem karácsonykor
Night Violet - gyönyörűséges sötétlila
Rave - sötét rózsaszín, mert egy újabb rózsaszínű lakk mindig jól jön
Mystic - metál piszkos barna 

Azt hiszem vissza kell fognom magam körömlakk-vásárlások terén :-)




Az Avon rendelésem része volt még egy karácsonyi csomagolású SuperShock Max szempillaspirál és egy limitált kiadású, 30 ml-es Little Black Dress parfüm.




Az egyik munkatársam anyukája nagyon szép gyöngy-ékszereket készít és időnként küld be néhányat, amiből válogathatunk. Amikor megláttam ezt a türkiz-arany fülbevalót, nagyon megtetszett. Olyan jól el tudtam magam képzelni vele egy nyári kis ruhában, hogy nem akartam otthagyni, így hazajött velem :-)




A plázában található CCC cipőboltban még karácsony előtt kinéztem magamnak egy barna csizmát. Mivel nem volt rá égető szükségem karácsonykor, ezért úgy döntöttem, hogy megvárom vele a karácsony utáni leárazásokat és megveszem olcsóbban. Karácsony után jött is a szokásos hó végi akció, azonban a kinézett csizmából már nem volt a méretemben (sőt, szinte alig találtam 36-os lábbelit).
Már majdnem kijöttem az üzletből, amikor ebből a csizmából mégiscsak találtam egyet a méretemben.




Az év utolsó Rossmann bevásárlását is megejtettem. 
Mint láthattátok az előző bejegyzésben, elfogyott a körömlakklemosóm, ezért gondoltam kipróbálom a sokak által dicsért mandulás Isana körömlakklemosót. Persze csak itthon tűnt fel, hogy acetonos - remélem nem fogja bántani a körmeimet. 
A szemöldökcsipeszt nem teljesen rendeltetésszerűen fogom használni - a különböző körömmatricák, apró díszek megfogásához lesz szükségem egy ilyen kis eszközre, ez a hajlított csipesz pedig ideálisnak tűnik erre a célra. 
Nem túl sok Catrice termékem van, ezért úgy döntöttem, szentelek kicsit több figyelmet ennek a márkának. Sok jót olvastam a 6 az 1-ben BB kréméről, az INCI-je is nagyon szép, ezért gondoltam kipróbálom ezt is. A Liquid Metal szemhéjpúdereket már régóta nézegettem, de mindig kicsit drágálltam őket. Viszont az aranyos rózsaszín annyira tetszett, hogy végül rábeszéltem magam, hogy megérdemlem. Nagyon tetszett még a pezsgőszín is, sokat vacilláltam rajta még az üzletben is, de végül mégiscsak visszatettem a polcra. Majd ha nagyon beválik ez a szín, akkor esetleg elhozom azt is. 
Sosem volt még Catrice pirosítóm, viszont mostanában több erősebb színű pirosítót is beszereztem, ezért ezúttal egy natúrabb színre esett a választásom, mégpedig a Rosewood Forest árnyalatra. 
Végül pedig egy Pure Shine színezett ajakbalzsam ugrott a kosaramba - My Cherry Berry árnyalatban. Ezen a terméken is már régóta gondolkodtam, de eddig még nem szántam rá magam. Most viszont úgy döntöttem, ha már ennyit gondolkodtam rajta, akkor igenis kipróbálom.



Ti mit vásároltatok mostanában?

11 megjegyzés:

  1. A fülbevaló tényleg nagyon szépséges! :)
    Én labellot vettem pár napja mert eléggé kiszáradt a szám. :)
    Le kéne cserélnem a szempilla spirálomat is és szeretnék beruházni egy zselés lakk szettre. :) Az már jövőre lesz csak! :)
    Boldog Újévet kívánok! :)

    VálaszTörlés
  2. Körömlakkok gyönyörűek , már gondolkodtam rajtuk ,h megvegyem-e
    Remélem lesz teszt róluk :) .
    A fülbevaló és a cipő is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  3. Az a csizma csodás, és annyira PAncsi-s! :-) BÚÉK Neked!!!

    VálaszTörlés
  4. Sok szépség, leginkább a BB krémre vagyok kíváncsi :) Én szerintem csak a Lovely limitált sand lakkjait vettem mostanában, de azokat imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, azokat a Lovely lakkokat nagyon szerettem volna én is megnézni közelebbről (és valószínűleg megvenni), de nálunk - ki tudja miért - nem voltak kaphatóak :-(

      Törlés
  5. A csizma nagyon tetszik. :) A Catrice termékek tesztjeit pedig várom. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már befotóztam őket, amint ki is próbálom őket, jövök a tesztekkel! :-)

      Törlés
  6. Szuper bevásárlás, az AVON lakkokkal készült manikűrökre vagyok nagyon kiéhezve :DDD
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor készítek majd velük néhány szépséget :-)

      Törlés
  7. A fülbevaló nagyon kis csini! Az új AVON lakkok meg nagyon megleptek. Látszik, hogy hónapok óta nem rendeltem már a katalógusból.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mindig van valami körömlakk újdonság az Avonnál, bár néha az az érzésem, hogy nagyon fut a piac után a cég (most jelentek meg csak náluk a mágneses lakkok...)
      Ezek a Sparkling lakkok viszont most megfogtak

      Törlés