2013. december 31., kedd

2013 kedvencei



Az év végéhez közeledve mindenki szeret kicsit összesíteni, számot vetni, hogy is telt ez az év, azon kívül, hogy rettentő gyorsan :-D
A blog témájához kapcsolódóan most beszámolnék azokról a termékekről, amelyekért egész évben, vagy legalábbis megismerkedésünk óta rajongok, ilyen formában mutatnám meg Nektek a 2013-as év kedvenceit, PAncsi módra.




Mint láthatjátok, elsősorban a sminktermékek és az arcápolók között válogattam.



Kezdve a sort az arcápolókkal, a Paula's Choice termékeket sorolnám ide. Az év során említettem, hogy nem vagyok elégedett az arcápolóimmal, ezért alaposan utánajártam a témának, majd elkezdtem először kipróbálni, majd szépen megrendelni ezeket a termékeket. Még nincs meg az összes arcápoló termék, ami az én bőrömre ajánlott, de a fent látottakkal maximálisan elégedett vagyok. Több szempontból is új fejezetet nyitott az életemben a kémiai hámlasztás kipróbálása, azóta pedig egyre többet olvasok a témában és beszereztem az első retinolos arcszérumomat és fényvédős hidratálómat is (eddig erre sajnos nem igazán figyeltem oda).




Amióta elkezdtem palettákat használni, egyre kevesebb mono szemhéjpúdert vásárolok (ha mégis, egyből depottolom és beleteszem őket egy gyűjtőpalettába). Számomra sokkal könnyebb ezekkel a sminkelés, főleg a sietős hétköznap reggeleken, csak egy (max kettő) palettát kapok elő és abban megtalálom a szükséges színeket. A nagyobb palettáimnak az év során búcsút intettem. Ugyan azóta is vágyakozom egy igazi 88-as warm paletta után, de bizonytalan vagyok abban, hogy mennyire használnám ki (hétköznap nem nagyon nyúl az ember lánya egy akkora palettáért).
A MUA palettákat már tavaly megismertem, a Naked hasonmás Undress és Undress Me Too paletták voltak az abszolút kedvencek egész évben - ha statisztikát kellene készítenem, biztos, hogy ők lennének a leggyakrabban használt palettáim.
Magam sem értem miért, de a Sleek termékekkel csak az év második felében ismerkedtem meg. Az Oh So Special paletta után már régóta vágyakoztam, mégis a Vintage Romance lett az első a sorban, majd őt követte az Oh So Special. Bár ez utóbbit még nem olyan sokat használtam, már most látom, hogy a másikhoz hasonlóan ő is nagy kedvenc lesz és bőszen tervezem újabb paletták beszerzését is a következő évben. 




A sminkek alapjaként, vagy önmagukban is nagyon sokat használtam a Maybelline Color Tattoo termékeit, amelyeket az év első felében fedeztem fel. Bár eleinte eléggé ódzkodtam a krémes szemfestékektől korábbi negatív tapasztalatok miatt, végül a kíváncsiságom rávett, hogy próbáljam ki a sokat sztárolt On and on bronze árnyalatot. Ezután már nem kellett sok, hogy én is "gyűjtő" legyek, számos színt beszereztem.
A fenti képen a négy legtöbbet használt színt láthatjátok: On and on bronze, Permanent taupe, Pink gold és Metallic pomegranate - ezek közül már nehezen tudnék kedvencet választani. 
Úton van már felém a vágyott bézs szín is, remélem vele is hasonló jó barátok leszünk!



Az utóbbi időben nem minden termékével vagyok ugyan elégedett, de még mindig viszonylag sok Avon dekorkozmetikumom van. Lassan kitapasztaltam, hogy mi az, ami jó minőségű és érdemes tőlük rendelni, ezért nem véletlen, hogy a szemceruza-tus-spirál kategóriában ettől a cégtől kerültek ki a kedvenceim. 
Év közben sokat használtam ugyan az Artdeco filces tusát, de miután elfogyott, az ára miatt nem vásároltam újra. Kipróbáltam helyette az Avon SuperExtend fekete filces tusát és abszolút meg vagyok vele elégedve!
A SuperShock géles szemceruzákról már rengeteget áradoztam Nektek, szinte az összes színben megvásároltam már :-)  Az abszolút kedvencek a fekete és a barna színek, ám sajnos ez utóbbit érthetetlen okból kivonták a forgalomból, így már csak a felhalmozott tartalékaimat használom. Egy kedves olvasóm tanácsára a puha állaga miatt már csak ecsettel viszem fel őket, így nem fogynak olyan gyorsan.
A szempillaspirálok közül hiányzik ugyan a Lovely Pump Up! spirálja, mert abból épp nincs itthon, de mindenképp szeretném megemlíteni, mert olcsó, de nagyon jól működő spirálról van szó! Az Avontól megjelenésük óta a SuperFull és a SuperShock spirálok a kedvenceim, ezeket mindig akkor vásárolom, amikor jó áron kaphatóak a katalógusban, így sosem fogyok ki belőlük. 
Sajnos nemrég tudtam meg, hogy téves információim voltak az Avon állatkísérletekkel kapcsolatos gyakorlatáról, így alaposan elgondolkodtam, hogy ha elfogytak ezek a termékek, újra akarom-e vásárolni őket... Viszont ebben a bejegyzésben természetesen maradnak, hisz a 2013-as évben tényleg ezeket használtam a legtöbbet.




Mint már említettem, csak néhány hónapja használom a Sleek termékeit, de abszolút pozitív érzésem van velük kapcsolatban, mondhatni szerelem első látásra :-)
Nagyon jól pigmentált, de mégis jól kezelhető mértékben pigmentált termékekről van szó, ráadásul rengeteg csodaszép árnyalatban! Alig tudtam kiválasztani, hogy mégis melyiket rendeljem meg a sok, nekem tetsző szín közül. Annyira tetszenek, hogy nagy valószínűséggel már az év első hónapjaiban tovább gyarapodik majd a készletem ezekből a termékekből :-D



Nem vagyok rúzs párti és minden igyekezetem ellenére ez nem változott meg 2013-ban sem, pedig volt néhány próbálkozásom! Talán a száraz ajkaimnak köszönhető ez, vagy annak, hogy kényelmesebb viselet számomra a szájfény, nem tudom. Szájfényekből viszont egész szép kis készletet halmoztam fel, a legtöbbet használt (és elhasznált) szájfényem szintén az Avon termékei közül került ki. Szinte minden termékcsaládjukból rendelkezésemre áll egy-két szín, de ha egyet szeretnék kiemelni, az mindenképp a Glazewear lenne. Többféle finisben kaphatóak ezek a termékek, szerintem mindenki talál magának megfelelőt a kínálatban. 



Illatok terén nincsenek túl nagy igényeim, általában nem is igazán érdekelnek a drogériák polcain kapható termékek (talán amiatt is van ez, hogy két termék megszagolása után már nem is érzem a harmadikat, így nem gyakran szoktam őket szagolgatni). Általában a visszafogottabb illatokat szeretem, sokszor az sem zavar, ha parfüm nélkül sikerül útnak indulnom otthonról. 
Emiatt aztán megelégszem az Avon kínálatával, a katalógusban található parfümök között mindig találok kedvemre valót. Tavasszal, nyáron általában egy könnyebb EDT-t használok, idén a Pur Blanca Elegance illatot lehetett rajtam érezni. Ősztől (általában a szülinapomkor szoktam megejteni a parfümváltást) pedig évek óta a Little Black Dress az én illatom.


igen, rossz szokásom, hogy a fogammal nyitom ki őket ... :-(

A körmös készletem rengeteg új lakkal bővült idén, és büszke vagyok magamra, hogy ha nem is ugyanennyi, de számos lakkot el is használtam. Azonban egy-két színt kiválasztani nagyon nehéz lett volna, ezért úgy döntöttem, hogy a körmös részbe ezúttal is a gél lakkokat hozom. Ráadásul a statisztikák szerint Titeket, olvasókat is leginkább a gél lakkozással kapcsolatos bejegyzésem érdekelt idén. 
Már majdnem másfél éve készítem saját magam a gél lakkot a körmeimre, és elmondhatom, hogy abszolút jó befektetés volt! Sőt, kiszámoltam, már rég meg is térült az anyagokba fektetett összeg összehasonlítva azzal, ha ezt profinál csináltattam volna. A gél lakkon bármilyen körömlakk tartósnak bizonyult, nem kell a lepattogás miatt szenvednem (viszont az olcsó, sötét kínai lakkokkal vigyázni kell, mert beivódhatnak a gél lakkba!). Bár általában az alkotási kényszeremnek köszönhetően kétnaponta szoktam újralakkozni a körmeimet, de ha erre mégsincs időm, akár egy hétig is nagyon szép a manikűröm (akár tovább is, de a köröm felületéről, a körmök sarkáról lassan elkezd lekopni a körömlakk).



Nektek mik voltak a kedvenceitek 2013-ban? Használtok valamit a fentiek közül?

2 megjegyzés:

  1. Nekem épp most töltődik fel a 2013-as kedvences videóm, remélem, sikerül a Youtube-nak... Van is közös kedvencünk, majd meglátod! A géllakk tényleg egy álom, az egyik legjobb dolog a világos a letöredező körmű lányoknak.

    BOLDOG ÚJ ÉVET NEKED!!!
    Katy

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó poszt volt. :) A CT mánia nálam is elkezdődött azt hiszem. :D Még kettőt mindenképpen meg akarok venni. Az Oh So Speacial is kívánságlistás, de előtte a matt palettákat akarok beszerezni, a színes épp tegnap érkezett meg. :P

    VálaszTörlés