2013. november 5., kedd

Apró játék



Nemrég megleptem magam (pontosabban Pipacs engem) egy kis ékszerszettel. Már a kívánságlistámon is szerepelt néhány piros kiegészítő, így amikor lehetőséget kaptam rendelni ezekből a cuki kis horgolt ékszerekből, úgy döntöttem, hogy egyből két szettet rendelek, a másodikat pedig kisorsolom az olvasóim között. 



Tehát ezúttal egy fülbevalóból és gyűrűből álló horgolt ékszerszettet lehet nyerni, melyet Pipacs készített, aki azóta is ontja magából a jobbnál jobb horgolmányokat :-)


Ha szeretnéd megnyerni ezt a kis szettet:
  1. Légy követőm GFC-n vagy Bloglovinon
  2. Lájkold a blog Facebook oldalát
  3. Hagyj egy kommentet ennél a bejegyzésnél, hogy milyen néven követed a blogot és a FB oldalt (ha nem szeretnéd nyilvánosan kiírni a neved, jelezd megjegyzésben majd küldd el a neved e-mailben a blog e-mail címére)

A játék november 10-ig tart, sorsolás az ezt követő napokban!

11 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  2. Az előző bejegyzésem nyugodtan töröld, elrontottam. :)
    Itt Kati néven, Bloglovin'-on J. Katalin néven követlek, a valódi nevem, melyen a fb-on keresztül lájkoltam az oldalad, email-ben elküldtem.
    Köszi a lehetőséget! A horgolt dolgok közel állnak a szívemhez, hisz Mamákám gyönyörű terítőket tudott horgolni.

    VálaszTörlés
  3. szia Pancsi!
    Judit Törtei néven követlek itt és facebookon Judit Nails néven. Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  4. Szia! Juj de jó szuper a nyeremény, jelentkeznék rá :)
    Azrail néven követlek mindenhol, itt és facebookon is és bloglovin'on is :)
    Köszönöm szépen a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  5. :) ♥♥♥ (persze játékon kívül kommentelek :D )

    VálaszTörlés
  6. Szia! :) Kedves tőled ez a kis játék! :))
    Gabriella Ember néven követlek mindenhol!
    Köszönöm a lehetőséget, nagyon jól néznek ki ezek a fülik! :)

    VálaszTörlés
  7. Szia! Köszi a játékot, imádom a piros kiegészítőket :) Réka Réka P. néven követlek itt és fb-on pedig Papanecz Réka néven.

    VálaszTörlés
  8. Sziaa!
    Szeretnék jelentkezni a játékra! :D
    Itt Dalma ( : néven követlek,Bloglovinon Dalma Sánta néven.
    Facebookon Dalma Sánta néven lájkoltam az oldalad.
    Köszi a lehetőséget!

    VálaszTörlés
  9. Szia!
    Szeretnék jelentkezni! :)
    rone2122 néven követlek itt.
    Facebookon Schmidt Renáta néven lájkoltam az oldalad.
    Köszi a játékot!

    VálaszTörlés
  10. Szia én is szeretnék jelentkezni! :)
    Itt ezen a néven követlek, a facebookon Lajkó Líviaként lájkoltalak, viszont csak most vettem észre, hogy már fent vagy ott is...>.< :/
    Köszi a játékot! :)

    VálaszTörlés
  11. Köszönöm mindenkinek a jelentkezést, a Facebookon kihirdettem a nyertest! :-)

    VálaszTörlés