2013. október 6., vasárnap

Halloween manikűr: Töklámpás



Itt az október, az ősz igazi kezdete. Megjelentek a piacokon a különböző ízletes vagy épp dísztökök, nemsokára faraghatjuk a töklámpásokat is. Erről eszembe jutott, hogy eddig még nem is voltak tematikus manikűrök a blogon, tehát épp itt az ideje néhány halloween manikűrnek. Lelkesen elkezdtem ötletek után kutatni és körvonalazódott számos terv, hogy milyen halloween témájú manikűröket szeretnék elkészíteni és megmutatni Nektek. Terveim szerint hétvégenként jövök majd ezekkel az "alkotásokkal".





Az első halloween manikűröm a töklámpás lett:



A manikűr alapja az Avon Art Orange körömlakkja, amit még nemrég vettem, de még nem is használtam (sajnos már nem is kapható). Szerintem tökéletes őszi szín, így épp itt volt az ideje :-)
A máig egyetlen China Glaze lakkomat sem használtam eddig túl sokat, ezért úgy gondoltam, hogy ebben a manikűrben őt is bevetem. Önmagában nem ennyire erőteljes, ezért két réteg Art Orange fölé kentem belőle egy réteget, hogy egységesebb legyen az alapszín a körmeimen. Ez a két szín egyébként ideális lesz a későbbiekben is az őszi színekhez, nagyon tetszik mindegyik :-)




A töklámpás "arcát" és haját egy pontozó segítségével rajzoltam meg - ritkán rajzolok kézzel mintákat a körmömre, ezt még bizony gyakorolni kell.





A használt lakkok:



Miss Sporty Nail Expert Manicure alapozó- és fedőlakk
Avon Speeddry+ Art Orange
China Glaze Riveting
Moyra Nr 71
Lovely Color Mania
Essence Studio Nails Bettern Than Gel Nails magas fényű fedőlakk



Szeretitek a töklámpásokat?

16 megjegyzés:

  1. Annyira de annyira jól néz ki, szerintem tiszta cuki lett rajta a tök, még ha ijesztően mosolyog is rajta :) Nagyon tetszik *-*

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jól mutat ez a CN lakk a sötétzöld Moyrával!

    VálaszTörlés
  3. Ez szuper lett! Nagyon tetszik a két narancssárga lakk együtt. A CN csillogása a lámpás világítását juttatja eszembe. És szerintem a minta is tökéletes. :)

    lakkalandok.blogspot.hu

    VálaszTörlés
  4. Nagyon cuki lett! :) Ügyes vagy! :)

    VálaszTörlés
  5. Tök jó lett! De az a tök nagyon félelmetesen mosolyog! :D

    VálaszTörlés
  6. Nagyon aranyos!!! Úgy megcsinálnám, csak nincs se zöld, se narancssárga lakkom :D

    VálaszTörlés
  7. De jó, szuperek ezek a színek együtt :)

    VálaszTörlés
  8. Jaj, köszönöm csajok, örülök, hogy tetszik Nektek!
    Remélem a többi manikűr is tetszeni fog majd :-)

    VálaszTörlés
  9. Nagyon édi kis mani, tetszetős! :)
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés