2013. november 13., szerda

Blogajánló



Szeretnék a figyelmetekbe ajánlani egy blogot!
Egy korábbi krémmániás bejegyzés kapcsán fedeztem fel a Tindigo szépségreceptjei blogot és azóta bizony szinte minden nap visszajárok! Nagyon hasznos tanácsokat kapnak azok, akik tudatosan akarják kialakítani a bőrápolási rutinjukat.
 
 
 
Ennek az oldalnak és a Krémmániának hála most én is elkezdtem új termékeket, új módszereket próbálgatni, amint kialakul a rutinom és megtalálom a számomra ideális termékeket, beszámolok Nektek!
 

4 megjegyzés:

  1. .en is nemreg fedeztem fel a blogot, szorgalmasan olvasgatom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is! Nem telik el úgy nap, hogy ne olvasgatnám, amióta felfedeztem :-)

      Törlés
  2. Nagyon köszönöm a megosztást és a dicséreteket. :)

    VálaszTörlés