2013. október 8., kedd

Az első skittlette manikűr



Na jó, nem is az első, mert korábban készítettem egyet, de nem tetszett, ezért nem is került fel a blogra. Hétvégén, a halloween manikűr készítése közben azonban megihletett a narancs színű Avon lakk és kigondoltam egy őszi változatot, amit már érdemesnek találtam arra, hogy a blogra is felkerüljön. 




Mi is az a skittlette?
Olyan manikűr, ahol legalább 2 különböző mintát vagy textúrát ötvözünk a körmeinken. A „szabályok” szerint legalább két körmünk azonos mintájú/színű, vagy 2 pár hasonló köröm mellett van egy különböző. 

Íme egy vázlat:

forrás


A saját változatomban a kisujjamra került az Essence Here’s my number szürke homok hatású lakkja, a gyűrűsujjra fekete-fehér dry marble „körömmatricát” tettem fel, a maradék három ujjamra pedig az Avon Speedry+ Art Orange színét festettem. A mutatóujjamra a narancs színű lakk fölé kis háromszögben a gyűrűsujjam mintáját applikáltam.





A használt lakkok:
Miss Sporty Nail Expert Manicure alapozó- és fedőlakk
Essence Sand Effect Here’s my number
Avon Speeddry+ Art Orange
Moyra fehér körömlakk
Lovely Color Mania fekete
Essence Studio Nails Better Than Gel Nails magas fényű fedőlakk



Készítettetek már skittlette manikűrt?

8 megjegyzés:

  1. nagyon szép lakk, ezt lehet én is kipróbálom és megmutatom a blogomon! szép lett <3

    VálaszTörlés
  2. Jézusom a marble nagyon tetszik! Az összkép egyébként szuper! :)

    VálaszTörlés
  3. Szupi lett! Én mostanában állandóan ilyen skittlette manikat csinálok. :D Én a gyűrűst és a középsőt szoktam díszíteni a többi pedig egyszínű. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon szép lett, meg is ihletett, a hétvégén alkotok valamit :)

    VálaszTörlés