2013. november 9., szombat

Az első Sleek: Vintage Romance paletta és Antique pirosító



Igen, igen, ahogy a zsákmányos bejegyzésemben is említettem, most már én is boldog Sleek tulajdonos vagyok! Megérkezett ugyanis hozzám is az új "isteni" Vintage Romance őszi színekből álló paletta és pirosító. 






A paletta a fent látható papír dobozban érkezett, a pirosító azonban már nem kapott ilyen csomagolást, egy egyszerű nylon csomagolásban érkezett (ami már nem érte meg a fotózást, annyira azért nem tudtam türtőztetni magam :-D

A paletta csomagolása a szokásos Sleek: matt fekete doboz, melyre fényes feketével nyomták a Sleek MakeUp feliratot. A csomagolás hátulján látható a paletta neve, csak a tetejét látván nem tudja megkülönböztetni a palettákat az ember lánya, ha már több is van neki (van, aki a papír dobozban tárolja a Sleek palettáit, én azonban nem szeretek felesleges csomagolást őrizgetni, így az hamar a szelektív kukában landolt).




A paletta elnevezéséhez illő színnevek a fólián láthatóak.






A paletta színei





Felső sor:
Pretty in Paris – ezüst metál 
Meet in Madrid – arany metál 
Court in Cannes – aranyfényű metál bronzbarna 
Lust in LA – bronz szatén 
Romance in Rome – matt sötétkék fényes kék glitterekkel 
Propose in Prague - matt téglabarna 


Pretty in Paris, Meet in Madrid, Court in Cannes, Lust in LA, Romance in Rome, Propose in Prague



Alsó sor:
A Vow in Venice – metál őszirózsa 
Marry in Monte Carlo - metálfényű lila-rózsa 
Honeymoon in Hollywood - szaténfényű burgundi apró ezüst glitterekkel
Bliss in Barcelona – metál kékes-lila 
Forever in Florence - matt bordó ezüst glitterekkel
Love in London - matt fekete ezüst csillámokkal




A színminták alapra (Garnier BB krém) készültek ujjal, természetes fényben.



A pirosító

A pirosító mérete őszintén szólva engem bizony meglepett: annyira aprónak láttam, amikor először a kezembe vettem! Természetesen látom én, hogy nem kicsi az a mennyiség, ami benne lapul (8 g), csak a fotók alapján nagyobbat vártam.




A csomagolása hasonlít a palettáéra, igényes matt fekete doboz, mely könnyen záródik. A Sleek MakeUp és a Blush feliratot fényes feketével nyomták a matt fekete alapra - nagyon tetszik!

A pirosító színén eléggé meglepődtem, a korábban látott fotók alapján nem ilyet vártam. Ez nem azt jelenti, hogy nem tetszik, csupán rózsaszínesebb színnek gondoltam, ez viszont egy igazi őszi szín, gyönyörűszép mályvás, rózsás barna, hideg szatén fénnyel és aprócska ezüst mikroglitterekkel. Az én ízlésemnek túl sok a glitter ebben a pirosítóban: nem túl feltűnő az arcon, de azért látszik (látom).









Összességében nagyon tetszik ez a Sleek minőség! A színek nagyon szépek, pigmentáltak, bár az én ízlésemnek kicsit sok benne a glitteres szín, jobb szeretem a glitter-mentesebb árnyalatokat. Mivel nincs (még) másik Sleek palettám, így nem tudom azokhoz hasonlítani, de a színei tökéletesek őszre, amikor az ember lánya unja már a natúr palettákat :-)


Annyira tetszik most ez a paletta, hogy el is döntöttem, legkésőbb tavasszal meg is veszem a következő kinézett Sleek paletta-pirosító kombinációt: az Oh-So-Special palettára és a Rose Gold pirosítóra fáj a fogam :-)  Bár az is lehet, hogy még tavasz előtt meglepem magam egy másik, téliesebb színeket tartalmazó palettával :-D


Van Sleek palettátok? Melyik a kedvencetek?

18 megjegyzés:

  1. Az Oh so special-t bátran tudom neked ajánlani, egyszerűen imádom :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szépek! Nekem még nincsen Sleek palettám. Már többször elhatároztam, hogy beszerzek legalább egyet, de sosem tudom eldönteni, hogy melyiket válasszam, mert mindegyik tetszik valamiért :P

    VálaszTörlés
  3. Pont ez a palettát néztem ki karácsonyi ajándéknak. Sajnos most nincs készleten.. :( Remélem lesz még karácsony előtt, és pont a kinézett pirosítóból is hiány van... :/

    VálaszTörlés
  4. szuper ez a paletta. és a pirosító is tetszik. élőben lecsekkolom majd,kíváncsi leszek úgy is lesz-e kattanásom :)

    VálaszTörlés
  5. Hmm, ez a pirosító nagyon tetszik... Túlzottan is :D

    VálaszTörlés
  6. Jajjj de imádom ezt a palettát. :) Mióta megvan csak ezt használtam szinte. A pirosító nekem túl sötétnek tűnt már a képeken is.

    VálaszTörlés
  7. Hát igen, a Sleek-minőség rabul ejt :-D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Bizony! Lehet hogy karácsonyra meglepem magam még egy palettával, de még nem tudom melyiket válasszam :-D

      Törlés
    2. Jó ötlet! Ha színesre vágysz, a Snapshots jó választás, mivel szinte teljesen azonos a Monacóval, ha pedig natúrra, akkor már nehezebb a helyzet, mert ugye Oh So Special, Au Naturel, na meg a csodás Original és Storm is ott van...

      Törlés
    3. Az Oh-So-Special nekem tavaszi paletta, azt gondoltam megrendelni tavaszra, a Sunset tipikus nyári paletta, azt nyárra szeretném majd megrendelni.
      A Monacot nem is néztem eddig, de képek alapján tetszik még a Showstoppers paletta is... Szóval már szinte minden évszakra kinéztem magamnak palettát, csak a télit nem tudom még :-D
      Nehéz az élet :-D

      Törlés
    4. Na igen, az élet nagy döntései :-D A Monaco nálam télen-nyáron terítéken van, nagyon szeretem a színeit. A Showstoppers sem rossz, az biztos, bár volt, aki panaszkodott a minőségére. Kíváncsi vagyok, hogyan döntesz majd :-)

      Törlés
    5. :-D
      A Showstoppers esetében én is emlékszem némi negatív véleményre, úgyhogy mindenképpen utána kell olvasnom... A Monaco-ra ránéztem, nekem az már kicsit túl színes is, valószínűleg nem nagyon használnám ki.
      Max ha nagyon nem találok kedvenc télies palettát, rendelek több pirosítót, most teljesen beleszerelmesedtem a Sleek pirosítómba :-D

      Törlés
    6. Meg tudlak érteni. Nekem a Blush by 3 az új szerelmem ilyen termékek terén, több változatban is, monóban meg a Pomegranate és a Sunset a nagy kedvenc őszre :-)

      Törlés
    7. Nézegettem őket, de mindig arra jutok, hogy a 3-ból egy színt nem igazán használnék, ebben az esetben pedig nem érdemes a hármas pirosítót megrendelni. Az egyéni színekből pedig talán könnyebb azt kiválasztani, hogy melyik nem kellene :-D Szóval valószínűleg szép lassan beszerzem majd őket :-D

      Törlés
  8. Ez a Sleek pirosító nagyon különleges!! Ha nekem kellett volna elneveznem, én is az Antique nevet adtam volna neki, mert egyből ez ugrik be róla! :) A paletta pedig mesés, sok szép sminket készíts vele! :)

    VálaszTörlés