2013. október 10., csütörtök

Balea Professional sampon és balzsam szőke hajra



Az általam használt samponok egy részéről már írtam: általában három sampon használok, ebből kettőt váltogatok, a Sysoss szilikonmentes samponját és az Oliva rozmaringos samponszappanját (ebből készítettem folyékony sampont is), a Balea Professional szőke hajra készült samponja pedig állandó szereplő. Tisztítás utáni ápolásként pedig jöhet a Latte hajpakolás keverve a Balea Professional szőke hajra készült balzsamja. 
Ebben a bejegyzésben tehát ezeket a kifejezetten szőke hajra készült hajápolókat mutatnám be Nektek. 




Amit ígér:
Gyengéden megtisztítja és ápolja a természetes és festett szőke hajat. A színpigmenteket, UV-szűrőt és kamilla kivonatot tartalmazó formula intenzív színt kölcsönöz és frissé varázsolja a hajat. Hidratálja a hajat, védi azt a kifakulástól és a káros környezeti hatásoktól. Kíméletesen simává varázsolja a hajfelszínt - az optimális fényvisszaverődés érdekében. 

Kiszerelés:
A sampon 250 ml-es, a balzsam 200 ml-es kiszerelésben kapható. Mindkettő tubusos változat, ami a sampon esetében számomra kicsit szokatlan volt eleinte, de már megszoktam. Viszont kicsit zavar, hogy nem tudom, az összes terméket elhasználtam-e a tubusból, ezért a kézkrémekhez hasonlóan ezt is szétvágom, amikor már nem tudok belőlük többet kipasszírozni. 


Tapasztalataim, véleményem:

Számomra fontos volt, hogy a másik szilikonmentes samponok mellé olyan hajápolókat találjak, amelyek szintúgy mentesek a szilikontól. Ezek egyáltalán nem tartalmaznak szilikont, szerencsére saját márkás termékek létére egész jó összetevőkkel rendelkeznek. A sampon esetében SLS mentességről sajnos nem beszélhetünk, de sebaj, a samponszappan használata mellett így is felére csökkentem azt a „kockázatot” is :-)

Mindkét termék sárga színű, az illatukról nem jut eszembe semmi különös: nem mondanám, hogy finom illatuk van, de nem is büdös, számomra jellegtelen. 

A sampon kis mennyiséggel is sűrű habot képez, bizony figyelni kell, hogy alaposan kimossuk a hajunkból – hosszú hajnál ez jelentős vízfelhasználást jelent. Alapos öblítéssel nem volt olyan problémám, hajmosás után is érezhető volt a hajamban a sampon, viszont tényleg érdemes odafigyelni, mert a sűrű habból könnyen maradhat a hajunkban. Szerintem jól tisztít, ha nem alkalmazok olajpakolást, akár egy mosás is elég lenne a hatékony hajmosáshoz, gondolom az intenzív hab miatt. 

A balzsam szintén sárga színű, számomra kicsit híg krém, ami nagyon jól ápolja a hajam. Ritkán szoktam önmagában is használni, de akkor is igazán selymes, puha a hajam, nemcsak akkor, amikor a Latte pakolással keverve használom. 

Alapvetően nagyon meg vagyok elégedve e két termékkel. Szeretem, hogy a hajam szép fényes és jó tartású a használatuk után. Eléggé vékony szálú a hajam, vastag copfom ezektől sem lesz, viszont jó tartású, selymes és szép fényű a loboncom, így ezek a termékek nálam biztosan sokáig a hajápolási rutin része maradnak. 


Elérhetőség, ár:
A Balea a DM saját márkás terméke, ezért csak a Drogerie Markt üzleteiben kapható. Az ára pedig igazán kedvező: a 250 ml-es sampont 279 Ft-ért adják (ezt épp tegnap vásároltam újra, így pontosan tudom), a balzsam kb 400 Ft-ért kapható. Ráadásul most akciósak, kettő termék vásárlása esetén a másodikat 1 Ft-ért vehetjük meg!


Bátran ajánlom tehát ezt a két terméket az olcsó szilikonmentes hajápolókat keresők számára, nekem beváltak!



Mi a kedvenc samponotok?

2 megjegyzés:

  1. Tegnap vettem meg az argán olajos balzsamot az 1+1 akció keretében, bár a Placentás hajpakolással nagyon elégedett vagyok most valami újat is kiszeretnék próbálni. Nálam nincs jelentősége hogy szilikonmentes vagy sem .bár ha belegondolok egy korábbi szilikonmentes Balea sampontól nagyon 'sprüd' és nehezen kezelhető lett a hajam.
    Biztató előjel hogy neked bevált ez a termék, remélem én is hasonlókat tapasztalok majd.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Érdekes, hogy nekem nem volt problémám a szilikonmentes váltással, szinte meg sem éreztem a különbséget
      (bezzeg ha samponszappant használok, ott már érzem a különbséget!)
      Remélem én is, hogy Neked is beválik az argánolajos balzsam! :-)

      Törlés