2013. október 2., szerda

Kallos Elixír hajszépítő olaj

 
 
A legutóbbi elfogyottak bejegyzésben már említettem, hogy a hó elején kiürült Avon Advance Techniques hajvégápoló szérumot nem vettem újra, mert a fodrászom tanácsára kipróbálom a Kallos Elixír nevű hajolaját. Bár próbálom tartani magam a szilikonmentes hajápoláshoz, próbáltam szilikonmentes hajvégápolókat is, de sajnos nem jött be. A hajam összességében egészséges, de a hajvégeim eléggé szárazak. Ha nem használok hajvégápolót (vagy nem szilikon tartalmút), akkor a végei gubancolódnak, szárazságuk miatt nagyon nehéz kifésülni. Egy darabig próbáltam, hogy inkább nem használok ilyesmit, de amikor a sok huzigálás miatt elkezdett hullani a hajam, inkább feladtam ezt az elvet. Így a samponom-balzsamom szilikonmentes ugyan, de a hajvégeim ápolásához a szilikont is bevetem.






Amit ígér:
Makadámia olaj, mandulaolaj és lenmagolaj hatóanyagokban gazdag hajszépítő elixír, mely táplálja a hajat és véd a töredezés ellen.
 


 
Összetétele:




Nagyon tetszik benne, hogy több természetes összetevő van benne, 3 értékes olajjal (makadámia olaj, édesmandula olaj, lenmagolaj) ápolhatjuk a hajunkat, nemcsak a szilikon gondoskodik a hajunk selymességéről.
 

Ahogy használom:
Ahogy említettem, szilikonmentes sampont használok, majd a hajmosás után szilikonmentes balzsam és Kallos Latte hajpakolás keverékét viszem fel a hajamr. Öblítés után a törölközőszáraz hajra viszem fel ezt a hajszépítő olajat. Hajvégápolóként használom, csak a hajam alsó harmadára viszek fel belőle, a hajtöveknek nincs szükségük hajolajra. Miután felvittem, következhet a haj kifésülése: ritka fogú fésűt használok, a hajvégápoló felvitele után sokkal könnyebb kifésülni a hajam, mert nem gubancolódik annyira, mint nélküle. Emiatt minden hajmosás után használom, néhány pumpálásnyit viszek fel a hajamra. Egy pumpálásra elég kis mennyiség jön ki az üvegből, egyébként viszonylag kis mennyiségre van szükségem, ennek köszönhetően sokáig elég lesz.  
 
 
Amit tapasztaltam:
Az olajnak nagyon finom virágillata van, de ez igen hamar elillan. Számomra azt nyújtja, amit elvárok tőle: a hajvégeim nem olyan szárazak, ápoltabbak és puhábbak, ennek köszönhetően nem gubancolódnak, kevésbé töredeznek. Ápoló hatása a következő mosásig tart, tehát minden hajmosás után szükséges használnom. A hajam nem zsírosítja, bár a hajtövekre vagy azok környékére nem is teszek belőle. 
 
 
Elérhetőség, ár:
Szerintem hátrány, hogy drogériákban nem kaphatóak a Kallos termékek, csak fodrászkellékesekben. Az ára viszont igazán remek: 5-600 Ft-ért kapunk 50 ml-nyi terméket (az Avonnál akciósan 7-800 Ft a 30 ml-es üvegcse).
 
 
 
Próbáltátok? Mi a kedvenc hajvégápolótok, hajolajatok?

3 megjegyzés:

  1. Kallos Placentás hajpakolásom, hajfénykrémem és egy hajkiegyenesítő spray-m van. A hajpakolást és a hajegyenesítőt nagyon szeretem, mert bár olcsók nagyon hatékonyak. A hajfénykrém viszont - hiába teszek csak épp egy borsonyit a hajvégekre- akkor is elnehezíti a hajam.
    Nemcsak fodrászkellékes boltban kapható (legalább is nálunk) találkoztam már Euros boltokban is Kallos-sal.

    VálaszTörlés
  2. Én is használtam már pár kallos terméket, és nagyon jók szerintem is! :) Nekem is tetszett ez az Elixir, bár most Baleás hajvégápolót használok!

    VálaszTörlés
  3. Én is használtam már pár kallos terméket, és nagyon jók szerintem is! :) Nekem is tetszett ez az Elixir, bár most Baleás hajvégápolót használok!

    VálaszTörlés