2013. október 8., kedd

Avon Planet Spa török termál test-, haj, köröm- és fürdőolaj



Még augusztusban rendeltem egy Planet Spa csomagot, mely 4 kencét tartalmazott a megújult termékek közül. Szép lassan tesztelgettem is őket, a véleményem olvashattátok már az arcradírról, a testápoló balzsamról és az intenzív ápoló balzsamról. Ha őszintén összegeznem kellene az eddigi tapasztalataimat, azt mondanám, hogy bár az Avon egyik legjobb minőségű termékeinek tartom a Planet Spa kozmetikumokat, bizony elég sokat fintorogtam rajtuk és bár elhasználom (elhasználtam) őket, egyiket sem fogom újravásárolni. 
No és milyen véleményem alakult ki az utolsónak hagyott termékről, a török termál test-, haj, köröm- és fürdőolajról?





Amit ígér:
A török fürdő során különleges tisztítási és bőrápolási ceremóniával kényeztetik magukat a török hölgyek. Ennek a szertartásnak most Ön is részese lehet otthonában! Simítsa bőrére, nedves hajába, majd öblítse le, vagy öntsön belőle a fürdővízhez.



Összetevői:
Sesamum Indicum (Sesame) Seed Oil, Isopropyl Myristate, Paraffinum Liquidum / Mineral Oil, Peg-8 Dilaurate,,Parfum / Fragrance, Benzoic Acid BHT, Helianthus Annuus Seed Oil, Amber Extract, Olea Europaea (Olive) Fruit Extract, Tocopherol





Tapasztalataim, véleményem:

Az első, amit érzünk és amit fontos kiemelni az illata: hát ez valami isteni! Nem is tudom mihez hasonlítani, talán mintha egy egzotikus füstölő és egy téli fűszerkeverék elegye lenne – nem túl erős, de azért érezhető és élvezhető. Amikor először kibontottam, percekig csak szagolgattam, nem bírtam betelni az illatával, és ez azóta is így van, akármikor használom, csak szagolgatom, annyira tetszik. Engem egy nagyon jó illattal általában le lehet venni a lábamról, így aztán ez a termék is nagyon hamar megnyert magának. Miután beleszerettem az illatába azon agyaltam, hogy mibe is tudom beletenni, hogy minél többször érezhessem az illatát :-)

Mint a nevéből is látszik, a felhasználási kör igen széles, valóban sokmindenre használható ez a kis olaj. Az egyetlen, amire én nem használtam az a fürdőolaj funkció: valamiért idegenkedem a fürdőolajaktól, nem szeretem ha a víz felszínén az olaj úszkál, nem hiszem, hogy egy olaj megfelelően tisztítana, így erre nem használom (ráadásul utálnám a kádat sikálni a használata után). 

Mivel a leírás szerint körömápolásra is használható, alig vártam, hogy az irodai körömágyolajam elfogyjon, már töltöttem is bele ebből, így munka közben is érezhetem az illatát. Az eredetileg Moyra körömágyápoló olaj címkéjét leszedtem, alaposan kicsepegtettem az olajat az üvegcséből és az ecsetből, majd feltöltöttem ezzel az olajjal. Napközben csak finoman körbekenem a körömágyam ezzel az olajjal, ujjal belesimogatom és folyamatosan puha és ápolt a körömágyam. Alapvetően egy monitor előtt ülve, számítógépen dolgozom, így könnyedén kivitelezhető a napközbeni körömápolás. Aki megteheti, ajánlom tartson egy kis körömágyápoló olajat a munkahelyén, egy percnyi fáradozás naponta és szép ápolt a körömágyunk!

Testápolásra nem szeretek csak olajat használni, de mikor az ősz kezdetével kezdett kevés lenni a szokásos nyári Soliteint testápolóm, gondoltam felturbózom ezzel. Még nem akarom elkezdeni használni a testvajakat, mert azokat inkább télire tartogatom, de nagyon száraznak éreztem a bőröm, főleg a lábamon, valamit tennem kellett, így felturbóztam ezzel a testápolóm. Pár csepp eldolgozva a szokásos testápolóba és a bőrszárazság ismét a múlté. 

A hajam ápolására már régóta használok olajakat, nagyon beváltak, sokkal puhább a melírozott hajam nekik köszönhetően. Általában felváltva használom a kókuszolajat és az olívaolajat, hogy egyikhez se szokjon hozzá a hajam. Mivel nemrég elfogyott a fincsi kókuszolajam, az olívaolaj van soron, de nem igazán vagyok oda az illatáért, ezért kitaláltam, hogy felesben keverem az olívaolajjal az új kedvencem. Így nem kell lemondanom az olívaolaj ápoló hatásáról, miközben ez is ápolja a hajam. A hajam ugyanolyan selymes az olajpakolás után, mintha csak az olívaolajat használtam volna, viszont nem zavarja a nózim sem a számomra kissé kellemetlen szag. Biztos vagyok benne, hogy önmagában is megállná a helyét hajápolóként, én viszont gazdaságossági okokból (is) keverem olívaolajjal, így is tökéletesen bevált!


Összességében tehát ezt a terméket nagyon megszerettem! Igen sokoldalúan felhasználható kozmetikum elbűvölő illattal, nálam nagy kedvenc lett. Ha elfogy, mindenképpen újravásárolom!



Ismeritek? Használtok olajakat testápolásra?

5 megjegyzés:

  1. Na most a te postod hatására előkaptam gyors a kézkrémem! :D

    VálaszTörlés
  2. Az olívaolajjal keverés mekkora ötlet! Ki fogom próbálni, kézápolásra és hajra is :-)

    VálaszTörlés
  3. Amikor gondolok egyet, akkor minden féle képen kényeztetem magam vele. :)

    http://life-beauty-me.blogspot.com/

    VálaszTörlés
  4. Olaj: egyelőre csak körömágyra :)

    VálaszTörlés
  5. Azért van benne Paraffinum Liquidum / Mineral Oil... biztos nem kenném a bőrömre, de még a hajamra se :).

    VálaszTörlés