2013. október 30., szerda

Halloween manikűr: Candy corn



Gondolkodtam, hogy ez a manikűr egyáltalán elkészüljön-e, mert ugyan a Halloween-hez hozzátartozik ez a cukorka, de Magyarországon nem igazán ismert, még magyar megfelelője sincs a candy corn szónak. Viszont a színvilága annyira tetszik, hogy gondoltam nem maradhat ki ez sem. Ráadásul annyira rákaptam a szivacsos színátmenet készítésére, hogy már csak ezért is el kellett készíteni ezt a manikűrt.






Az alap szín mindegyik körmömön a Lovely fényes fehér körömlakkja volt – mivel nagyon ritkán lakkozom fehérre a körmeimet, nincs túl sok fehér körömlakkom, a mű elkészülte után viszont úgy éreztem, hogy a gyűrűsujjra mégiscsak jobb lett volna egy krémesebb lakk (utólag mindig változtatnék valamit a manikűrökön…)




A szivacsos színátmenethez én egyébként egy egyszerű mosogatószivacsot vagdalok szét, szerintem ez is tökéletes és sokkal olcsóbb megoldás az alapozó szivacsnál (és még az sem baj, ha egy-egy darabot a macsekok elvisznek játszani). Rájöttem, hogy ha a szivacsra kenem fel csíkokban a különböző körömlakkokat (jelenleg fehér-narancs-citromsárga színekben) és azt ütögetem többször rá a körmömre, sokkal szebb színátmenetet készíthetek, mint ha a szivaccsal veszem fel a lakkot és azt ütögetem a körmömre - lehet, hogy ez csak nekem volt újdonság? :-)



A gyűrűsujjra pedig ismét egy vizes körömmatrica került a már említett ívről, ezúttal egy édességeket tartalmazó tök.




A felhasznált lakkok:
Avon Nail Illuminating (alapként)
Lovely Classic Nail Polish Nr 1
Sissi Nail Polish fehér
Avon SpeedDry+ Art Orange
Essence Miami Roller Girl: Bienvenido a Miami
Essence BTGN High Gloss fedőlakk

Kicsit sajnálom, hogy lassan vége a Halloween időszaknak, mert még több köröm ötlet is van a fejemben, no de sebaj, majd jövőre újra lehet alkotni!



Kóstoltátok már a candy corn-t?

7 megjegyzés:

  1. Aranyos. :) Nagyon szép lett a színátmenet. :)

    VálaszTörlés
  2. ez nagyon jópofa! :D a gyűrűsujjad kivételével nekem még picit naplementés érzésem is támadt a halloween mellett! :)

    VálaszTörlés
  3. De kis cuki *-* Az átmenet nagyon tetszik ^^

    VálaszTörlés