2013. október 14., hétfő

Szerzemények - Glamour napok



Nem hagyom ki én sem a hétvégi beszámolót (főleg, mert olyan jó másoknál is megkukucskálni, ki mit vásárolt), hisz én is felkerekedtem és vásároltam néhány dolgot magamnak – bár közel sem annyit, amennyit szerettem volna, már ami a ruhákat illeti. 
Néhány üzletben már megterveztem, hogy pontosan mit veszek, persze volt, ahol becsúszott mellé még egy-két apróság, máshol pedig (ruhaüzletben) nem találtam semmi nekem tetszőt, így a leginkább várt üzletben például semmit nem költöttem. 



Kozmetikumok
A péntek délutánt a DM-ben indítottam: munka után egyből siettem, hogy nehogy elfogyjon a Metallic Pomegranate a polcokról. Ekkor már egész sokan voltak a sminkes pultok előtt, mindenki kezében a kuponokkal nézegette a kínálatot, én pedig diadalittasan csak gyorsan lekaptam a polcról a korábban kinézett termékeket. 
A DM-ből első körben a Color Tattoo, a kinézett csillogó barna körömlakk, a Syoss sampon került hozzám kuponnal. Ezek mellé pedig bekerült a kosárba még 2-2 Balea More Blond sampon és balzsam is, mert ezek is épp akciósak voltak, egy-egy termék mellé a másikat 1 Ft-ért lehetett megvásárolni. Nagyon megérte most így bevásárolni belőlük, így otthon nem kérnek enni címszóval bevásároltam ezekből is (egy jó darabig nem kell sampont, balzsamot vennem). 
Sajnos Veszprémben nincs Max Factor Colour Effect állvány, viszont sikerült elmennem Győrbe és ott meg tudtam venni az áhított Fantasy Fire körömlakkot. Bár amikor megláttam, majdnem dobtam egy hátast, hogy ez ennyire kicsike? Nem is tudom hány ml lehet, de a méretét látva én kifejezetten örülök, hogy inkább fedőlakként használandó, mert három-négy lakkozással talán el is fogyna ez a mennyiség. 




Bár Rossmannos kuponokat nem használtam fel, azért benéztem oda is, mert kíváncsi voltam az új Essence körömlakkokra, ezekből be is vásároltam néhány új (?) őszi színt, valamint a piros homok hatású lakkot (akció volt, a körömlakkokhoz Essence szempillaspirált adtak ajándékba). Illetve épp akciós volt a L’Oréal micellás vize, így ebből is hoztam el egyet, a sok pozitív vélemény alapján én is ki akartam próbálni. 
Valamint bekerült a kosaramba egy Essence színezett ajakbalzsam is (de hogy miért, amikor sok van még a saját készítésűből is, azt nem tudom - néha nem sikerül túl átgondoltan vásárolni...)



Győrben befutottam a Müllerbe is :-) Nagyon nagy volt a tömeg, így nem is volt kedvem sokat nézegetni, azért a Mauve Crush Color Tattoot elhoztam innen is az 50%-os kuponnal, illetve saját márkás arcápoló szérumot is beszereztem.

Kütyü



Az Euronicsban is felhasználtam egy kupont, kinéztem egy Babyliss kúpvasat, ami most akciós volt és szerencsére nálunk is volt épp készleten. Először egy vastag hajsütővasat akartam venni, de mivel épp múlt héten vágattam kicsit rövidebbre a hajam, úgy gondoltam elég lesz ez a nem annyira vastag kúpvas is (majd másnap megnéztem a Media Marktban is a korábban kinézett 38mm-es hajsütővasat és valóban túl vastag lenne nekem most, így egy időre lemondtam róla). 


Ruhák, kiegészítők

A ruhaüzletekben nem jártam olyan nagy szerencsével: vagy én voltam túl válogatós, vagy nem tudom, de annak ellenére, hogy elsősorban felsőket és egyberuhákat vásároltam volna, egyet sem találtam, holott nagyon örültem volna egy-két szép mustársárga vagy burgundi színű darabnak. 


Calzedoniában sikerült néhány vastagabb harisnyát vásárolnom



Egy farmernadrágot, fehérneműt és egy vastag hajfánkot vettem a H&M-ben - a fehérneműk lefotózásától ezúttal eltekintenék, nem annyira közérdekű darabok szerintem :-)





A C&A-ban pedig egy kis fekete műbőr szoknyát, egy pár bandázst kivágott ruhák alá, szintén egy melltartót és egy piros nyakláncot sikerült vennem – ezeket előre ki is néztem, viszont teljesen ledöbbentem, hogy a győri Árkádban teljesen más volt a kínálat mint otthon, így vasárnap reggel mehettem újra otthon C&A-ba …




Valamint megmutatnám még ezt a két F&F ruhát is, bár ezeket nem most vettem, de az utóbbi időben nem voltak ilyen szerzeményes bejegyzések a blogon, így ezeket még nem is mutattam Nektek. nagyon egyszerű kis ruhák, de én pont az ilyeneket szeretem – egy szép színes (nálam mostanában jellemzően piros) cipővel szerintem nagyon csinik :-)




Összességében örülök nagyon a megvásárolt dolgoknak, ami pedig kimaradt, nos hát majd megveszem máskor, máshol :-)



Ti mit vásároltatok hétvégén?

19 megjegyzés:

  1. Hehe, úgy látom most tarol a Pomegranate Color Tattoo, szinte mindenkinél ezt meg a Taupe árnyalatot látom, cuki! :)))
    H&M-ben és Promodban jártam kuponmentesen, az 50-eseket pedig a DM-ben lőttem el, rövidesen megmutatom ezt a kis karcsú zsákmányt a blogon :P
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, én is azt látom, hogy a Pomegranate Color Tattoo fogyhatott a legjobban a Glamour napokon! :-)

      Törlés
  2. Szuper dolgokat vettél! :) A lakkokra nagyon kíváncsi vagyok! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amint világosban sikerül hazaérnem, fotózom őket és mutatom! :-)

      Törlés
  3. A lánc nagyon tetszik, a kúpvasra pedig nagyon kíváncsi vagyok! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is kíváncs vagyok a kúpvasra, majd gyakorolok sokat, hogy szép hullámok készüljenek :-)

      Törlés
  4. Jó lett a bejegyzés! :) Kíváncsi vagyok, neked a Micellás víz hogy válik be! Én már párszor használtam, és tényleg jónak bizonyult! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lelkesen tesztelem a micellás vizet! Elsőre megdöbbentő volt az eredmény: áttöröltem törlőkendővel és sminklemosóval az arcom, majd amikor már azt gondoltam, hogy tiszta, áttöröltem ezzel is és megdöbbentően szürke lett a vattapamacs...

      Törlés
  5. Az utolsó felső annyira de annyira szép *-* Én is kíváncsi vagyok a micellás vízre, hogy válik be neked :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Az egy miniruha :-)
      jellemző, hogy mások felsőnek nézik a ruháimat :-D
      A micellás víz eddigi tapasztalataim szerint nagyon jó!

      Törlés
  6. Azt hiszem, én is lecsapok majd a More Blond termékekre. Mennyire világosítanak?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Épp azért mertem megvenni, mert Krémmánián azt olvastam, hogy csak a spray-ben van hidorgén peroxid, a sampon-balzsam elvileg nem nagyon világosít.
      Ha világosítani szeretnéd a hajad, akkor kell a spray is, de nagyon vigyázz vele, mert eléggé tudja szárítani a hajat

      Törlés
    2. Nem az lenne a célom, csak az rémlik, hogy a sampon és a balzsam is világosít valamennyire. Nekem igazából egy szőke hajra való és bevált termékcsalád kell, és ennyi :-)

      Törlés
    3. Eddig a sima szőke hajra készült családot használtam (Glossy blond), így erről a More Blonde-ról még nincs tapasztalatom, csak kíváncsi voltam és a másikból már nem volt sampon, ezért vettem meg ezeket.
      Én sem akarok a hajamon világosítani, de ha szépen ragyog tőlük, az rendben van :-)

      Törlés
  7. A lánc nagyon tetszik!Mennyibe került? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. 2.590 Ft volt a teljes ára, ebből lejött a 20% kedvezmény

      Törlés