2013. november 20., szerda

MUA pirosító: 3-as árnyalat



Folytatom a sort a MUA zsákmányom egy újabb tagjának bemutatásával, ami a pirosító lesz. Korábban inkább csak a palettákra koncentráltam a MUA termékei közül, viszont nagyon sok pozitív véleményt olvastam a pirosítókról is, ezért egyértelmű volt, hogy a rendelésemkor egy pirosító is bekerül a kosaramba.




Mivel minden évszakban megvannak a kedvenc orcaszínező színeim, elsősorban egy sötétebb, ősziesebb színt kerestem és választottam, mégpedig a hármas számú pirosítót. 




A csomagolása a szokásos MUA: számomra nem túl minőségi, fekete műanyag panben csücsül a pirosító, melynek átlátszó fedele van, így láthatjuk a színt, könnyebb választani a pirosítóink közül. Nem záródik túl biztosan a dobozka, de ez számomra nem annyira zavaró, mert sosem hordom magammal a pirosítómat.
Ami nagyon tetszik, az a belenyomott MUA felirat - még ha néhány használat után el is tűnik, olyan minőségi érzést nyújt számomra!



Hihetetlenül pigmentált pirosító! Miután beleérintem a színbe az ecsetet, alaposan lefújom róla a felesleget, mert egy óvatos érintésre is sok festék kerül az ecsetre és könnyen el lehet túlozni a mennyiséget. A panben ugyan poroz kicsit, de ez sminkelés közben egyáltalán nem zavaró. 

Nagyon szép matt rozsdás korall, szerintem igazán őszi szín! A színmintát nagyon óvatosan készítettem, ennél az arcon is erőteljesebb a szín. 


Egy kis összehasonlítás a Sleek Antique pirosítóval:




Véleményem szerint az ár-érték arány ennél a terméknél igazán kiemelkedő, csupán 1 fontért (azaz kevesebb mint 400 Ft-ért) kapunk 2,4 grammnyi jó minőségű pirosítót. 
Engem abszolút meggyőzött, a következő MUA rendelésemkor biztosan bekerül a kosaramba más szín is az összesen 6 árnyalatból!



Próbáltátok már a MUA pirosítóit? Mi a kedvenc pirosítótok?

8 megjegyzés:

  1. Nekem 2 is van, azt hiszem az 1-es ami egy halvány pink, azt nem szertetem, mert nem áll jól nekem, és az 5-ös, ami kicsit hasonlít ehhez a 3ashoz, azt szeretem :)

    VálaszTörlés
  2. Ez nekem is megvan, és mostanában előszeretettel használom :]

    VálaszTörlés
  3. Tényleg nagyon szép színe van, tipikus őszi pír! :)

    VálaszTörlés
  4. Nálam is tervben van, hogy kipróbálom majd őket, bár felesleges lenne, hiszen Sleek-párti vagyok pirosítók terén. Viszont tényleg nagyon megérik az árukat, ami mellettük szól. :-)

    VálaszTörlés
  5. Jó kis vételnek tűnik. Talán nekem is érdemes lenne szétnéznem náluk, hátha rákapok a pirosításra.
    Ugorj be hozzám egy díjért: http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/11/the-versatile-blogger-award.html

    VálaszTörlés
  6. nagyon tetszik :)

    játék van nálam, ha érdekel: http://beusmink.blogspot.hu/2013/11/nyeremenyjatek.html

    VálaszTörlés
  7. Az 1-es árnyalatot vettem meg a nyáron, akkor nagyon sokat használtam. Mostanában pedig érik egy új rendelés, a 4-es színt néztem ki magamnak. :)

    VálaszTörlés