2013. október 24., csütörtök

Halloween manikűr: Múmiák



Kicsit elmaradtam ezekkel a bejegyzésekkel, de mivel közeledik a Halloween, belehúzok, mert több ötletem is van, amit szeretnék megmutatni Nektek! 






A következő megvalósult Halloween témájú manikűröm a múmia



Mivel nincs szürke körömlakkom, viszont nem akartam hófehér múmiákat, inkább piszkosszürkéket, ezért egy csepp feketét kevertem a fehér körömlakkba, majd ezt a keveréket szivaccsal vittem fel a díszítőcsíkokkal megcsíkozott körmeimre, hogy ne legyen olyan szép egységes a lakkozás.
Hogy igazán ijesztőek legyenek a múmiáim, vérben forgó szemet kaptak.




A felhasznált lakkok:
Orly French Manicure: Bare Rose
Sissi fehér színű körömlakk
Lovely Color Mania (fekete)
Miss Sporty korallpiros körömlakk
Essence BTGN High Gloss fedőlakk


Készítettetek már Halloween manikűrt?

17 megjegyzés:

  1. Nekem erről a novemberi erdő jutott eszembe, amikor már nincsenek levelek a fákon és bokrokon csak piros és fehér bogyók. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Azt hiszem nem ez lett akkor a legjobban sikerült manikűröm. Az Emberemnek sem sikerült felismernie benne a múmiákat :-D

      Törlés
  2. nekem fehéren is tetszik.szuper :)

    VálaszTörlés
  3. cuki lett. :)
    most látom egyébként, hogy ugyan az a halloween-i képünk, bocsi, nem vettem észre hamarabb. :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Semmi baj, engem nem zavar, elvégre nem saját készítésű a halloween kép :-)

      Törlés
  4. Nagyon cukik! :) Olyanok, mint a virsli múmiák.

    VálaszTörlés