2013. szeptember 30., hétfő

Manikűrvadász 4. forduló



Igen, ezúttal nem felejtettem el jelentkezni én sem, úgyhogy a 4. fordulóban már sikerül nekem is részt vennem, ráadásul egy "ismerőst" is kaptam: Anettet, akinek blogját már régóta követem.
Aki esetleg eddig nem hallott volna róla: a Manikűrvadász egy játék, melynek során bloggal rendelkező lányok (a jelentkezés után) megkapják egy másik blogot feladványként, és az ott található manikűrök közül választva elkészítik az egyiket.


No tehát, mint említettem, Anett oldalát, a Beautycrumbs blogot kaptam. Számomra könnyebbség volt, hogy már ismertem a blogot, csodáltam is mindig a manikűrjeit :-)  Ő is szereti a pirosas-bordó színeket, mint én, ráadásul sok-sok arany csillámos lakkozást is találtam, de végül úgy döntöttem, hogy ne a szokásos színekkel alkossak, hanem legyen egy nálam viszonylag ritkábban használt színvilág, így döntöttem az általa Türkiz hegyomlásnak nevezett manikűr mellett.

az eredeti

Annyit változtattam, hogy ne legyen teljesen fekete a hegyomlás, arany repedezőlakkot használtam, illetve az én türkiz lakkom nem ilyen sötét, mint Anetté - és sajnos a repedezés módja sem teljesen egyezik, így inkább csak sziklarepedéseknek tűnnek, nem pedig hegyomlásnak.

az én változatom




Amit használtam hozzá:



Miss Sporty Nail Expert alapozó- és fedőlakk
Essence Colour&Go Let's get lost
Essence Nail Art Cracking Top Coat: Crack me! black
Avon Mosaic Effects Gold Glimmer







26 megjegyzés:

  1. Nagyon szép ez az arany lakk a kékkel ! :)

    http://azalanyblogja.blogspot.hu/

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett!!! Tényleg nem gondoltam volna hogy pont ezt a kéket választod :) valami pirosas rózsaszínesre tippeltem volna :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. No igen, pont ezért választottam mást, mint amit először akartam (az egy piros-arany lakkozás lett volna), hogy ne legyen túl egysíkú a lakkszín-választásom :-)

      Törlés
  3. nekem nagyon tetszik ez a repedős lakk!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, ezt az aranyat én is nagyon szeretem, bár ha úgy repedezne, mint Anetté, annak jobban örülnék!

      Törlés
  4. "inkább csak sziklarepedéseknek tűnnek, nem pedig hegyomlásnak." - ezen jót nevettem. Szerintem a sziklarepedés is nagyon szép :)

    VálaszTörlés
  5. Annyira jó a kék és az arany színkombinációja.:))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Kicsit még nyári színkombináció, de nekem is bejött így :-)

      Törlés
  6. Nekem a Tiéd még jobban is tetszik :3

    VálaszTörlés
  7. Nagyon tetszik! Nem szeretem a repedezős lakkokat, de így nagyon szuper :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi!
      Teljes körmön már én sem szeretem a repedzős lakkokat, de így csak egy részleten nekem is jobban bejön :-)

      Törlés
  8. Nagyon jól néz ki! <3 Mindkét változat tetszik, az eredeti és a tiéd is!

    VálaszTörlés
  9. Tök jó lett! Imádom a repedezős lakkokat. :)

    VálaszTörlés