2013. október 3., csütörtök

Őszi színek nyomában: Rimmel Fierce Cherry körömlakk



Van néhány olyan körömlakkom, ami bár nem újdonság, de őszre tökéletes szín lehet, így gondoltam egy sorozat keretében megmutatom Nektek. A sorozat első darabja pedig a Rimmel Fierce Cherry körömlakkja. Azt hiszem anno még Aninál láttam meg ezt a lakkot és annyira megtetszett, hogy fel is került a kívánságlistámra, de már csak tavasszal lett az enyém, így még nem sokat használtam. 



Ő az első Rimmel lakkom, sőt, sminktermékem sincs túl sok ettől a márkától. 

A szín tipikus őszi szín: sötétbordó szín piros mikrocsillámokkal. Engem egy mikrocsillámos lakkal mindig le lehet venni a lábamról, így nem csoda, hogy ebbe is elsőre beleszerettem. 
A körömlakk üvege egész nagy (12 ml), legalábbis számomra, mert ritkán használok el egy-egy lakkból ekkora mennyiséget. 

bocs a körömágyért

Úgy emlékeztem, hogy nagyon jó a fedése ennek a lakknak, de most valahogy megszenvedtem a felkenésével: lakkozáskor a körömágytól mindig elhúzta a lakkot ezért ott hiányos volt a fedés – lehet, hogy sűrűsödött a lakkom? Végül három réteget kellett felkennem belőle, pedig én egyáltalán nem vagyok az a vékonyan lakkozó típus. 



Mindezek ellenére a színe kárpótol, annyira szépséges!

Az ecsete elég széles fajta, ennek ellenére könnyen tudtam vele lakkozni (inkább a fedés-problémák miatt "harcoltam" vele és lett maszatos a körömágyam)


Ha jól láttam az üzletek polcain, sajnos a márka ezen vonala már nem kapható és a honlapon sem találtam meg ezt a színárnyalatot - kár érte, mert szerintem tökéletes őszi szín!



Megvan Nektek ez a lakk?

3 megjegyzés:

  1. Szépséges! Ez nincs meg, hasonló van. :) Azt hiszem az Astor.

    VálaszTörlés
  2. Ez az egyetlen olyan Rimmel lakkom, aminél a csillámok leülnek az üveg aljára és így valóban nem olyan jó a fedése. Kevergetés, görgetés után ismét szuper :)

    VálaszTörlés