2013. október 4., péntek

Hétvégi filmajánló: Fogadom (The Vow)




Az ősz beköszöntével ha nem épp bulizással töltjük a hétvégét, mi sem jelenthet jobb elfoglaltságot, mint bekucorodni egy takaró alá vagy a párunk mellé a kanapéra és megnézni egy jó filmet. A magam részéről jöhet még egy finom tea és egy kis egészséges nassolnivaló, de ez opcionális :-)

Ezért azt gondoltam, hogy ha látok egy-egy jó filmet, megosztom Veletek, hátha épp ilyesmit kerestek a hétvégi programhoz.

Az első a sorban a Fogadom (The Vow) című film.






Ez a romantikus dráma igaz történeten alapul, a témája: Te mit tennél meg a szerelmedért, avagy létezik az örök szerelem?


Az őrülten szerelmes ifjú házaspár, Paige (Rachel McAdams) és férje Leo (Channing Tatum) éppen csak elkezdik élvezni közös életüket, amikor váratlan dolog történik. Egy autóbaleset következményeként az ifjú ara kómába esik, azonban miután felébred, amnéziába esik. Nagyon kevés emléke van az addigi életéről, így szerelméről sincsenek emlékképei. Leonak erősnek és kitartónak kell lennie, hogy élete párja újra belészeressen.



Szeretem Rachel McAdams filmjeit, ha egy könnyed kis romantikus filmre vágyom, szívesen választok az ő filmográfiájából. Bár ez a film is egy könnyed romantikus filmnek indul, azért alaposan elgondolkodtatott, hogy én vajon mit tennék a férj helyében, mit tennék meg a szerelmemért?



Láttátok? Mi a véleményetek?

2 megjegyzés:

  1. Örök kedvenc marad nálam ez a film! Sírtam rajta, bevallom, de nincs ebben semmi szégyelleni való. Nőből vagyok :) Ettől még romantikusabb és sírósabb a Séta a múltba. Hihetetlenül jó. Imádom! :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon nagyon tetszett! Megéri megnézni mindenféleképpen!!!

    VálaszTörlés