2013. október 13., vasárnap

Avon Sminkkalauz - színkalauz



A katalógusból rendelésnek van egy bája, mondhatni izgalma, hisz ha új terméket rendelünk, nem tudhatjuk, vajon valóban olyan lesz, mint amit várunk? Ez kifejezetten igaz a sminktermékekre és azok színeire. Sajnos a nyomdatechnikának köszönhetően nem sikerül pontosan olyan színt nyomtatni a katalógusba, mint amilyen színű az adott termék.
Ilyenkor több dolgot tehetünk: kérünk színmintát (ha van), utánanézünk neten a színmintáknak (és bízunk benne, hogy azok színhűek), vagy megnézzük a cég által készített színkalauzt.







Az Avon készített egy ilyen színes kis füzetet, amelyre a színes termékek valósághű színeit nyomtatták. Mivel mostanában elég sok dekorkozmetikumot rendelek az Avontól, megrendeltem ezt a füzetet, hogy láthassam, melyik szín az, amit valóban ki szeretnék próbálni (sajnos előfordult, hogy nem találtam neten swatchot a kinézett szájfényről - nehéz az élet). Ha pedig már megrendeltem, gondoltam bescannelem és megmutatom Nektek is. Ezúttal tehát sok-sok kép jön az Avon jelenlegi színkatalógusáról:













































































Számomra főleg az ajkakra készült termékeknél és a körömlakkok kiválasztásánál jött jól ez a kis színkalauz (az alapozóknál nyilván nem olyan nagy segítség).
Elkészítettem egyébként pdf-ben is, ha valaki szeretné (és van gmail-es e-mail címe, mert nagyon nagy file), akkor szívesen megosztom vele.


Milyen tapasztalataitok vannak a katalógusok színhűségéről? Hasznos számotokra egy ilyen színkalauz?

2 megjegyzés:

  1. Nekem továbbra is az a problémám, hogy hiába látom a hiteles színt, de sok esetben az is számít, hogy a bőrre kenve hogy mutat. Nekem volt már olyan, hogy ugyan a színe megegyezett azzal amit a katalógusban láttam, de a bőrömre kenve mégis fura volt. A rúzsokkal ugyanaz a helyzet. Én szeretem élőben kitapasztalni a textúrát. Az Avon szemhéjpúderekkel (főleg az újakkal) meg úgy vagyok hogy ugyanannyiért vásárolhatok egy MUA palettát is, vagy több Miss Rose vagy Lora terméket, amiknek a pigmentáltsága sokkal jobb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Alapjaiban egyetértek Veled, mindezek ellenére azért szoktam sminkeket rendelni az Avontól, mert pl a körömlakkokat, szájfényeket nagyon szeretem.
      Sőt, egy színt megrendeltem az új négyes palettákból is, amivel szerencsém volt, mert tényleg sikerült jó minőségűt kifognom (Berry Love), viszont én is inkább MUA vagy Sleek palettákra szavazok, ha már valaki palettát szeretne

      Törlés