2013. október 28., hétfő

Halloween manikűr: kísértetjárta ház



Mivel néhány nap múlva vége a Halloween időszaknak, kicsit besűrítettem az ilyen témájú körmös alkotásokat. Jöjjön tehát ma is egy újabb Halloween váró manikűr:
 





Meguntam már a (szerintem) nem túl jól sikerült kézi rajzokat és ezúttal körömmatricát használtam. Persze hogy ne legyen túl tökéletes, ezeket a matricákat meg sikerül néha csálén felhelyeznem :-)




Három ujjamra az Essence Sand Effect Here's my number lakkja került - valahogy az a lakk nagyon passzol szerintem ezekhez a manikűrökhöz. Viszont hogy sötétebb legyen, ezúttal nem két réteget használtam belőle, hanem az első réteg egy fekete Lovely lakk lett, majd erre kentem egy réteget az Essence lakkból.
A mutató- és gyűrűsujjamra pedig egy színátmenet került: alul egy régi nude rózsaszín Essence lakk, felül pedig a Moyra Metallic Effect lila lakkja került, majd alulra egy kis Essence sand effect, valamint egy-egy minta az E-bayről rendelt vizes körömmatricákból.
 




A matricaív, amit ettől az eladótól vásároltam:



A felhasznált lakkok:
Avon Nail Illuminating  - alaplakként
Lovely Color Mania fekete körömlakk
Essence Sand Effect Here's my number
Moyra Metal Effect Nr 301
Essence Nude Glam: Iced strawberry
Seche Vite Dry Fast top Coat


Melyiket szeretitek jobban: rajzolás kézzel vagy matrica?

14 megjegyzés:

  1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés
  2. ÚRISTEN,a madárijesztőt ly-el írtam :D nagyon durva!!!!!!
    szóval a maráijesztős matricanagyon tetszik. meg az egész mani koncepció. jók a színek is.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :-)
      Ha nem lenne a helyesírás-ellenőrző, ebbe én is belefutnék néhányszor!
      Köszi, ez nekem is jobban tetszik, mint amit saját magam rajzolok :-D

      Törlés
  3. ez valami gyönyörű manikűr lett!!

    VálaszTörlés