2013. október 7., hétfő

Avon Planet Spa Blissfully Nourishing intenzív balzsam



Még két termékről nem számoltam be Nektek a nyár végi Planet Spa megújulás során rendeltek közül. Leírtam már a véleményem a Perfectly Purifying arcradírról ebben a bejegyzésben valamint a Heavenly Hydration testápoló balzsamról itt

Most pedig következzék az afrikai shea vajat tartalmazó intenzív balzsam. 



Amit ígér:
Gazdag összetétele és shea vajtartalma segít puhábbá és simábbá tenni a durva és száraz bőrterületeket például a sarkon, a könyökön és a térden.
Simábbá varázsolja a sarok és a könyök száraz, durva bőrét. Hatékonyan puhítja a bőrkeményedéseket.


Összetevői:
Water / Aqua, Glycerin, Glycolic Acid, Cetearyl Alcohol, Behenyl Alcohol, Steareth-21, Ethylhexyl Methoxycinnamate, Butyrospermum Parkii (Shea) Butter, Ammonium Hydroxide, Parfum / Fragrance, Tocopherol, Benzyl Alcohol, Steareth-2, Benzophenone-9, Methylparaben, Lecithin, Glycine Soja (Soybean) Oil, Aloe Barbadensis Leaf Juice, Alcohol Denat., Yellow 5 / CI 19140, Orange 4 / CI 15510





Tapasztalataim, véleményem:
Tejszerű, sűrű fehér krém, melynek illatától én bizony nem voltam elájulva. Édes, dióra hajazó illata van, de nekem sajnos nagyon mű, szinte émelyítő illat. Emiatt nem használom a kezemre, inkább a lábfejemet ápolgatom vele. 
Az ápoló hatásával nagyon meg vagyok elégedve, tényleg hatékonyan puhítja a bőrt. Az illata miatt elsősorban a lábamra használom, de időnként juttatok belőle a könyököm száraz bőrére is, annak is nagyon jót tesz. 
Mivel eléggé tápláló, viszonylag zsíros krém, ezért mindennapi kézkrémnek túl sok, a krémezés után hagy a kézfejen egy vékony réteget, ami engem akadályoz a tevékenységeimben. 

Tehát az illata és az állaga miatt nálam ez inkább csak lábkrémként jöhet szóba, néha esténként kenek belőle a kezemre is, majd azonnal el is rejtem a takaró alá a kezeim, hogy ne érezzem az illatát. 


Kiszerelés, ár:
75 ml-es tégelyben kapható. A krémeknél általában nem ezt a kiszerelést preferálom, jobb szeretem a kinyomós változatokat, de ilyen kis mennyiségnél ez nem lenne túl praktikus. 
Az eredeti, normál ára 1.110 Ft (mint mindig, én ezt sokallom érte), a jelenlegi katalógusban 799 Ft-ért kapható.


Összességében nem rossz krém, elhasználom mindenképp, de szerintem nem fogom újravásárolni (ezt sem).





Próbáltátok? Mi a véleményetek róla?

2 megjegyzés:

  1. Ez a krém nekem is meg van és szeretem! Én nekem nagyon száraz a bőröm így hatékony :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Azzal nekem sincs problémám, tényleg hatékonyan ápolja a bőrt, csak az illatával nem vagyok kibékülve... :-)

      Törlés