2013. október 2., szerda

Avon Super Shock gél állagú szemceruza: Raw Plum



Számos alkalommal emlegettem már a blogon, hogy szemceruzában nálam az abszolút favorit az Avon Super Shock gél állagú szemceruzája. Tartós, puha és nagyon jó a fedése, a színei pedig szép intenzívek – hát kell ennél több? Amint megjelenik egy-egy új szín a katalógusban már meg is rendelem, és ha nem vonták volna ki a barna színt, nem is vásárolnék más szemceruzát. 
A színkínálat egyébként folyamatosan változik: a fekete mellett átlagosan 2-3 szín szerepel még az állandó kínálatban, a tavaszi-őszi színfrissítéskor hoznak be általában új árnyalatokat. 
Ezt történt legutóbb is, amikor a fekete és a szürke szemceruza mellé bekerült a kínálatba egy lila és egy zöld szín. E kettő közül a Raw Plum elnevezésű lila árnyalatot rendeltem meg, az őszi sminkekhez tökéletes ez a szín, ráadásul mivel szeretem a rózsaszínes szemsminkeket is, azokhoz is jól jön egy szép lila szemceruza. 




A csomagolás a szokásos: fekete papírdobozban érkezik a ceruza, nálam ez szinte azonnal a szelektív szemetesben végzi, nem szoktam megtartani az ilyen plusz csomagolásokat. A ceruza fekete borítású, csupán a végén láthatjuk, hogy milyen színű ceruzával van dolgunk, illetve az elejébe bele is van nyomva, de ez némi faragás után már el is tűnik. 



A ceruza a nevéhez illően finom krémes, könnyen siklik a bőrön. Régebben egy kedves olvasómtól kaptam egy tippet, hogy ha spórolni akarok a szemceruzával, érdemes egy pici ecsettel felvinni a szemhéjra. Annyira krémes, géles az állaga, hogy ecsettel is könnyedén fel tudjuk vinni a szempillák tövébe. Ráadásul így gazdaságosabb is a felhasználás, mert nem kell olyan gyakran faragni (legalábbis nekem, mert én csak hegyesen szeretek vele rajzolni, a puha állagának köszönhetően viszont hamar eltompul). 

A színe pedig egy nagyon szép sötét lila:

természetes fényben


vakuval

A géles-krémes állag ellenére hihetetlenül tartós: a száradás után a kezemre rajzolt csíkot dörzsölhettem ujjal, vizes kézzel - egyáltalán meg sem moccant. Nedves zsebkendős dörzsölés hatására ugyan elkezdett kopni, de teljesen nem tűnt el - szerencsére a szemünkön ilyen erős behatásnak már nem tesszük ki a ceruzát. Nagyon szeretem például füstös szemsmink alá alapnak ezt a fajta ceruzát, de amikor felviszem a szemhéjra, gyorsan el kell dolgozni, maszatolni, mert ha megszáradt, már egyáltalán nem moccan.


Akciósan általában 8-900 Ft körüli áron kapható, annyiért szerintem érdemes beszerezni belőle :-)



Mi a kedvenc szemceruzátok?

7 megjegyzés:

  1. Jó, hogy hoztak egy bogyós árnyalatot a régi helyett, én is nagyon szeretem az ilyen színeket :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, de azért én visszasírom a Blackberry színt, nekem az az álom barna szemceruzám.
      Még van belőle 3 egész ceruza, spórolósan használom és bízom benne, hogy mire a végére érek lesz újra barna szín a SuperShock családban :-D

      Törlés
  2. De szép!!! :)
    Én is nagyon szeretem ezt a terméket...(Neked köszönhetően szerettem meg...:))

    VálaszTörlés
  3. Őszinte leszek, én nem tudom kifesteni magam, pedig néha olyan jó lenne... :) :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha szeretnéd kifesteni magad, akkor nincs más hátra, mint neki "kell" állni gyakorolni! Ez nem megy máshogy, csak sok gyakorlással, a végeredményért viszont megéri! :-)
      Senki nem születik profi sminkesként, de pl a youtube videókból nagyon sokat lehet tanulni!

      Törlés
  4. Nekem is volt ilyen ceruzám szürkében, és nagyon szerettem! De az elmúlt időben tust használtam...de most, hogy írtál róla eszembe juttattad úgyhogy rendelni is fogok egyet! :)

    VálaszTörlés