2013. november 5., kedd

L’Oréal Skin Perfection 3 az 1-ben micellás víz



Bizony elért engem is a „micellás víz-őrület”. Nagyon sok jót hallottam a Bioderma micellás vizéről, de mivel én elsősorban tejes-krémes termékkel szeretem lemosni a bőröm, nem szándékoztam a szokásos sminklemosómat arra lecserélni. Viszont csak kíváncsi voltam, vajon mennyivel tud többet a micellás víz, de kicsit drágának tartottam (ha beválik és jó, természetesen megérdemel ennyit az ember bőre, de úgy, hogy már a vételkor tartok tőle, hogy a vizes állaga nem fog nekem tetszeni, nem akartam beruházni rá). Szeptember környékén megjelent a piacon a L’Oréal micellás vize és az ő alacsonyabb árával már igen szimpatikusnak tűnt. Így amikor október elején a Rossmannban akciósan kb egy ezresért meg lehetett venni, nem vacilláltam sokat, lecsaptam rá én is. 




No de mégis mi az a micellás víz?

A micella egyfajta molekulacsoportot jelent. A molekulák mindegyikének egyik vége szereti a vizet (hydrophilic), még a másik vége utálja (hydrophobic). Víz oldatban gömb alakba csoportosulnak ezek a vízvonzó külső, illetve a víztaszító belső molekulák. Amikor a micellás oldatot, lágyan egy felszínen alkalmazzuk - mi esetünkben az arcbőrön - a micella gömbök kettéhasadnak ezzel a felszínnel szemben. Amikor a felvitel nyomása csökken, a molekulacsoport megint bezáródik és ennek folyamatában megragad mindent (ami nem víz) a bőr felszínéről. Így rendkívül hatékony a sminkeltávolításban, a faggyúmirigy túlműködésben vagy csak egy napi bőrtisztító rutinnál. A micellás oldattal az arctisztítást és a tonizálást egyesíthetjük egy lépésben a normál vagy kombinált bőrtípusnál.


Az összetétele:
Water / Aqua, Hexylene Glycol, Glycerin, Poloxamer 184, Disodium Cocoamphodiacetate, Disodium EDTA, Polyaminopropyl Biguanide

Amit ígér:
A Sublime Soft micellás víznek 3 hatása van egyetlen lépésben:
1. Tökéletesen eltávolítja a sminket
2. Eltávolítja a szennyeződéseket
3. Nyugtatja a bőrt 
Ráadásul nemcsak az arcbőrre, hanem a szemre és az ajkakra is használható, így megkönnyíti és gyorsabbá teszi az Ön mindennapi arctisztítás rutinját. 

Kiszerelés, ár:
200 ml-es, átlátszó műanyag flakonban kapható, mely számomra elegáns érzetet nyújt. Tetszik, hogy a kupak felpattintható, számomra mindig kényelmesebb az ilyen flakonból adagolni a lemosót. Ami nem annyira tetszik, hogy viszonylag nagy a lyuk, amin kifolyik a micellás víz, így igen óvatosan kell adagolni, mert könnyen túl sokat önthetünk ki egy-egy alkalommal. 
Teljes áron 1.300 Ft-ért kapható, de akciósan akár 1.000 Ft-ért is meg tudjuk vásárolni.

Amit tapasztaltam:
Sokan sok helyen áradoztak már erről a termékről és a micellás vizekről úgy általában, én meg nem értettem, hogy lehet egy egyszerű víz ilyen hatékony lenni. Azonban az első próbálkozásom vele abszolút meggyőzött: nálam az arctisztítás két lépésből áll, először eltávolítom a sminket (általában a munkából hazaérve egyből, ha már nem megyek sehova), majd az esti fürdéskor jöhet a vizes arctisztítás arclemosóval. A smink eltávolítását nedves arctisztító kendővel és sminklemosóval végzem: az arcom alaposan áttörlöm az arctisztító kendővel, majd a szemsmink nagyját is finoman letörlöm ezzel, a maradékot pedig a tejes-krémes sminklemosóval távolítom el. Ilyenkor ránézésre és érzetre már tiszta az arcbőröm. Ami abszolút meggyőzött már az első alkalommal amikor használtam, az az volt, hogy a fenti sminklemosás után még áttöröltem az arcom egy micellás vízzel átitatott vattapamaccsal. Megdöbbenve láttam, hogy mennyi szennyeződést leszedett a szerintem tiszta arcomról! Nem kellett sokat agyalnom azon, hogy vajon mennyire hasznos ez a kis víz, azóta bizony használom minden arctisztításkor! 

A szememet egyáltalán nem irritálja, nem csípi, pedig finoman, de alaposan áttörlöm vele a szememet is, majd az egész arcbőröm. A használata után a bőröm friss és üde, viszont nem húzódik annyira, mint egy egyszerű vizes lemosás után szokott. 

Nagyon bevált nekem ez a termék, meggyőzött arról, hogy bizony van helye a micellás vizeknek még az én fürdőszoba polcomon is! A tejes-krémes sminklemosásról nem akarok lemondani, továbbra is azokkal tisztítom le a sminket az arcomról, de most már mindig ezzel fejezem be az arctisztítást. Sőt, úgy döntöttem, hogy ha elfogy a tonikom, valószínűleg nem fogom újravásárolni, mert a micellás víz tökéletesen ellátja a tonik feladatát (is). Miután ez bevált, így elképzelhetőnek tartom, hogy bár drágább a Bioderma, azt fogom megvásárolni ha ez elfogyott.


Ti használtatok már micellás vizet?

4 megjegyzés:

  1. Már én is kerestem, de mindig üresen áll a helye. :-/

    VálaszTörlés
  2. Hmm, ez elég meggyőző... :) Engem eddig elkerült ez az egész micellás víz őrület. Igaz, nem is törtem magam nagyon, hogy utána nézzek.

    VálaszTörlés
  3. Igaz hogy jó!? :) én sem vettem most külön tonikot meg sminklemosót, csak ezt, de már majd a felét el is használtam! :)

    VálaszTörlés
  4. Korábban nem hallottam róla :) Nekem kicsit feleslegesnek tűnik, de ez nem azt jelenti, hogy nem hatékony.

    VálaszTörlés