2013. október 26., szombat

Halloween manikűr: Pók hálóval



Igen, elárasztják a blogot a halloween manikűrök, de hát most van itt az ideje - novemberben már nem jöhetek ilyen lakkozásokkal :-)





A halloween témák közül ezúttal a pókot és a pókhálót választottam, íme a mű:



Meg kell jegyeznem, hogy a körömlakkválasztásom tetszik, de szabad kézzel továbbra sem tudok szépen rajzolni - sosem tudtam, ha őszinte akarok lenni :-)
Az viszont megnyugtat, hogy az Emberem ezúttal legalább felismerte a művet, még akkor is, ha szerintem a pókom apukája kullancs lehetett :-)



A felhasznált körömlakkok:
Essence Sparkle Sand Effect: Here's my number
China Glaze: Riveting
Lovely Color Mania fekete


Ti féltek a pókoktól?

14 megjegyzés:

  1. Nagyon jó mani lett :-) A Rivetinget illene felavatnom végre...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Nyáron én sem sokat használtam, de a Halloween manikűrökhöz tökéletes a színe, így most szinte folyamatosan fent van valamelyik körmömön :-)

      Törlés
  2. Jesszus de királyul néz ki! Megláttam, hogy pókhálós már tekertem is le a képhez :) Nagyon klassz, de tényleg :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :-)
      Ezek szerint a pókok nagy rajongója vagy?

      Törlés
  3. nagyon klassz manikűr lett olyan jó az a narancs szín :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Alig használtam ezt a China Glaze lakkot, de most viszont szinte folyamatosan a körmeimen van :-)

      Törlés