2013. szeptember 27., péntek

Lipobase krém



Néha az az érzésem, hogy túl sok kencét használok, aztán pedig rájövök, hogy mindegyiknek oka van, mire miért van szükségem, szóval nem is olyan sok ez. Mert az egyik kell a szemre reggelre a smink alá, a másik a szemre éjszakára, aztán ugyanez arckrémben nappalra, majd éjszakára, mellé egy kis ápoló szérum, nem is említve még a testápolókat … 
Mindemellett nem is beszéltünk még arról, ha valamiféle bőrproblémája is van az ember lányának, mert akkor a fentiek mellé még jön némi kiegészítés, problémától függően. A nyár folyamán harcoltam némi bőrgyulladással, ami szerencsére már elmúlt (le is kopogom), viszont ahogy elmúlt, úgy jött helyette az érintett terület száradtsága. Kétségbeesetten kérdeztem a kozmetikusom, hogy most mit csináljak? Ő javasolta a Lipobase krémet, amely nem más, mint egy hatóanyag nélküli zsíros, sűrű krém, kifejezetten az extrém száraz bőr ápolására. 




Összetevők: 
Nátrium-Citrát, Citric Acid, Metil-Parahidroxibenzoát, Makrogol 25-Cetil-Sztearil Éter, Cetil-Sztearil-Alkohol, Hígan Folyó Paraffin, Fehér Vazelin, Tisztított Víz 

Fontos kiemelni, hogy ez nem egy mindennapos használatra szánt arckrém! Inkább eseti használatra való, amikor a (bőrirritáció/ekcéma után maradt) bőrszárazság már kellemetlen tüneteket produkál (pikkelyesen száraz a bőr, esetleg vérzik is). Nekem az arcomon szokott lenni egy-egy száraz folt, amelyet naponta többször bekenek ezzel, ha otthon vagyok. 



Zsíros, fehér színű krém, ami a bőrre kenve átlátszóvá válik. Az én bőröm nem tudja rendesen beszívni, ezért csak és kizárólag otthon használom, ott ugyanis nem zavar, ha fénylő réteg van a bőrömön. Utcára viszont nem szoktam feltenni (pl munka után hazamegyek, lemosom a sminkem majd ha kell valahova, felkenem ezt a krémet). Esti fürdés után, lefekvés előtt pedig újrakenem, ahova kell (pl az allergia miatt sokat fújom az orrom mostanában, így este az orromra is kerül egy kicsi)




Teljesen illat és színezékmentes, így cseppet sem irritálja a bőrt, csupán visszazsírosítja (aki ekcémás tudja, hogy ez milyen macerás és nehéz). Megbocsátom neki a fényességet is, mert otthon nem zavar annyira. Tapasztalatom szerint nagyon hatékony, a kiszáradt foltokat néhány krémezés után helyrehozza. Nagyon hálás vagyok, hogy tudomást szereztem erről a krémről, mert az utóbbi hetekben jelentősen megkönnyítette az életemet.


Ráadásul nemcsak az arcbőrre tökéletes, de például az ajkakat is nagyon jól puhítja: néha esténként az ajkaimra is kentem belőle egy réteget, reggelre nagyon puhák és hidratáltak voltak (lehet ezt rendszeresítem is). Valamint a kéz bőrére is jó lehet éjjeli ápoló pakolásként: bekenni vele a krémet, rá cérnakesztyű és egy éjszaka alatt puha és ápolt kézbőrünk lesz (én ezt eddig egyszer próbáltam csak, hatékony nagyon, de szokatlan és furcsa érzés volt kesztyűben aludni, ráadásul az ébresztőt az okostelefonon nem lehet ám kinyomni kesztyűben). 

Ára: kb 1.000 Ft a 100 grammnyi krém, ami igen sokáig elég!

A bőrproblémákat nem ismerő, normál arcbőrrel rendelkezők számára ez a bejegyzés nem volt ugyan túl hasznos, de aki küzd némi bőrszárazsággal, annak bátran ajánlom ezt a terméket, mert nagyon hatékony, nagyon hasznos!

6 megjegyzés:

  1. A közepesen vészes, talpon lévő bőrkeményedéssel is el tud bánni :) Jut eszembe, vennem kell utánpótlást!

    VálaszTörlés
  2. Ez valóban fantasztikus krém! A kisfiam ekcémás bőrét (atópiás dermatitis) ápoltam vele kisbaba korában, nem is tudom mihez kezdtünk volna nélküle. Ennek ugyan már több mint tíz éve, de úgy látszik ami jó az jó!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ekcémás oldalakon olvastam róla sok jót! :-)
      Az biztos, hogy a tél beköszöntével még többet fogom én is használni!

      Törlés
  3. Még nem ismerem ezt a krémet, az ősz beköszöntével azonban olyannyira ki tud száradni a kézfejemen a bőr, hogy szétreped és vérzik is :( Felírtam a listámra, nagyon köszönöm, igen hasznos volt ez a poszt számomra! :D
    Pusza: Reni

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. A kézfejre szerintem éjszakára mindenképp kend be ezzel: rá egy kesztyű, hogy ne kend bele az ágyneműbe pár perc alatt - tuti jót tesz a szétrepedezett bőrrel! :-)

      Törlés