2013. október 15., kedd

Szeretem a drogériás sminkeket – TAG

 
 
Nem tagadhatom, szeretem a TAG-eket :-) Azt hiszem én vagyok a közvéleménykutatók kedvence, általában szívesen válaszolgatok mindenki kérdésére. Természetes, hogy amikor megláttam Katie-nél ezt a tag-et, el is döntöttem, hogy kitöltöm én is.
 

 
 
 


1. Melyik a kedvenc drogériás sminkmárkád?
Nem igazán van olyan márka, amit maradéktalanul szeretek, mert általában termékfüggő a dolog: például imádom a Maybelline Color Tattoo-it, de mást nem nagyon vásárolok tőlük (ezt viszont mostanában elég sokat :-)
Az Essence-től és a Lovely-tól legfőképp körmös dolgokat vásárolok, mert szépek és sokfélék a színek. ha arcra való sminkterméket keresek, akkor pedig inkább a Catrice pulton nézek körül jobban.
A Miss Sporty, Astor és Manhattan pultok nem szoktak különösebben lázba hozni, ott ritkán találok olyasmit, amit haza is akarok vinni magammal. 
 
 
2. Melyik a kedvenc arc, orca és száj terméked?
Arc: Nem nagyon szeretek alapozót használni, szerencsére nem szorul olyan sok korrekcióra a bőröm. Épp ezért szeretem nagyon az Essence Make up –to – Match alapozóját, ami sokak szerint nem is igazi alapozó, nincs túl nagy fedése, inkább csak egyfajta egységesebb bőrképet ad – nekem ennyi elég is. Szerencsére még van belőle, de bajban leszek ha elfogy, mert sajna kivonták a forgalomból
Orca: Szeretem az Essence pirosítóit – az őszi kedvencem az év elején vásárolt Twilight trendkiadás Renesmee Red színe – nem túl pigmentált piros, de szép pírt ad az arcomnak, emellett gyakran előkerülnek az Essence állandó szortimentes pirosítói is (a natúr barna lassan elfogy). Bár mostanában kevesebb bronzosítót használok, de akkor általában a Catrice matt bronzosítója után nyúlok, finoman kontúrozásra is jó.
Száj: abszolút szájfény párti vagyok, legtöbbször az Avon szájfényeit használom – bár ezek nem drogériákban kaphatóak, de ez az árkategória, úgyhogy inkább őket emelném ki itt
 
 
3.   Melyik termék tetszett a legkevésbé?
Nagy csalódás volt az Essence Stays no matter what vízálló szemceruzája. Azt hittem az Avon SuperShock szemceruzájához hasonló lesz, de alig lehet faragni, féltem a szemem, nehogy kibökje, a színe sem tetszik igazán…
 
 
4.Melyik volt a legjobb alkalmi vétel?
Na ezen a válaszon nem kell sokat gondolkodnom: a Maybelline Color Tattook féláron a Glamour napokon. Majdnem minden Color Tattoom így vettem, bár annyira szeretem őket, szerintem teljes áron is megéri.
 
 
5. Melyik az a sminkterméked, amin átnéznek az emberek, mert szerintük rossz?
Azt hiszem az Artdeco tusfilce. Ez az egyetlen Artdeco termékem, már én is úgy kaptam, mert a munkatársam nem szerette. Nagyon sok negatív véleményt olvastam róla, nekem viszont abszolút bevált: tartós, nem maszatolódik és gyönyörű mélyfekete színe van. Bár kíváncsiságból vettem egy Essence hasonmást, de ha elfogynak, csak ezt fogom újravásárolni. 
 
 
6. Melyik az a termék, ami túl van árazva szerinted?
Konkrét terméket nem tudok említeni, de számomra a high-end termékek tartoznak ebbe a kategóriába. Azt ugyan elismerem, hogy biztosan jó minőségűek (tapasztalatom egy szál sincs), viszont nem hiszem, hogy valóban annyival jobbak a drogériás termékekhez viszonyítva, mint amennyivel többe kerülnek.
Azt gondolom, hogy ha anyagilag megengedhetném magamnak a nagy nevek termékeit, akkor sem vásárolnám őket. Ez alól valamiért a MAC termékek kivételek, bár azokra is inkább csak kíváncsi vagyok, nem a tapasztalat mondatja ezt velem.
 
 
7. Mutasd meg azokat a termékeket, amikkel becsaptak, palira vettek!
Szerencsére nem volt olyan, amikor úgy éreztem becsaptak valamivel. Katie-vel egyetemben azonban én is utálom, amikor a szempillaspirálokat láthatóan műszempillás, machinált fotókkal reklámozzák, hangzatos szlogenek mellett, amelyeken jóérzésű ember csak mosolyog, de el nem hiszi.
 
 
8. Melyik az a termék szerinted, ami körül nagy a felhajtás és agyonreklámozzák?
Mostanában az Avon új, jobb minőségű True Color termékeit. Sajnálatos azonban, hogy a négyes szemhéjpúderek például nem sikerültek annyira jól, mint azt a beharangozás alapján vártuk.
 
 
 
 
Nektek mi a véleményetek? Töltsétek ki Ti is, ha van kedvetek!

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon tetszett, úgyhogy lopni fogom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Láttam is, látom néhány pontban egyezik a véleményünk :-)

      Törlés
  2. Díjat kaptál tőlem. :)
    http://lakkalandok.blogspot.hu/2013/10/dijat-kaptam_12.html

    VálaszTörlés