2013. október 5., szombat

Kívánságlista a Glamour napokra



Azt hiszem, senki számára sem újdonság, hogy egy hét múlva, október 11-13 között újra Glamour napok! Magyarország leányai útra kelnek, nyakukba veszik a városok plázáit / drogériáit, ruhaüzleteit, hogy a sok-sok kuponnak hála olcsóbban hozzájussanak néhány új kencéhez, ruhához.
Terveim szerint én sem teszek másképp, így épp itt az ideje, hogy átgondoljam és összegyűjtsem, miket is szeretnék vásárolni jövő hétvégén.





Kozmetikumok


Maybelline Color Tattoo Metallic Pomegranate



Gondolom rajtam kívül még nagyon sokan mások is egy Color Tattoo-ra váltják be az 50%-os Maybelline kupont a DM-ben. Már négy árnyalatom van ebből a sminktermékből és nagyon szeretem őket! Ez a csodálatos őszi szín pedig nagyszerű lesz a kicsit sötétebb őszi sminkekhez. 


S-he körömlakk

forrás

Petronella blogján láttam ezt a csodaszép eszpresszó körömlakkot és beleszerettem. Ezt szeretném megvásárolni a DM 50%-os kuponjával, úgysincs túl sok S-he körömlakkom. 


Syoss szilikonmentes balzsam


Épp elfogyott a Syoss szilikonmentes samponom, így kapóra jön ez az 50%-os kupon! :-)


Max Factor Colour Effect Fantasy Fire

forrás

Sokáig ellenálltam a vonzalmamnak, de most úgy érzem, visszavonhatatlanul akarom őt, így az egyik Max Factor kuponom erre szeretném felhasználni. 


Ruhák

Ide már nem hoztam képeket, mert a kínálattól függ, hogy mit tudok beszerezni. Ahova biztosan betérek: C&A, H&M, F&F, Orsay, New Yorker, Camaieu, J. Press, Mayo Chix, Tally Weijl, Triumph

Szeretnék néhány új fehérneműt, harisnyákat, kivágott ruhákhoz bandázst (ezt a C&A-ban már kinéztem), egy új farmer nadrágot, felsőket illetve ruhát - egyelőre nem pontosítanék ennél jobban, mert mindig, amikor megszabom, hogy pontosan mit akarok vásárolni, olyat sosem találok. 



Kihasználjátok a Glamour napok kedvezményeit? Mi szerepel a ti kívánságlistátokon?

6 megjegyzés:

  1. Nagyon szép dolgokat néztél ki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi! Azóta persze már bővült a lista, de már nem frissítgetem, majd megmutatom inkább egyben, hogy miket sikerült megvásárolnom :-)

      Törlés
  2. Jujj de szép az a Max Factor lakk! Én még mindig nem tudom pontosan miket szeretnék, pedig ideje lenne szépen összefoglalni, hogy ne ott kelljen keresgélnem majd az üzletben mikor annyian vannak :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon szép az a lakk, de eddig egy üzletben sem láttam, remélem megtalálom valahol hétvégén :-)
      Én a helyi ruhaüzletekben is körülnéztem már, hogy ne a nagy tömegben kelljen felmérnem a terepet. Érdemes, mert félő, hogy sokan lesznek hétvégén.

      Törlés
  3. "mert mindig, amikor megszabom, hogy pontosan mit akarok vásárolni, olyat sosem találok." üdv a klubban :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt nagyon utálom egyébként! :-)
      Tavaly szerintem csak ezért nem lett piros csizmám, mert sehol nem találtam olyat, amit elképzeltem. Így viszont úgy érzem, hogy csak vásárolgatok össze-vissza, mert ritkán találok olyan darabot, amit szeretnék...
      Nehéz a nők élete, na :-D

      Törlés