2013. október 4., péntek

Őszi színek nyomában: Lovely Baltic Sand Nr 4



Mint említettem, kicsit későn kezdtem el érdeklődni a homok hatású körömlakkok iránt. Szerencsére a Lovely is úgy gondolta, hogy nemcsak a nyár a homokos lakkok időszaka, így elő is rukkoltak egy sötétebb színnel, mégpedig egy sötétbarna árnyalattal.
Ez a Lovely lakk a 4es számot kapta a "keresztségben" (miért nincs nekik is jópofa nevük?), ami egyúttal a második Lovely Baltic Sand lakkom lett, egyet kaptam ugyanis Larától (ezúton is mégegyszer köszönöm!).
 



Nem is köntörfalaznék túl sokat, beszéljenek helyettem a képek, a lényeg, hogy tényleg nagyon jók ezek a Lovely Baltic Sand lakkok! :-)
Könnyű vele lakkozni, szépen terül, az ecset a szokásosnál kicsit szélesebb, ami nekem kicsit fura volt, de viszonylag könnyű vele felkenni a körömlakkot. Szinte egy rétegben fedett, már csak megszokásból vittem fel a második réteget, a szín intenzitásán nem sokat javított.
 



A sötétbarna alapban pedig arany színű csillámok vannak - nem túl sok, nem túl feltűnő, de ad egy diszkrét bájt ennek a számomra még mindig szokatlan finisnek.
 



Összességében nekem nagyon tetszik!


Mivel a tegnapi napon egész nap a harisnyámat féltettem, készítettem egy harisnyabarát verziót is, tehát felkentem rá egy rétek Essence BTGN High Glosst, ezt látjátok a lenti képen. A körömlakk érdessége még így is érezhető, de kicsit kellemesebb/visszafogottabb, már nem féltem tőle a harisnyámat.
 




Szeretitek a homok hatású körömlakkokat?

7 megjegyzés:

  1. Nagyon szép! Egyébként a harisnyára nincs veszéllyel, legalábbis nekem inkább a kockaforma miatt, a csücskénél szokott bajt okozni a körmöm :-)

    VálaszTörlés
  2. Nagyon szép,tetszik! :) Tényleg igazi őszi szín! :)

    VálaszTörlés
  3. Blink kollekció kint volt de ezt nem láttam, nagyon tetszik, szerintem jól is áll neked :)

    VálaszTörlés
  4. Egy jó ideje keresem, és még mindig nincs meg... :/ Akarom, minél hamarabb, mivel tökéletes őszre. Gyönyörű színe van, jó poszt lett! :) A fedőlakk pedig nagyon jó ötlet volt rá :)

    VálaszTörlés
  5. Tetszenek, de még nem találtunk igazán egymásra. :) Ez a szín nálam már a majdnemfekete, amit nem annyira szeretek hordani. Azért megnéztem volna élőben, de én is csak a Blink-re figyeltem fel.

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  6. Hűha, fedőlakkal szerintem sokkal jobb! :)

    VálaszTörlés