2013. szeptember 8., vasárnap

Napi köröm: rózsás rózsák



Mondtam, hogy nem állok még át teljesen az őszi színekre. Ezúttal egy visszafogottabb rózsaszín lakkozást készítettem, a szokásos gyűrűsujjas díszítéssel.





Alaplakknak elhasználtam a nem kedvelt NYC fedőlakkot, mivel már tényleg csak 1-2 csepp volt benne, de sajnáltam kidobni így őt használtam színtelen alaprétegnek a gél lakkra. Az alapszín az Essence Nude  Glam Iced Strawberry Cream rózsaszín körömlakk még a régi kiadásból. A gyűrűsujjamra egy fekete lakk került, a Lovely Color Mania (szintén régi) fekete lakkja szuperpigmentált, egy réteg bőven elég volt belőle. Miután idáig eljutottam, már éreztem, hogy nagyon nagy a kontraszt a két szín között, jobb lett volna egy sötétebb pinket választani a fekete mellé, ezért, hogy tompítsam a különbséget, a nagyon nélkülözött NYC Supernova fedőlakkot kentem fel minden körmömre. A fekete lakkon látszik az ő szépsége, gyönyörűszép sötétkéket varázsolt a fekete lakkból, a rózsaszínen inkább csak a fénye látszik. Majd a Born Pretty Store-tól rendelt rózsás vizes körömmatricák kerültek a gyűrűsujjam sötét alapjára. Harmonikusabb lett volna, ha tudok egy-egy virágot tenni a mutatóujjamra is, de sajnos pont elfogyott ez a színű rózsa, így ez most elmaradt.



Ha szeretnétek hasonló manikűrt készíteni, de nincs ilyen körömmatricátok, itt egy videó arról, hogy lehet szép kis rózsákat rajzolni a körömre egy pontozó segítségével (eredetileg én is ezt terveztem megvalósítani, de amikor megláttam, hogy van még ilyen színű virágom, győzött a lustaság és az egyszerűbb megoldást választottam)




Hogy tetszik? Szeretitek a rózsás manikűröket?

5 megjegyzés:

  1. Már tegnap is akartam mondani, hogy nagyon tetszik a körmöd. Én is szeretem a rózsás díszítést, de sajnos egyelőre hadilábon állok a szabad kézi megoldással. Igazából nem bonyolult, csak én vagyok béna... eddig sosem tetszett a végeredmény. :/ Még nem adom fel, mert a gyakorlat teszi a mestert. :)

    VálaszTörlés
  2. Nekem is nagyon tetszik a körmöd, és én se bírtam magammal rendeltem a BPS-tól pár darab vizes körömmatricát...remélem hónap végén ideér, kíváncsi vagyok már rá :)

    VálaszTörlés
  3. Én is meg akartam dicsérni, de így inkább most mondom, mert ott elfelejtettem :D

    VálaszTörlés