2013. október 31., csütörtök

Utolsó idei Halloween manikűr



Ezzel a bejegyzéssel lezárul a Halloween manikűrök sora idén. Bár, mint említettem, egész sok ötletem lett volna még erre a témára, de vége ennek az időszaknak, novemberben már nem fogok ilyen témájú lakkozást készíteni - lassan jöhetnek a karácsonyi témák :-D





Ezúttal már nem volt semmi különös téma, a tegnap oly jól sikerült szivacsos felvitelnél maradtam. Sötétbarna és narancs színeket használtam, szerintem ezek nagyon illenek a Halloween témakörhöz. 




Ismét a szokásos vizes körömmatricákat használtam. Persze aki most azt gondolja, hogy már megint megfogtam a munka könnyebbik végét, az téved. Most, hogy ismét kiscica van a lakásban, bizony ez sem olyan egyszerű móka, mert a lakkozás megkezdése után kergethettem Brandyt, aki ellopta a szivacsot, majd elkezdte kilefetyelni a pohárból a vizet, amibe a matricákat készítettem...
Kívülről persze vicces volt (az Ember szerint legalábbis), ahogy vitatkozok a macsekkal :-)




A felhasznált lakkok:
Avon Nail Illuminating lakk (alapként)
Avon SpeedDry+ Art Orange
China Glaze: Riveting
Essence Colour & Go: Wanna say hello
Essence Better Than Gel Nails High Gloss fedőlakk


Ti milyen manikűrt készítettetek Halloween alkalmából?

5 megjegyzés:

  1. Tetszik ez a manikűr és szép az átmenet!

    VálaszTörlés
  2. Ez most annyira nem tetszik, de lehet hogy csak azért mert a fényesség miatt nem látni rendesen a mintát.

    VálaszTörlés