2013. november 18., hétfő

Manikűrvadász 5. forduló



Második alkalommal veszek részt a manikűrvadász játékban, melynek lényege, hogy a jelentkezők az előre meghatározott sorrend alapján nekik rendeltetett blogról kiválasztanak egy szimpatikus manikűrt és megalkotják körmeiken.


Ezúttal Thimmyke blogját kaptam, aminek nagyon örültem, mert régóta figyelem a „munkásságát”, tudtam, hogy nagyon sok szép manikűrt találok nála. Mikor elkezdtem keresgélni, akkor viszont megijedtem, hisz olyan ügyes kézügyessége van, ami nekem sosem volt, én nem tudok a saját kezemmel olyanokat rajzolni a körmeimre, mint ő...
Aztán örömmel fedeztem fel, hogy nála is nagy kedvenc mostanában a szivacsos technika, ráadásul az egyik manikűrt már korábban is meg akartam valósítani, amit láttam, így nem kellett sokat gondolkodnom tovább, hogy egy piros-bordó őszi ombre lakkozást választok. Az eredeti lakkozás így néz ki:





Sajnos az én sötét színű lakkom nem érvényesül annyira, mint az ő manikűrjében, mert nagyon jól sikerült összemosnom a színeket. Ilyen lett az enyém:






A használt lakkok:
Miss Sporty alap- és fedőlakk
Essence Colour&Go: Redvolution
Essence Colour&Go: Fame fatale
Essence Colour&Go: Do you speak love?
Essence Special Topper: Night in Vegas
Seche Vite gyorsszárító fedőlakk















23 megjegyzés:

  1. Csak nem arany és piros? :-D Nagyon tetszik, a Tied kevésbé drámai, így hétköznapra is jobban el tudom képzelni :-)

    VálaszTörlés
  2. :-D No igen, nem tudom meghazudtolni magam, nekem ez a kedvenc párosításom :-)
    És pont egyidőben kommenteltünk egymásnál, micsoda véletlen! :-)

    VálaszTörlés
  3. A te verziód jobban tetszik, mert nekem nem jönnek be a hosszú körmök. Viszont egy körömlakklemosós vattapálcikával letisztíthattad volna. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hidd el, letisztítottam: szivacsos technikánál nekem a fél ujjam lakkos lesz. Amit látsz az az, amit én sosem bírok lemosni, csak fél nap múlva lepotyog a körömágybőrről (addigra viszont már sötét volt és nem tudtam volna természetes fényben fotózni, ezért így maradt)

      Törlés
    2. Ecsettel próbáltad? Én az essence tusecsetével szoktam megtisztítani a kőrömágyam :)

      Törlés
    3. No azzal még nem! Az Essence körömlakkjavítóját szoktam használni, de a körömágynál nem túl kellemes azzal dörzsölgetni, ezért nem is szoktam nagyon erőltetni)

      Törlés
  4. Nagyon jó kis manikűr, tetszik, kicsit karácsonyi :) :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Nem akartam annyira karácsonyit, de tényleg az lett :-D

      Törlés
  5. Nekem is a karácsony jutott eszembe, pedig még nagyon ellenkezik ellene az agyam :D
    És nagyon szép lett, én a mai napig nem tudom így összemosni a színeket :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, ne is mondd, én is olyan furán éreztem magam hétvégén, hogy minden bevásárlóközpontban karácsonyfák voltak már, amikor majdnem 20 fok volt még néhány napja
      Általában korán elkezdem várni a karácsonyt, de most még nagyon nincs olyan hangulatom.
      A színek összemosásának titka nálam a mosogatószivacs :-)

      Törlés
  6. Tényleg nagyon jó lett az átmenet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, amióta mosogatószivacsra viszem fel a lakkot és úgy ütögetem fel, azóta jobban sikerül nekem is! :-)

      Törlés
  7. Bár így tudnék "szivacsozni" mint Te! Nagyon jó lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! :-)
      Csak gyakorolni kell, de persze nekem sem sikerül mindig így! :-)

      Törlés
  8. Köszönöm a kedves szavakat! :$ :*
    Szupi lett! Nagyon kíváncsi voltam mit fogsz választani. :) Nagyon szerettem ez a manit, imádom a pelyhes fedőlakkot. Én is mindig nyakig lakkos vagyok ettől a technikától. :S

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igazán nincs mit, a jó "munkát" mindig el kell ismerni :-D
      Hónapokig nem használtam pelyheskét, de mikor több manikűrön is megláttam Nálad, meghoztad hozzá a kedvem! :-)
      Most meg persze azon aggódom, hogy mi lesz, ha elfogy :-)

      Törlés
  9. Tetszik, szép lett, már nem tudok mit írni, annyi "manikűvadász" munkát láttam 15 percen belül:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ismerős, én is ugyanígy voltam!
      Köszi! :-)

      Törlés
  10. *-* *-* Nagyon szuper lett! *-*

    VálaszTörlés
  11. Így világosabban nekem jobban tetszik, bár pirosas még mindig nem vagyok, de szép lett :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Hű, nekem meg tele van a körömlakkos fiókom piros lakkokkal :-)
      Olyan a piros lakk, mint a kis fekete ruha, előbb-utóbb minden nőnek kell egy :-)

      Törlés