2013. október 10., csütörtök

Őszi színek nyomában: Essence I’m so very körömlakk



Folytatódjon hát az őszi színek nyomában, melyben olyan színeket (főleg körömlakkokat) mutatok Nektek, amelyek szerintem tökéletes színek őszre. Mutattam már egy csodaszép Rimmel lakkot itt és egy új homok hatású Lovely lakkot itt
Nagyon sok Essence lakkom van, sokat vásároltam azóta, amióta a gél lakk a körmeimen jelentősen megnövelte a tartósságukat… Ezért ne lepődjön meg senki, hogy ebben a sorozatban is több Essence lakkot mutatok majd Nektek, elsőként az I’m so very nevű színt. 

vakus kép, de színhű


Nos, általában egy kis csillámmal, glitterrel engem mindig le lehet venni a lábamról, de mostanában egyre több krém finisű körömlakkot használok. Ezúttal is egy ilyet hoztam mégpedig ebben a csodaszép kicsit pirosas, de inkább sötét narancs színben. 



A lakk nagyon szép fényesre szárad, köszönhetően a zselés állagnak, de a képeken már az Essence BTGN fényes fedőlakkjával látható. A tartósságáról nem tudok nyilatkozni, mert a géllakkos körmeimen minden lakk tartós, így nekem többé már nincs problémám a nem-tartóssággal :-)



A körmömre egy Born Pretty Store-tól rendelt vizes matrica került.



Szeretitek a narancs színű lakkokat?

10 megjegyzés:

  1. Tetszik a körmöd, és a lakk is! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Jó kis őszi szín ez is :-)

      Törlés
  2. Oh de jól mutat rajta az a matrica, nagyon tetszik!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A maticákat nagyon szeretem, könnyen fel tudjuk dobni a lakkozást egy szép matricával, ráadásul felhelyezni sem nehéz :-)

      Törlés
  3. Nekem is megvan ez a lakk és nagyon szeretem. Érdekes, hogy rajtam a rozsdabarna tónusa érvényesül jobban... Jó hozzá ez a matrica!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy én nem nagyon vélek rozsdabarnát felfedezni benne :-)
      Viszont nemrég láttam egy banra lakkról képet, ami meg az enyémhez képest volt teljesen más színű
      Csalókák ezek az essence lakkok :-)

      Törlés
  4. De szép O.O A matricát imádom rajta :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdemes néhány matricát beszerezni E-bayről vagy Born Pretty Store-ról, nem drágák, viszont jópofák! :-)

      Törlés
  5. A matricába szerelmes lettem! :)

    VálaszTörlés