2013. szeptember 27., péntek

Őszi TAG



Moon Angel oldalán láttam ezt a kérdéssort, gondoltam én is kitöltöm, mert tagelni jóó :-)



1. Kedvenc dolog az őszben?
Az őszi erdő csodaszép színei. Imádom a sok sárgát, pirosat, barnát és ezek millió árnyalatait. Nagyon szeretem a tavaszt és a nyarat, de a színek tekintetében nálam az ősz az abszolút kedvenc!

2. Kedvenc őszi italod?
Télen-nyáron szeretem a gyümölcsteákat, de ilyenkor jöhet a forró csoki, vagy a habos kakaó fahéjjal és csokireszelékkel a tetején



3. Milyen ízesítésű a kedvenc teád? 
A Teekanne teáit iszom mostanában, ezek közül is a feketeribizli citrommal a kedvencem. Tipikus őszi tea még nálam a Granny’s Finest elnevezésű teájuk szilvával és fahéjjal – ezt is nagyon szeretem!

4. Kedvenc gyertyád,illatod? 
Vanília vagy narancs illatú gyertyákat szeretek ilyenkor égetni

5. Kedvenc rúzs?
Nem vagyok rúzsos, így ilyen nem igazán van – szájfények viszont jöhetnek minden mennyiségben, épp most rendeltem néhány sötétebb színt

6. Kedvenc hidratáló termék? 
Arcra a gyógyszertári hidratáló krémem keverve csipkebogyó olajjal egyszerűen csodás, testre pedig ősztől jöhetnek ismét a testvajak, pl az Alverde makadámdiós testvaja

7. Milyen színeket használsz a szemeiden? 
A barna szín az általános kedvenc, de ilyenkor több lilát, burgundit teszek fel - már alig várom az új Sleek paletta érkezését :-)

8. Kedvenc zene amit ősszel hallgatsz? 
Nincs olyan zene, amit kifejezetten ősszel szeretek hallgatni

9. Kedvenc film és sorozat amit ilyenkor nézel? 
A nyár ebből a szempontból uborkaszezon, mert nyári szünet van, az ősz beköszöntével viszont nagy-nagy örömömre folytatják a kedvenc sorozataimat: Revenge, Once upon a time, Criminal Minds, The Following, The good wife, The modern family, Two and a Half Men, sőt még az új Dallast is szoktam nézni 
A mozikban nagyon várom a The Hunger Games második részét!

10. Kedvenc könyv amit ősszel szeretsz olvasni? 
Mostanában ezerrel nyűvöm a könyveket, de nincs olyan, amit minden ősszel elolvasok. Jelenleg az Anita Blake sorozatot olvasom, bár kezd olyan irányba fordulni, ami már nem annyira köt le. 

11. Kedvenc őszi viselet? 
Újabban nagyon szeretem a szép sálakat, egy-egy új piros cipőnek sem nagyon tudok ellenállni :-) Ősszel szeretem a vastagabb harisnya-szoknya és kényelmes csizma párosítást (no de most szeptemberben a csizma még ki van zárva)

12. Kedvenc őszi étel? 
Általában nem szeretem a leveseket, de ilyenkor hűvösebb időben mindig megkívánom és gyakran főzök is ilyen-olyan levest. Elsősorban a krémleveseket szeretem, pl egy jó kis füstös krumplilevest pirított baconnel vagy egy finom hagymakrémlevest… nyammm

13. Kedvenc helyed ilyenkor? 
Az erdő vagy a fotel :-) Ősszel a két legjobb dolog a színes erdőben sétálni vagy esős időben egy takaró alá a fotelbe kucorodni egy jó könyvvel és egy finom forró teával :-)

14. Szereted a sütőtököt? 
Igen! Évekig nem ettem meg, de most már ismét szívesen fogyasztom nyírfacukorral és fahéjjal sütve

15. Ha meghívnának egy Halloween-buliba minek öltöznél? 
Boszorkánynak vagy kisördögnek – réges-régről van is hozzá „alapanyagom”: ördögszarvaim és egy méretes, fekete bolyhos farkincám :-)

16. Mivel töltődsz fel ilyenkor? 
Míg a nyarat általában a strandon töltöttük, ősszel ismét jöhetnek a jó kis baráti összejövetelek hétvégeken. Általában összegyűlünk valamelyikünknél, sütivel-pizzával felszerelkezve és jókat dumálunk, vagy épp kirándulunk az erdőbe. A még hűvösebb idő beköszöntével pedig majdnem minden hétvégén wellnesselni megyünk: amikor kint barátságtalan az idő, nagyon jól esik a meleg jacuzziban ülni vagy szaunázni

17. Kedvenc őszi kiegészítőd? 
A szép színes kendők mindig feldobják a legegyszerűbb összeállítást is. Mindenképpen beszerzek még ősszel néhány új sálat!

18. Milyen sorozatokat nézel ősszel? 
Revenge, Once upon a time, Criminal Minds, The Following, The good wife, The modern family, Two and a Half Men, sőt még az új Dallast is ;-)

19. Nagy meleg pulcsi vagy vékony kabát? 
Nem szeretem a túl nagy darabokat, így inkább vékony kabát

20. Sima sál vagy "végtelen" sál? 
Mindkettő jöhet :-)

21. Előfordul hogy hordasz napszemüveget? 
Ha süt a nap, persze! Elvégre napszemüveg a neve és nem nyári szemüveg…

22. Mi az a három dolog ami azonnal beugrik ha az őszre gondolsz? 
Az őszi erdő/avar színei, forró tea és a sütőtök

23. Kedvenc őszi gyümölcs? 
Körte, szilva, alma 

24. Kedvenc őszi édesség/sütemény? 
Minden, ami csokis és fahéjas :-)

25. Kedvenc őszi hónapod?
A november, mert akkor van a szülinapom :-)


Ha van kedvetek, töltsétek ki Ti is! :-)

5 megjegyzés:

  1. Na jó, most megkívántam a forró csokit, az a kép... A palettáról készíts majd bejegyzést, kérlek, érdekelne, hogy mit szólsz hozzá :-)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Meg is érkezett, de még nem nyúltam bele, majd csak fotózás után, de elsőre tetszik és nagyon izgatott vagyok, hogy kipróbálhassam :-)
      Mindenképpen jön majd róla bejegyzés!

      Törlés
  2. Biztos kitöltöm! :) Ha írok, hogy megcsináltam, megnézed? :3 tetszik a blog!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Persze hogy megnézem, linkeld be ha kitöltötted! :-)

      Törlés
    2. szia. elkészítettem! http://norasnote.blogspot.hu/ itt megtalálod! Köszi és nincs mit :)

      Törlés