2013. október 6., vasárnap

Ecseteim 1. rész - arcra használt ecsetek



Mivel egész jól megszaporodott az ecseteim száma, gondoltam megmutatom Nektek. Azt már láthattátok, hogy mi az, amit még szeretnék, lássuk mi az, ami már megvan.
Előrebocsátom, senki ne keressen drága ecseteket a gyűjteményemben, olyanokkal egyelőre nem rendelkezem.







32 darabos ecsetkészlet


Jäger őrizte:-)


Tavaly, amikor elkezdtem blogolni és felismertem, hogy ecsettel jóval több a lehetőségem az arcom díszítésére, mint anélkül, gondoltam letudok mindent és megrendelek egy ecsetkészletet. Ez az ötlet még akár működhet is, hisz elvileg egy ecsetkészlet arra való, hogy a sminkeléshez szükséges ecsetek széles palettájának egy részét lefedje. Sajnos azonban az általam rendelt készlet nem ilyen (ezért nem is különösebben ajánlom senkinek). Nem mondanám magam nagyon ügyes sminkelőnek (közel sem), de azt azért hamar felismertem a készlet megérkezésekor, hogy nem az igaziak ezek az ecsetek. Egy részük természetes sörtékkel rendelkezik, a másik pedig szintetikus. A barna fejű ecsetek „természetes” sörtéje nekem túl durva, az érintése nem jó érzés a bőrömnek, a szintetikus ecseteket pedig túlzottan műanyagnak éreztem, ezért hosszú ideig nem is igazán használtam. Ráadásul a nagy létszám ellenére többféle ecset is hiányzik a készletből (satírozó ecset, ceruzaecset …), viszont ugyanolyan típusból van több is, kis méretkülönbséggel .

Már épp elgondolkodtam, hogy el kellene adnom (bár a fentiek után jó szívvel nem kértem volna pénzt érte), amikor végül lassacskán elkezdtem használni. Először egy darabot kezdtem el használni, mert azzal tudom szépen felvinni a krémes szemfestékeket, aztán jött egy másik a krémes szemceruza felvitelére és szép lassan elkezdtem használni a készletet.
Továbbra is az a véleményem, hogy nem ajánlanám, hogy ezt megvegyétek, mert még mindig akad benne számomra használhatatlan ecset (vagy legalábbis én nem jöttem rá mire használható és sehol máshol nem láttam ilyen formájú ecsetet), de legalább már nem érzem ablakon kidobott pénznek, mert az ecsetek kb felét azért már használom (igaz, van olyan, amit a körmöm portalanítására, de használom).




A tokja egész jó, ha utazom, és nem férnek el az ecseteim az Esztitől kapott (sokkal szebb) ecsettartóban, akkor jó használatot fog tenni.


A többi általam használt ecsetet pedig egyesével vásároltam innen-onnan. Az arcra használt ecsetekből van a kevesebb, ezen a téren szorul leginkább bővítésre a készletem:


32 darabos ecsetkészlet arcra való ecsetei



Ezeket nem sűrűn használom, mert ezt a természetes szőrt én kicsit durvának érzem. Bár az utóbbi időben kontúrozásra elkezdtem használni az egyik kis ferde ecsetet (mert az jó benne, hogy van tartása az ecset szőreinek, nem hajlik erre-arra), de a többit nem igazán használom.
A legyezőecset például nekem sajnos túl nagy, összesen nincs ekkora képem, amin ez elfér…




Az alapozáshoz (már amikor szükségesnek érzem) inkább csak a kezem használom, nagyon ritkán nyúlik a készlet szintetikus alapozóecseteiért.




E-bayes púrderecset: ezt DJKatynál nyertem, hihetetlenül puha ecsetke (van ebből a szőrből még másfajta ecset is vajon?), igazi wellness élmény ezzel végigsimítani az arcomon :-)

Essence pirosító ecset: mostanában nem nagyon használom, jobban szeretem ennél a kabuki ecsetet

Catrice púderecset: ezt régebben púderezésre szoktam használni, de amióta megnyertem a másik ecsetet, inkább őt választom, ezt ritkábban, mert nem annyira puhák a szálai. Összeszorítva jó még kontúrozásra is, de mostanában ebben a szerepkörben is hanyagolom.

E-bayes duo fiber ecset: ezt alapozásra vettem, de arra nem annyira vált be (a kezemmel sokkal jobban el tudom dolgozni az alapozót), pirosításra viszont bevált – látszik is a végein, mert nem tudom eltávolítani belőle a rózsaszínt …

E-bayes Hello Kitty kabuki: ezt használom a legtöbbször pirosításra, bronzosításra. Nagyon puha a szőre, elég pici, de kézreáll, nagyon szeretem ezt a kis ecsetet, olyannyira, hogy lassan beszerzek belőle még egyet.

Oriflame legyezőecset: hát ez szegény olyan kis nyomi, hogy nem nagyon tudom mire használni. Kevés szőre van, azok is gyengék, még a lepotyogott szemfestéket sem tudom vele lesöpörni az arcomról. Highlighter felvitelére jó csupán.


Amire vágyom: egy nagy-nagy fejű púderecsetre (pl Sigma F30) és egy F80-as ecsetre az alapozáshoz, valamint még egy kabuki ecsetre. 




És a végére egy kis meglepetés:
Aki olyan hős volt, hogy végigolvasta a teljes irományomat, és van kedve játszani a lent látható kis utazós, kétoldalú ecsetkészletért (E-bayről származik), annak három dolgot kell érte tennie: legyen a blog nyilvános követője, lájkolja a blog Facebook oldalát, majd írjon egy e-mailt a blog e-mail címére, amiben megírja, hogy milyen néven követi az oldalt. Jelentkezni október 13-ig lehet, sorsolás másnap.



Ti milyen ecseteket használtok arcra? 

13 megjegyzés:

  1. Örülök, hogy bejött az ecsetke :-) A szemre való ecsetek, amiket a sminkes zsákmányos videómnál linkeltem, hasonlóan szuper szintetikus szőrből vannak, itt találod őket (6 darabos készletben):
    http://www.ebay.com/itm/Pro-4pcs-6pcs-10pcs-makeup-brushes-set-Blend-Eye-Shadow-Eyebrow-Eyeline-Brush-/300968992940?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Make_up_Brushes_PP&var=600151051818&hash=item46132660ac

    Ez pedig a teljes készlet, a 11 darabos:
    http://www.ebay.com/itm/Brushs-Makeup-Set-Pro-Kits-Pro-Cosmetic-Makeup-Tool-/350786722095?pt=UK_Health_Beauty_Make_up_Cosmetics_Make_up_Brushes_PP&var=620121940481&hash=item51ac84992f

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hű, köszönöm az infót, nagyon tetszenek!
      Most már csak azt kell kitalálnom, hogy melyik legyen, mert valamelyiket biztosan megrendelem :-D

      Törlés
    2. A 11 darabosban a kabukik is csodásak, meg benne vannak a szemre valók is, szóval nehéz lesz a döntés szerintem :-)

      Törlés
    3. Lehet, hogy annyira mégsem nehéz a döntés, mert a 11 darabosban van ceruzaecset is, azt pedig már régóta szeretnék, csak sokallom a Sigma ecset árát ...
      Szóval erősen eldőlni látszik a mérleg nyelve :-D

      Törlés
  2. Szia!
    Véletlenül nem ilyen az a púder ecseted? :)
    http://www.youtube.com/watch?v=rINViyTzzNw

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt az ecsetkészletet ajánlom fent, a bejegyzésben lévő viszont egy kicsit másmilyen :-)

      Törlés
    2. Nem ilyen, de a videót látva nagyon megtetszett ez az ecsetszett! :-)
      A blogbejegyzést láttam, akkor valamiért nem fogott meg, de most egyre jobban tetszik, köszi, hogy belinkelted a videót!

      Törlés
  3. Szép gyűjtemény. :) Én most Real Techniques ecsetet szeretnék. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azok is fent vannak a képzeletbeli kívánságlistámon, talán jövőre szerzek is majd be belőlük :-)

      Törlés
  4. Jó kis bejegyzés lett, én is épp sminkecsetekre vadászok :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Amikor elkezdtem ecsetekkel sminkelni, nem gondoltam, hogy ez is ilyen never-ending story lesz, hogy mindig kell még ilyen-olyan is :-)

      Törlés
  5. A kicsi kabuki nekem is megvan :) és Jagert pedig imádom :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kis kabukit nagyon szeretem, tényleg hihetetlenül puh szőre van :-)
      Jäger imádja amikor a cuccaim fotózom, szinte nehéz olyan képet kiválasztani, amin ő nem szerepel :-D

      Törlés