2013. november 25., hétfő

Xmas project: Képeslap



Az Xmas project 2. fordulójában a képeslapok kerültek sorra. Régen, még gyermekkoromban nagy divat volt, hogy ünnepekkor képeslapot küldözgettünk egymásnak ismerősökkel, barátnőkkel (hajjaj, mennyi képeslapot írtam én anno, mert a nagymamám mindig engem kért meg, hogy írjam meg a képeslapjait, amikor ő már nem látott olyan jól). Aztán az internet térhódításával részemről ezek a képeslapok elmaradtak és átvették a helyüket az elektronikus képeslapok.
 
 
 
 

 
Nálunk olyannyira nem szokás már a képeslap küldése, hogy most ki is használom a jolly joker kártyámat és ezúttal csak inspirációs képet mutatok a papír alapú képeslapokról, mivel egyrészt nem volt otthon alapanyagom hozzá (és erre csak akkor jöttem rá, amikor már bezártak a kreatív boltok), másrészt pedig tényleg csak magamnak készítettem volna ezeket.
 
 
Viszont ha készítenék karácsonyi képeslapot, valami hasonlót készítenék:
 
 
forrás
 
 
forrás
 
 
forrás
 
 
forrás
 
 
Ha kisgyerekem lenne, biztosan ilyet készítenék, szerintem nagyon aranyos :-)
 
forrás
 
 
No de hogy mégsem maradjon ez a bejegyzés saját készítésű képeslap nélkül, megmutatom, hogy milyen lapot küldtem tavaly az ismerősöknek, barátoknak elektronikusan.
Még tavaly nyáron készült egy kép kettőnkről, amelyet Photoshoppal illesztettünk bele egy megfelelő karácsonyi sablonba és ezt küldtük karácsonyi képeslap gyanánt körbe e-mailen. Nagyon sok mintát lehet találni a neten, bármilyen alkalomhoz illő sablont használhatunk.
 
 
 
 
Idén is biztosan készítünk valami hasonlót! :-)
 
 
 
Ti szoktatok karácsonyi képeslapot küldeni?
 
 
Nézzétek meg a többiek munkáját is!
 
 













5 megjegyzés:

  1. Az első gombos lap és az utolsó, Titeket ábrázoló a kedvencem :-) Ha időm engedi, én is szoktam saját kpeslapokat készíteni, úgyhogy remélem, idén is így alakul majd :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon aranyos a kép rólatok. :) Nekem a gombos és a negyedik képen lévők tetszenek. :) Nálunk is már csak a mamám küld képeslapot, ő viszont szerintem 20-30-at :D.

    VálaszTörlés
  3. De jó kép! :) A gombos ötlet ♥ :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon jó ötlet szerintem is a gombos :) Lesz türelmem meg időm meg is csinálom szerintem :)
    Nagyon jó az a kép rólatok :)

    VálaszTörlés