2013. október 7., hétfő

Ecseteim 2. rész - szemsminkhez használt ecsetek



Az első részben megmutattam Nektek az arcom sminkelésére használt ecseteimet, most pedig következzenek azok, amelyek után a szemem kifestésekor nyúlok.







Lapos ecsetek



Essence lapos ecset: azt hiszem ez (vagy valamelyik ezek közül, mert többet is vettem már) volt az első sminkecsetem, nagyon sokat használtam és használom ma is. Bár van már ennél puhább ecsetem is, a legtöbbször mégis ehhez nyúlok, amikor a színek felpakolásáról van szó
Catrice lapos ecset: ezt inkább csak akkor használom, amikor a többi lapos ecset épp "piszkos", mert nem a legpuhább ecset, úgy érzem böki a bőröm
For your Beauty lapos ecset: ez a Rossmann saját márkás terméke, az Essence-hez képest puhább szőrű, ami nagyon jó a szemem bőrének, viszont a mérete és puhasága miatt koncentráltan kisebb helyre nem tudok vele színeket pakolni 
Body Soul (Müller saját márkás) ecsete: DJKaty ajánlására vettem meg, hihetetlenül puha, nagyon jó érzés vele dolgozni, bár a kicsi szememre ez is cseppet nagy, ettől függetlenül nagyon szeretem ezt is
ELF kis lapos ecset (vagy hogyis hívják): sajnos mosáskor eléggé hullatja a szőrét, de ennek ellenére nagyon szeretem, amikor szempillák tövébe kell színt pakolni, vagy egyéb helyre kell vékony vonalban felvinni szemfestéket



Satírozó ecsetek



Essence smokey eyes ecset: eleinte csak ez a satírozó ecsetem volt, és bár szerettem, de nem ment vele olyan szépen a satírozás, mint a lányoknak a videókban. Végül rá kellett jönnöm, hogy ez satírozásra nem az igazi, így ma már nem arra használom, viszont a mélyítővonalba felvinni a festéket ideális
ELF satírozó ecset: formára hasonlít az Essence ecsetére, de jóval puhább, és bár ez sem a legtökéletesebb, de jobban megy vele a satírozás, mint az Essence ecsettel
ELF ferde ecset: ezt is ide sorolnám, mert én leginkább satírozásra, a szélek eldolgozására használom ezt az ecsetet is
Oriflame satírozó ecset: ezzel már szépen lehet satírozni, sokat használom is, azonban a szálai nem a legpuhábbak, nem ez a kedvencem, bár egész jó ecset
Coastal Scents satírozó ecsetek: nem sok CS ecsetem van (pontosabban csak ezek vannak), de ezeket nem bántam meg hogy megvettem, puhák és szépen lehet velük satírozni, ezek az igazi satírozó ecsetek számomra (és ezeknél éreztem is, hogy bizony megéri megvenni a drágább ecseteket)



Szintetikus ecsetek korrektorhoz és krémes szemfestékekhez




A 32-es ecsetkészlet néhány tagját használom erre a célra, mert erre bizony tökéletesek! Akkor kezdtem el igazán használni az ecsetkészletet, amikor rájöttem, hogy a Color Tattoot ezzel nagyon szépen fel tudom vinni. Ráadásul ezesetben hasznosnak bizonyult, hogy egy fajta ecsetből több is van, csupán kis méretkülönbséggel, így nem kell minden nap ecsetet mosnom :-)
Oriflame kétvégű ecset: ez elvileg korrektor ecset, de szintén a Color Tattook felvitelére használom, és nagyon szeretem. Ez valóban egy jól sikerült ecset, egyáltalán nem hullatja a szőrét mosogatáskor sem. Egy probléma vele, hogy kétvégű, így nem tudom a többi között a pohárban tárolni, hanem fektetve



Egyéb ecsetek
Ide soroltam azokat, amelyeket nem annyira tudok a fenti kategóriákba besorolni, így majd a leírásba beírom, hogy mit mire használok.



32-es ecsetkészlet szemöldökkeféje: értelemszerűen ezzel szoktam rendbe szedni a rendetlenkedő szemöldököm
32-es ecsetkészlet kis ecsetei: a gél állagú, krémes szemceruzákat, vagy sötét szemhéjpúdert szoktam felvinni velük a szempillatövekbe
Oriflame Giordani kis ecset: hasonló az Essence Smokey Eyes ecsetéhez, viszont annál jóval kisebb a feje, talán ceruzaecsetre hasonlít. Mélyítéshez használom, pont jó vele kis mennyiségű, sötétebb festéket felvinni a szemem sarkába, valamint highlighter felvitelére a belső szemzugba is igazán alkalmas
Essence tusecset: egyszerűen nem tudok normálisan tusvonalat festeni az ilyen ferde tusecsetekkel. Viszont szemkontúrt rajzolni nagyon jó számomra, így én erre használom
Kitisztított régi szempillaspirál: a 32-es ecsetkészletben van szempillafésű is, de szerintem nem túl használható darab. Ha mégis összegabalyodnak a szempilláim festés közben, inkább ezt a régi SueprShock spirált használom. Miután kifogyott/beszáradt a festék, a spirálkefét alaposan kimostam – sokkal hasznosabb a szempillák kifésülésére, mint egy szempillafésű (tervezem bővíteni a készletet néhány, kisebb fejű spirállal is)



Nos, szemsminkhez használt ecsetekből tehát jóval többel rendelkezem mint az arcra való ecsetekből és ezeket bizony minden nap használom is. Ennek ellenére természetesen nagyon örülnék, ha a készletem bővülne néhány igazán jó minőségű ecsettel, pl ceruzaecsettel (bár épp tegnap kaptam tippet egy jó kis ecsetkészletre, amiben van ceruzaecset, így talán már arra sem kell sokat várni)



Ti milyen ecseteket használtok a szemsminkekhez? 

4 megjegyzés:

  1. Nagyon klassz gyűjtemény, pár darab nekem is megvan. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, így összegyűjtve nem is olyan kevés, de a hét közepén, amikor már jópár maszatos nem érzem olyan soknak őket :-)

      Törlés
  2. nagyon klassz ecset gyűjteményed van *-*

    VálaszTörlés