2013. október 9., szerda

Maybelline Color Tattoo: Permanent Taupe



Nagy „szerelmeim” lettek a Maybelline Color Tattoo termékei! Régen soha nem szerettem a krémes szemfestékeket, az én szememen semmi sem volt tartós. Így amikor olvastam róluk, először nem is igazán éreztem ingerenciát, hogy vásároljak. Azonban egyre több oldalon zengtek ódákat róluk, kíváncsi lettem, vajon mit tudhatnak, végül egy tavaszi kuponos akció keretében fél áron megvettem az On and on bronze árnyalatot (gondoltam ne veszítsek olyan sokat, ha mégsem jön be). A sztori egyfajta „szerelmes történetként” folytatódik :-)
Teljesen beleszerettem az On and on bronze árnyalatba, így szépen elkezdtem gyűjteni őket, megvettem a türkiz árnyalatot majd a nyáron megjelent Pink Gold színt is, itt olvashatjátok a többieket bemutató bejegyzést. 
Most ősszel újabb két színnel bővült a paletta, ezek közül elsőként a Permanent taupe árnyalatot hoztam haza.





A csomagolás a szokásos, kis üvegcsében csücsül a „csodakence”, a teteje pedig műanyag kupak, amelyen színhű felirat található. 


természetes fényben

Ez az első matt Color Tattoom, ha jól tudom a kínálatban sincs túl sok matt szín ezen kívül. A színe nagyon szép taupe, vagyis szürkés-lilás-barna szín. Szerintem nagyon jól jött egy matt szín is, mert bár imádom az On and on bronze metálos-fényes barnaságát, de kell a változatosság, jól esik néha kevésbé fényes színeket használni. Ha pedig mégis túl mattnak látom a szememen, csak feldobok rá egy picit fényesebb szemhéjpúdert – a MUA Heaven & Earth palettában van egy enyhén csillámos szép taupe szín, ami tökéletes erre. 

vakuval


A tartósságra ennél a terméknél sincs panasz: szemhéjalapozó nélkül használom, nekem anélkül tartósabbak a Color Tattook, mint vele. Általában kora reggel, 7 körül sminkelek és Color Tattoo bombabiztosan tartja magát (és a rá felvitt színeket) estig: semmi gyűrődés, kopás. 


színminta természetes fényben


A saját készítésű sminklemosómmal viszont könnyen, dörzsölés nélkül el tudom távolítani. 


színminta vakuval


A lelkesedésem és vonzalmam a Color Tattook iránt tehát töretlen, továbbra is „gyűjtöm” majd a szép árnyalatokat. Terveim szerint a hétvégi Glamour napokon enyém lesz a Metallic Pomegranate árnyalat is. Nagyon örülnék még egy bőrszínű alapnak is, de sajnos egyelőre ilyen a magyarországi kínálatban nincs.




Próbáltátok a Color Tattoo-kat? Melyik szín a kedvencetek?

8 megjegyzés:

  1. Gyönyörű színe van. A körmöd pedig nagyon tetszik :-)

    VálaszTörlés
  2. Nézegettem már ezt a színt, de valahogy nem húzott... most viszont erős a gyanúm, hogy beruházok rá.

    VálaszTörlés
  3. Én is nézegettem mindet, de sajnálnám ha nem használnám ki és csak állna itthon..suliba meg minek?
    De amúgy nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  4. Imádom ezt a színt, tökjó, hogy matt, végre egy kicsit más, mint a másik három Color tattoo, de valóban fel lehet turbózni egy kis fényes szemfestékkel, szuper!!!

    VálaszTörlés
  5. Szép ez is, hétvégén szerintem hozzám is vándorol majd egy újabb! :D

    VálaszTörlés
  6. Szép színe van. :) Ideje nekem is beszereznem egyet. :P

    VálaszTörlés
  7. Jajj de szép, elsőre így a tégelyben semmi extra, de a kezeden nagyon szépen kijön a színe :]

    VálaszTörlés