2013. október 23., szerda

Blog Sale



Már egy ideje érlelődik bennem a gondolat, hogy ritkítani azon sminktermékek sorát, amelyeket ritkán használok. Kiválogattam néhány terméket, aztán szépen visszaszivárogtak a polcra, mert sajnáltam megválni tőlük. A minap, egy újabb rendelés leadása után azonban úgy döntöttem, hogy nem járja, hogy jónéhány termék csak csücsüljön a fiókban, miközben más talán szívesen használná. 
A termékek használtak, egyik sem vadonat új, bár mint látni fogjátok, alig-alig, csupán 1-2 alkalommal használtam őket. Ezért megpróbáltam mindenre elfogadható árat kitalálni, azonban ha nem tudjátok személyesen (Veszprémben) átvenni a kiszemelt terméket, mindenképp számoljatok a postaköltséggel is!





Körömnyomdalemez 42 mintával


Az én körmömre kicsik a minták (itt van róla jobb kép), a teljes körmös minták mérete 10*13 mm
1.200 Ft


Catrice és Essence zselés tusok - lefoglalva


Az Essence hihetetlenül tartós, a Catrice-nek pedig nagyon szép a színe, de én egyszerűen nem tudom szépen felvinni őket
Mindegyik megfelelő állapotban van! A lenti képen látható mennyiség hiányzik belőlük.
Színek:
Catrice - 040 Sherlock & Khaki Holmes - lefoglalva (Gabica)
Essence - 01 Midnight in Paris - lefoglalva  (I made it! Ilove it! blog)
300 Ft / db




Mega Effects szempillaspirál


A véleményem már korábban elmondtam, de hátha van, aki szeretné kipróbálni.
Néhányszor használtam
700 Ft


Aden folyékony ajakrúzs 05-ös szín




Kétszer használtam, nagyon tartós formula
400 Ft


Essence Vampire's Love shimmer powder: 01 Lil' Vampire


Kétszer használtam, de nekem nem tetszenek az apró csillámok benne
400 Ft


Ruby Rose paletta




Itt írtam róla és mutattam swatchokat is. Nagyon tetszenek a színei, de valamiért mégis ritkán nyúlok ezért a palettáért
Swatcholtam és 2-3 alkalommal használtam
800 Ft


Essence Sun Club paletta - 02 Long beach


A felső sor második színét használtam többször, a többi színt csak swatcholtam
400 Ft


Manhattan Soft Mat Lipcream: 54L


Hiába próbálkozom, nem jön be a matt ajak. Kétszer használt
500 Ft


Essence Smokey Eyes Set: 02 Punk Vibe




Csak swatcholtam
300 Ft


Catrice Prime and Fine Illuminating alapozó bázis - lefoglalva (Gabica)


Kétszer használtam
500 Ft


Miss Rose Candy Eyeshadow 12-es paletta - lefoglalva (Djkaty)



Kétszer használtam
400 Ft


Metal Mania paletta E-bayről - lefoglalva (Nina K)


Nagyon szép, pigmentált színei vannak, de a mérete miatt méltánytalanul kevésszer használom
Néhányszor használtam ugyan, de a színek több mint fele még mindig érintetlen
1.500 Ft


Paletta E-bayről - lefoglalva (Gabica)


Ez a paletta sérülten érkezett: eltört a tükör valamint 2 szín megsemmisült egynek pedig nagy része "eltűnt"
Ráadásul én matt palettaként rendeltem, ennek viszont csillámos színei vannak. Maguk a színek nagyon szépek, viszont a paletta nagysága miatt ez is nagyon ritkán kerül elő
500 Ft


Francia manikűr végek Essence ragasztóval - lefoglalva (Gumikacsa)


Az 500 db fehér francia véget az E-bayről rendeltem, de az első használat után rájöttem, hogy nem akarok én hetekig francia manikűrt használni - emiatt kb 12 db vég hiányzik az 500-ból
10 körömméret található a készletben:



Az Essence ragasztót hozzá adom
500 Ft


P. Shine manikűr készlet - lefoglalva (Bellala)




Nagyon jól megerősítette a körmöm, a körömlakk-tapadási problémákon viszont nem segített. Ezért a gél lakkhoz folyamodtam, ami számomra tökéletesen bevált

Kb 10 alkalommal használtam, a képen látható, hogy szinte alig hiányzik a porokból


7.500 Ft


Amennyiben szeretnétek, hogy a fentiek közül valamelyik a tiétek legyen (ne feledkezzetek meg a postaköltségről!), kérlek jelezzétek kommentben, majd küldjetek egy e-mailt is a blog e-mail címére!
Ha többen is jelentkeztek valamiért, a korábban kommentelőé az elsőbbség.



17 megjegyzés:

  1. Szia! :)
    Én ezeket szeretném:
    Catrice - 040 Sherlock & Khaki Holmes
    Catrice Prime and Fine Illuminating alapozó bázis
    És az 500Ft-os palettát e-bayről. Nagyon megtetszettek a zöld színei. Mennyire csillámos egyébként?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A "megbeszéltek" szerint, reggel küldök képeket a palettáról, hogy dönthess, a többihez is odaírtam, hogy lefoglaltad

      Törlés
  2. Szia!

    Én pedig a fekete zselés tust vinném el. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Lefoglaltam Neked :-)
      Kérlek küldj nekem e-mailt!

      Törlés
  3. Szia!


    Ha Gabicanak nem kell az 500Ft-os paletta akkor vinném :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Rendben, észben tartom, és ha küldesz e-mailt, értesítelek, amint eldőlt, hogy melyik palettát tudod elvinni! :-)

      Törlés
  4. Ha kell neki akkor az Metal Mania paletta E-bayről szeretném :)

    VálaszTörlés
  5. Szia! A körömvégek lehetnek az enyémek? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Természetesen! :-)
      Kérlek küldj e-mailt!

      Törlés
  6. Szia! Engem a Miss Rose Candy Eyeshadow 12-es paletta érdekelne. Írok emilt is :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A Tiéd, ahogy már e-mailben megbeszéltük :-)

      Törlés
  7. PAncsikám, én nagyon szeretném a japán manikűr készletet, nem tudom mennyire sürgős az eladása, de kb két hét múlva megyek Veszprémbe nődokihoz, és akkor össze tudnánk futni, nyélbe ütni az üzletet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Két hétig ráér :-)
      Akkor a japán manikűrt félreteszem Neked, írj majd, hogy mikor jössz Veszprémbe

      Törlés
  8. Szia!
    Én ezt szeretném : Essence Sun Club paletta - 02 Long beach

    VálaszTörlés
  9. Hahó! A matt szájcucclival mi a helyzet?

    Köszi,

    Olcsi

    VálaszTörlés