2013. november 11., hétfő

MUA Pearl szemhéjpúder Nr 12



A zsákmányos bejegyzésemben már mutattam, hogy az ingyen szállításos akciót kihasználva rendeltem néhány terméket a MUA-tól. Ebben a bejegyzésben megmutatnám Nektek a mono szemhéjpúdert, melynek száma 12-es. 




Nagyon ritkán veszek már mono szemfestékeket, mert praktikusabbnak találom a palettákat, amikor egy mozdulatra több szín is a kezünkbe kerül. Azonban Csipkelány egy videójában megláttam ezt a színt, és mivel tudtam, hogy szemhéjpúderek tekintetében lehet bízni a MUA termékek minőségében, így nem volt kérdés, hogy az akció során egy ilyen is bekerül a kosaramba. 





Ránézésre persze semmi extra, fényes szürke szín - ha csak ezt látom, biztosan nem veszem le a polcról. A szépség azonban akkor jön, amikor felsimogatom a szemhéjra, mert ott már egyáltalán nem ilyen!





Ez a szemhéjpúder elsatírozva ugyanis szürkés barna zöld duokróm szín, melyben némi téglaszín is felfedezhető, szerintem nagyon szép szín!
(nagyon vicces volt, amikor a kollégáimnak mutattam és nem értették, hogy miért örülök annak, hogy ez nem olyan színű, mint a panben látszik :-D

Mint megtudtam egyébként, ez a szín egy MAC termék olcsóbb változata, mégpedig a Club nevűé.

A termék egyébként 2 g-os, ami nem sok ugyan, de hát az ember lánya nem keni ezt mindennap a szemére, nekem szerintem örök életemre kitart! 
Rendelhető a MUA oldaláról, ára 1 font volt. 


Szoktatok mono szemhéjpúdereket vásárolni? 

13 megjegyzés:

  1. Milyen csalóka, én is sima szürkének néztem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, ha nem látom másnál felkenve, én sem rendelem meg, az tuti :-)

      Törlés
  2. I love mua cosmetics :)
    awesome review!

    VálaszTörlés
  3. Jaj de szépséges! Én meg tudom érteni az örömöd :-D Rejtett kis kincs szürke egérnek álcázva :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tényleg az, egy kis rejtett kincs :-)

      Törlés
  4. Csodaszép! Bár a pan-t elnézve biztos nem vettem volna meg, engem még ilyen meglepi nem ért, hogy ilyen kis kincs lapuljon egy átlagosnak tűnő szín mögött. Fordítva viszont volt már :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha Csipkelány nem mutatja meg, biztosan nekem sem erre esik a választásom! :-)

      Törlés